یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

قانون مدنی

۱,۹۷۳ بازديد
آسوشیتد پرس با امید ین
واشنگتن
هر دو حزب با رای آرا تصویب شدند. بیش از سه سال پس از یک رسوایی در مرکز پزشکی فونیکس و پزشکی که در آن برخی از سربازان قدیمی در حالی که ماه‌ها منتظر ملاقات بودند , کشته شدند . کارمندان فهرست‌های پنهانی برای پوشاندن تاخیره‌ای ایجاد کردند .
این لایحه بار مدرک مورد نیاز برای اخراج کارمندان را کاهش می‌دهد - از یک مزیت به " شواهد قوی " , اجازه عزل حتی اگر بیشتر شواهد به نفع یک کارگر باشد .
فدراسیون آمریکایی کارمندان دولت , بزرگ‌ترین اتحادیه فدرال , با این لایحه مخالفت کرد . اما این اقدام در توازن با حقوق کارگران بیش از نسخه تصویب‌شده توسط مجلس در ماه مارس , بیشتر در امتداد خطوط حزب بود . لایحه مجلس سنا خواستار یک فرآیند تجدید نظر طولانی‌تر نسبت به نسخه تجدید نظر خانه در برابر آن است . اگرچه کارگران در طی این درخواست پول پرداخت نمی‌کنند . مدیران اجرایی نیز به یک استاندارد سخت‌تر از کارمندان رده و فایل پایبند خواهند بود .



خانه قدیمی سرطان پروستات احضاریه شهادت حرکات خودکار کودکان نظامی شرایط پذیرش






این لایحه اکنون به خانه برمی گردد و انتظار می‌رود این اصلاحات مورد تایید قرار گیرند .
ترامپ شب سه‌شنبه لایحه را ستود و از خانه خواست سریعا ً اقدام کند . او در تویی‌تر نوشت : " سنا لایحه پاسخگویی و پاسخگویی را تصویب کرد . " " خانه باید این صورت‌حساب را به میزم برساند ! ما نمی‌توانیم مراقبت غیر استاندارد برای دامپزشکان خود را تحمل کنیم . "
سال‌ها مشکلات ایجاد شده‌است و منتقدان شکایت دارند که تعداد کمی از کارمندان برای اعمال خلاف تنبیه شده‌اند . اسوشیتد پرس هفته گذشته گزارش داد که مقامات فدرال در حال تحقیق درباره ده‌ها پرونده جدید مواد مخدر و دیگر سرقت مواد مخدر توسط کارمندان در بیمارستان‌های و حتی پس از اعلام " تحمل صفر " در ماه فوریه بودند . از آن زمان تا کنون تنها حدود ۱۰ درصد موارد گزارش‌شده از دست دادن دارو یا سرقت پزشکان , پرستاران یا کارکنان داروخانه را منظم کرده‌اند .
مارکو روبیو , r . " اما تحت قانون فعلی کاملاً مشخص شده‌است و اغلب مایل نیست افراد را به درستی مسئول اعمال و سو رفتارهای خود بدانند . "
او حامی اصلی این لایحه و همراه با جان تستر از مونتانا و جمهوری‌خواه ویرجینیا بود .
روبیو گفت : " حفاظت از کارمندان از نتایج , کل دپارتمان را به ارمغان می‌آورد , نیروی کار را خراب می‌کند و ماموریت اصلی سازمان را تضعیف می‌کند . "
لایحه مجلس سنا یک قول مبارزه ترامپ را که در ماه آوریل توسط نظم اجرایی تاسیس شد , به قانون تبدیل خواهد کرد . این قانون رئیس اداره پاسخگویی را مستقل و نیازمند به روز رسانی منظم کنگره خواهد بود . این دفتر همچنین تعداد رایگان و وب سایت را برای افشای موارد افشای جاسوس ناشناس حفظ خواهد کرد .
در گزارشی که هفته گذشته منتشر شد , منشی و دیوید مک گری یک فرآیند پاسخگویی کارمندان را توصیف کردند که به وضوح شکسته بود . او گفت که va در مورد اقدامات انتظامی علیه کارمندان با استناد به دوره انتظار مورد نیاز حداقل یک ماه قبل از اقدام برای سو رفتار بود .
دن "
او گفت : " داستان‌های وحشتناک وحشتناک نشان داده‌اند که سربازان قدیمی لیاقت بسیار بهتری دارند . "
علی‌رغم مشکلات در آمریکا , کنگره با مشکل مواجه شده‌است . یک قانون مدنی قدرت بیشتری را در اختیار مدیران اجرایی قرار داد , اما این اداره با استفاده از آن قدرت پس از اینکه اداره دادگستری اوباما آن را خلاف قانون اساسی دانست , متوقف شد . ماه گذشته , دادگاه استیناف فدرال به طور موقت اخراج و اخراج بوش و مدیر بیمارستان را لغو کرد .
موضوعات مرتبط



رسوایی های زمان بودجه پیشنهادی بیماری تنفسی محیط زیست تسهیلات ایثارگری مشمولان خدمت سربازی متولد 1372 به بعد مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی پرولاپس




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.