پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

جمهوری خواهان

۱,۹۶۸ بازديد
نوشته ریچارد کان
دولت ترامپ و جمهوری خواهان مجلس در شب دوشنبه شکست خیره‌کننده خود را در شکست یک رای‌گیری در یک لایحه جنجالی که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را انتخاب کنند , متحمل شدند.
رای‌گیری در کف خانه به نفع خود بود , اما لایحه بودجه اضطراری هنوز تحت قانون دو سوم اکثریت مورد نیاز تحت قوانینی که قانون را به زمین آورده بودند , شکست خورد .
عدم تصویب لایحه آینده برنامه انتخاب را در تردید رها کرد . انتظار می‌رود که بودجه این برنامه در اواسط ماه اوت اجرا شود و جمهوریخواهان کنگره در این هفته قبل از رفتن به تعطیلات , این لایحه را برای تصویب سریع تصویب کنند .
۱ . رئیس کمیته امور سربازان قدیمی و حامی اصلی این لایحه , گفت : " ما می‌دانیم که درخواست قدیمی برای مراقبت از طریق انتخاب هرگز بالاتر نبوده و در نتیجه مابقی پول در برنامه انتخاب سربازان قدیمی در اواسط ماه اوت , چند هفته کوتاه از الان اجرا خواهد شد . "





مزایای آموزشی قانون ایالتی بازیکنان کلیدی مامور اعصاب نیروی داوطلب قانون مدنی





محتوای مرتبط :
مبارزه در کنگره برای احیای توسعه برنامه انتخاب و انتخاب
ترامپ لایحه تمدید برنامه انتخاب سربازان قدیمی را امضا کرد
پس‌زمینه : برنامه انتخاب سربازان قدیمی
هزاران نفر از سربازان قدیمی تا زمانی که کنگره درباره تمدید انتخاب بحث کرده و هزاران نفر دیگر صلاحیت ارجاع را بدون تمدید و تمدید بودجه انتخابی , از دست خواهند داد .
این خانه در روز دوشنبه بعد از ظهر در مورد لایحه بحث‌انگیز تمدید انتخاب که توسط چندین سازمان خدماتی قدیمی مخالف بود , شروع به حرکت کرد .
در بحث زمین , رو رو به دنبال کاهش نگرانی‌های مجمع عمومی بود که قانون پیشنهادی تلاشی برای خصوصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی است .
او درباره تمدید انتخاب در ماه فوریه گفت : " من فکر می‌کنم که انجام این کار حیاتی است . "
تیم گفت : " ما در اینجا بسیار متحد هستیم . " عضو رتبه‌بندی در hvac , علی‌رغم " به ندرت مخالف " مخالف " بود تا تاریخ غروب قانون انتخاب را حذف کند .
او از اعضای مجلس خواست تا " این مساله را تصویب کنند و به این بحث مضحک در مورد خصوصی‌سازی و خصوصی‌سازی پایان دهند . "
او گفت که زمان زیادی برای بحث درباره مزایای انتخاب زمانی وجود خواهد داشت که تمدید به تصویب برسد , اما او در نگه داشتن دموکرات‌ها در خط هوا مشکل داشت .
ای . گفت : " وقت آن است که بدانیم که مراقبت خصوصی یک راه‌حل نیست . برنامه انتخاب و انتخاب با وعده زمان‌های انتظار کوتاه‌تر شکست خورد . من همکارانم را ترغیب می‌کنم که این قانون را رد کنند . "
برایان دافی , فرمانده ملی سربازان قدیمی جنگ خارجی , در مراسم گشایش این کنوانسیون در نیواورلئان گفت که لایحه تمدید به یکی از تعهدات دونالد ترامپ به سربازان قدیمی تبدیل شده‌است .
دافی گفت که ترامپ سال گذشته قول داد که " va یک سیستم عمومی بماند زیرا اعتماد عمومی است . او از اعضای کمیسیون مرکزی انتخابات خواست تا فورا ً نمایندگان خود را احضار کرده و از آن‌ها بخواهند رای بدهند " نه " .




شرایط پذیرش رسوایی های زمان بودجه پیشنهادی بیماری تنفسی چگونه مهارت کنترل خشم را به کودکان بیاموزیم شرایط معافیت پزشکی حفره و فضای دهان




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.