دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

تخصیص بودجه

۱,۹۹۱ بازديد
پایان
نوشته ریچارد کان
پیمان‌کار اصلی روز سه‌شنبه گفت : " این کار آسان نخواهد بود . "
این تعهد بسیار گسترده است . تراویس دالتون , رئیس خدمات دولت در اداره امور سربازان قدیمی کانزاس سیتی , گفت : " این کار ریسک را به همراه دارد و ما این چالش‌ها را به آرامی " در اجرای برنامه‌های مدرنیزه کردن پرونده الکترونیک سلامت در میان دپارتمان‌های امور سربازان قدیمی و دفاع نمی‌خواهیم . "
او به یک کمیته فرعی کمیته فرعی سربازان قدیمی در مورد فن‌آوری گفت : " ما باید به وب سایت‌ها , آموزش کارکنان و کارکنان , هم‌کاری با dod , هم‌کاری با جامعه , ده‌ها سال داده‌های بالینی و فن‌آوری به روز رسانی , مستقر شویم . "
علاوه بر این , سیستم جدید باید با ارایه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی جامعه دیگر ارتباط برقرار کند که انتظار می‌رود همراه با گسترش روز ژوئن در برنامه ماموریت و ماموریت سازمان ملل باشد که گزینه‌های مراقبت بهداشتی خصوصی را برای سربازان قدیمی گسترش خواهد داد .


کمبود پزشک سواحل ویتنام مطبوعات شنیداری سیستم توزیع شکار ماهی بازنشستگی ناخالص





او گفت : " هم‌کاری با ارائه دهندگان جامعه همچنان فیل در اتاق است . "
بانک‌ها گفتند : " حدود ۸۰ % از جانبازان در حال حاضر مراقبت‌های بهداشتی را به هزینه مالیات دهندگان در بخش خصوصی دریافت می‌کنند و آن‌ها " به درستی انتظار دارند که سوابق آن‌ها پی‌گیری شود . " او گفت که نگرانی اصلی او این است که سیستم " نیمه پخته " مورد استفاده قرار می‌گیرد .
سوزی سوزی لی , d - نوادا , رئیس کمیته فرعی گفت : " ما در تلاش برای ایجاد " یک رکورد طول عمر یکپارچه برای اعضای سرویس مان " هستیم , چرا که آن‌ها از ارتش به پایگاه کهنه سرباز انتقال می‌یابند , اما این تلاش پتانسیل شکست را نیز دارد . "
او گفت : " متاسفانه زمان اجرای فن‌آوری اطلاعات سابقه خوبی ندارد و تهدید می‌کند . " "
تلاش‌های قبلی در مورد سوابق mesh و dod یا شکست خورده‌اند یا رها شده‌اند , اخیرا ً زمانی که وزیر دفاع , لئون پانتا و پس از آن وزیر امور خارجه , لئون پانتا , پس از یک تلاش چهار ساله و هزینه حدود ۱۹۰ میلیارد دلار طرح یکپارچگی را حذف کرد .
دالتون گفت : " این کار آسان نخواهد بود, اما قابل‌دستیابی است و ما در تلاش کلی برای اینکه به ارائهکنندگان در هرجایی که مراقبت می‌کنند دسترسی داشته باشند . "
جان نوازش , رئیس گروه بهداشت جهانی و یک کهنه سرباز نیروی دریایی , گفت که نمونه‌ای که به دنبال آن است , سیستم پیدایش مجدد , پرونده الکترونیک سلامت الکترونیک سیستم بهداشت نظامی است . او در جلسه دادرسی گفت : " سفر پیدایش راه‌حل است . "
با این حال لی گفت : " یک ساختار مدیریت منفرد مناسب هنوز در حال پدیدار شدن است " . برآورد هزینه قرارداد از آن زمان به 12 / 1 میلیارد دلار افزایش‌یافته است .
در یک جلسه دادرسی که در ماه گذشته از کمیته فرعی تخصیص بودجه وزارت دفاع انجام شد, وزیر دفاع به عنوان وزیر دفاع در برابر تلاش‌های وزارت دفاع برای کار با لشکر اسلام به چالش کشیده شد .
کی کی گرنجر , r - تگزاس , به او گفت : " من تا به حال به خاطر این مساله که من در مورد یک برنامه پرونده الکترونیک سلامت هستم عصبانی نیستم . "
او به او اطمینان داد : " شخصا , من زمان زیادی را صرف نحوه ادغام و ادغام با دیگران می‌کنم .
او گفت که برنامه‌های آزمایشی در مورد ایجاد رکوردهای سازگار در ایالت واشنگتن در پایگاه مشترک لویس مک کی , پایگاه نیروی دریایی , پایگاه نیروی دریایی نیروی دریایی و پایگاه نیروی هوایی پیوسته در جریان است .
او گفت : " گسترش و اجرای " تعمیر و اجرای پرونده سلامت الکترونیک در آن تاسیسات وعده داده شده‌است " و افزود که گام بعدی قرار دادن برنامه‌ها در محل تاسیسات کالیفرنیا در پاییز است .
ریچارد دلوی را می‌توان دست‌کم گرفت .
موضوعات مرتبط
بخش نظامی سربازان قدیمی کهنه سربازان قدیمی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



جمع آوری پول جمهوری خواهان قانون مدنی شرایط پذیرش آخرین مهلت ثبت نام در طرح جهش تحصیلی مراحل معافیت پزشکی حفره و فضای دهان




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.