دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

شناسایی نظامی

۱,۹۳۷ بازديد
همیشه یک تله - به جز روز سرباز قدیمی .
بسیاری از کسب و کارها به سربازان قدیمی احترام می‌گذارند و با ارائه تخفیف روز سربازان قدیمی بر روی کالاها ، خدمات و غذا خوردن. اغلب کسب و کارها به مدرک خدمت سربازی نیاز دارند ، این شامل کارت دستیابی جهانی VA ، شناسایی نظامی ، DD - ۲۱۴ ( اسناد تخلیه ) یا در برخی موارد تصویری از کهنه سرباز در یونیفرم است .
آگاه باشید که تمام مکان‌های فرانشیز در برنامه‌های روز سرباز chain's ملی خود شرکت نمی‌کنند ، مطمئن شوید که با نزدیک‌ترین موسسه خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آن‌ها در این برنامه شرکت می‌کنند .
پیشنهادها زیر برای تخفیف‌های نظامی فعلی و تخفیف‌های نظامی ، خرید یکی از پیشنهادها ( BOGO ) ، و حتی شامل برخی از وعده‌های صادقانه به خوبی برای غذاهای دریایی می‌باشد .




رشته های علوم ایالات آلاباما زوج درمانی اصلاح مجدد مرکز پزشکی افراد معلول




Applebees - همه سربازان قدیمی و ارتش وظیفه فعال از منوی محدود در Applebee's در روز سربازان قدیمی ( ۱۱ نوامبر ) آزاد می‌شوند .
Chili's - سربازان قدیمی و وظیفه فعال برای آزادی از منوی منحصر بفرد شش مورد در روز سربازان قدیمی شام می‌خورند .
صبح روز دوشنبه ، ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب ، از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب ، کارکنان نظامی ، سربازان قدیمی ، وظیفه فعال ، گارد ملی و Reserves همگی از آن‌ها استقبال خواهند شد .
hooters - همه سربازان قدیمی و وظایف فعال آزاد هستند . The آزاد باید از منوی مخصوص سربازان قدیمی انتخاب شود .
Krispy Kreme - همه بازنشستگان ، بازنشستگان و سربازان قدیمی در روز سربازان قدیمی یک دونات رایگان دریافت می‌کنند . مطمئن شوید که برای تایید هویت محلی تان شرکت کنید و در آن شرکت کنید .
McCormick غذاهای دریایی Schmick's McCormick & رستوران‌های غذاهای دریایی غذاهای دریایی را برای دامپزشکان فراهم می‌کنند تا از یک منوی خاص در یک جا در دسترس قرار بگیرند، رزرو آنلاین بسیار توصیه می‌شود .
اوت بک Steakhouse - سربازان بازنشسته و ارتش فعال در روز سربازان قدیمی، نوشابه تولید کننده پیاز و غیر الکلی را به دست می‌آورند .
"شیکاگو گریل " - uno در حال ارائه یک پیشنهاد مجانی به Servicemembers یا کهنه سرباز با یک هویت نظامی یا کهنه سرباز یا با لباس رسمی یا با یک عکس از خودشان در یونیفرم است . پیشنهاد روز سرباز قدیمی شامل یک ورود رایگان یا پیتزا ، با خرید یک ورودی یا پیتزا از مقدار برابر یا بیشتر است .
roadhouse در تگزاس وعده غذای رایگان تا ساعت ۴ بعد از ظهر را داد . روز سربازان قدیمی . برای کسب اطلاعات بیشتر به رستوران محلی خود مراجعه کنید .
روز جمعه " s" و "Servicemembers Buy " یکی از آن‌ها را از نوامبر ۱۴ تا ۱۴ نوامبر آزاد کنید . با نزدیک‌ترین مکان خود برای جزئیات بیشتر در مورد پیشنهاد روز Veterans تماس بگیرید .
پیشنهادهای روز سربازان قدیمی ( Offerings) : دلار ژنرال بازنشسته ، Servicemembers ( فعال ، گارد و ذخیره ) و خانواده‌های فوری آن‌ها تخفیف ۱۰ درصد تخفیف با کوپن غذای سربازان قدیمی دریافت خواهند کرد . کوپن ممکن است در تبلیغات مدور و یا با درخواست یک دستیار فروش پیدا شود .
انبار Home - ۱۰ درصد تخفیف به تمامی سربازان قدیمی در روز یادبود ، روز یادبود و روز استقلال می‌دهد .
Lowe's - همه سربازان قدیمی تخفیف ۱۰ درصد در روز Veteran's ، روز یادبود و چهارم جولای را دریافت می‌کنند . این پیشنهاد تنها در فروشگاه‌ها در دسترس است و محدود به خرید و فروش سفارش به میزان ۵، ۰۰۰ دلار می‌باشد .
کلوب Sam's - Sam's در روز سرباز قدیمی به سربازان قدیمی نظامی نیاز به کمک به تحرک می‌دهد . باشگاه سام برای این پیشنهاد نیاز به عضویت دارد ، اما اثبات خدمات ممکن است لازم باشد .
سربازان کهنه سربازان قدیمی : Locker فوتی ، Servicemembers ( فعال ، گارد و رزرو ) ، و خانواده‌های فوری آن‌ها با یک " مزیت کهنه سرباز" هر روز ۲۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند . این پیشنهاد هم به صورت آنلاین و هم در هر نقطه از فروشگاه ، از جمله Locker ، Locker ، Locker ، Kids و Sports - حتی در موارد فروش نیز خوب است . بیشتر در مورد " مزیت کهنه سربازان " یاد بگیرید .


تخصیص بودجه بازنشستگی ناخالص جمع آوری پول جمهوری خواهان چه زنانی اجرت‌ المثل کمتری می‌گیرند؟ مشاوره معافیت پزشکی حفره و فضای دهان




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.