دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

افراد معلول

۱,۹۲۹ بازديد
Military.com
آیا می‌دانستید که بسیاری از VA شما تاریخ انقضا دارند ؟ اگر تنها نیستید ، اغلب کهنه سربازان از منافع خود آگاه هستند ، چه برسد به اینکه بسیاری از آن‌ها منقضی شوند . در اینجا چند مثال سریع از VA متداول برای محدودیت‌های زمانی آن‌ها آورده شده‌است :
VA مزایا
محدودیت زمان
برنامه‌های آموزشی ، آموزشی و استخدام :
بیل - ۹ / ۱۱ GI Joe : بیل - ۹ / ۱۱ GI Joe : ۳۵ ماه آموزش ، آموزش ، و مزایای OJT برای سربازان واجد شرایط فراهم می‌کند . شهریه و شهریه کامل در مدارس دولتی پوشش داده می‌شود . برای مدارس خصوصی حداکثر میزان تورم تنظیم شده‌است . بیل ۴ / ۱۱ GI Joe همچنین یک کمک‌هزینه مسکن براساس E - ۵ با وابسته به نرخ bah برای محل مدرسه و ۱۰۰۰ دلار برای کتاب‌ها و منابع پرداخت می‌کند . پانزده سال از آخرین تخلیه یا رهایی از وظیفه فعال




تاریخ بشر درمان ویروس وام گیرنده مدیر ملی حمایت اجتماعی تخصیص بودجه




واحد GI مونتگومری ( بیل ) برای وظیفه فعال ( MGIB ) : MGIB 36 ماه آموزش , آموزش , و مزایای OJT برای سربازان واجد شرایط فراهم می‌کند . نرخ پرداخت براساس تعداد کلاس‌ها تعیین می‌شود . برای شروع استفاده از دستگاه GI ( GI ) خود اینجا کلیک کنید .
۱۰ سال از آخرین تخلیه یا رهایی از وظیفه فعال .
برنامه کمک آموزش سربازان قدیمی ( VEAP ) : Offered servicemembers که برای اولین بار بین ۱ ژانویه ۱۹۷۷ و ۳۰ ژوئن ۱۹۸۵ وارد خدمت شده ، تا ۳۶ ماه آموزش و مزایای آموزشی را شامل می‌شود.
۱۰ سال از آخرین تخلیه یا رهایی از وظیفه فعال .
Montgomery ، بیل برای رزرو انتخاب‌شده ( MGIB - SR : فراهم کردن اعضای ارتش ، نیروی دریایی ، نیروی هوایی ، نیروهای دریایی و نیروهای گارد ساحلی و همچنین گارد ملی با ۳۶ ماه آموزش ، آموزش و مزایای OJT .
۱۴ سال از تاریخ صلاحیت برای این برنامه ، یا تا زمانی که از ذخیره برگزیده یا گارد ملی رها شود . برخی از extensions در صورت فعال شدن در دسترس هستند.
توان‌بخشی حرفه‌ای و استخدام ( VocRehab ) : یک برنامه کار گرا برای سربازان قدیمی با معلولیت‌های مرتبط با خدمات که خدمات و کمک را برای کمک به آماده‌سازی ، یافتن و حفظ کار مناسب ارائه می‌دهد .
به طور کلی ۱۲ سال جداسازی از خدمت یا در طول مدت ۱۲ سال به عنوان غرامت مربوط به خدمات VA به خدمت گرفته می‌شود .
برنامه بیمه زندگی VA :
بیمه زندگی گروه Servicemembers ( SGLI ) : بیمه عمر برای servicemembers و سربازان ذخیره . این شرکت در حدود ۵۰۰۰۰ دلار در حدود ۴۰۰ هزار دلار در دسترس است . پوشش SGLI زمانی آغاز می‌شود که the وارد خدمت شود یا وضعیت وظیفه را تغییر دهد . این برنامه شامل برنامه محافظت از آسیب روانی ( TSGLI ) است که در صورت آسیب شدید به آسیب‌های شدید , 100,000 دلار را در پوشش اضافی فراهم می‌کند .
این پوشش ۱۲۰ روز پس از جدایی به پایان می‌رسد . یا می‌تواند تا یک سال برای سربازان کاملا ً غیر فعال تمدید شود . اطلاعات بیشتر …
بیمه زندگی گروه خانوادگی ( FGLI ) : به طور خودکار ۱۰۰۰۰۰ دلار در پوشش بیمه برای همسر و فرزندان تحت تکفل زیر SGLI فراهم می‌کند .
این پوشش ۱۲۰ روز پس از جدایی به پایان می‌رسد .
بیمه زندگی گروه سربازان ( VGLI ) : پیشنهاد چهارصد هزار دلار برای بیمه عمر تجدید پذیر ( دوره ۵ ساله ) برای سربازان قدیمی . کسانی که می‌خواهند , می‌توانند SGLI خود را به گروه سربازان قدیمی زندگی تبدیل کنند .
در ۱۲۰ روز جدایی .
خدمات بیمه افراد معلول ( SDVI ) : یک سرباز کهنه‌کار که دارای معلولیت متصل به خدمات است اما در غیر این صورت در سلامت خوب برای ۱۰۰۰۰ دلار در پوشش بیمه عمر در نرخ‌های استاندارد اعمال می‌شود . کهنه سربازان که کاملا ً از کار افتاده‌اند ، ممکن است برای چشم‌پوشی از حق بیمه درخواست دهند .
در عرض ۲ سال از زمان مطلع شدن از وضعیت مربوط به خدمات .
بیمه عمر وام مسکن ( VMLI ) : ۹۰، ۰۰۰ دلار برای بیمه حفاظت از وام مسکن به سربازان قدیمی معلول که کمک‌های مالی به طور ویژه از VA دریافت کرده‌اند ، پرداخت .


بازنشستگی ناخالص جمع آوری پول جمهوری خواهان قانون مدنی ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی - رشته های تجربی شرایط معافیت پزشکی آنژیوم حلق




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.