جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بازنشستگی ناخالص

۲,۰۹۹ بازديد
پایان
نویسنده: پاتریشیا هالی
بازماندگان اعضای ارتش و بازنشستگان ارتش با شکست قاطع در این هفته در سنا مواجه شدند و تلاش زیادی برای لغو این اصطلاح به اصطلاح " مالیات بیوه " به تصویب رسید .
حامیان اصلاحیه قانون پیشنهادی دفاع ملی پیشنهادی مجلس سنا, داگ جونز , d - آلاباما , و سوزان کالینز , r - مین امیدوار بودند که این لایحه که پشتیبانی سناتورها را دارد در لایحه روز پنج شنبه گنجانده شود .
در عوض , جیم , رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس سنا , با اشاره به نگرانی‌های مالی و اعتراضات سناتور که نامش ذکر نشده بود , اعتراضات را به درخواست موافقت اکثریت در این پیشنهاد افزایش داد .


صندوق پستی سود انتقال هزاران خبرنگار پروژه جنگجو تخلیه نادرست جمع آوری پول




اصیل بکوا گفت : " باید یک راه‌حل وجود داشته باشد , اما نمی‌تواند بر روی این لایحه باشد . " " دلیلی که نمی‌تواند بر روی این لایحه باشد این است که یک هزینه اجباری ( الزام ) دارد که هیچ افست ندارد . "
اما بردی محمدوف همچنین به کسانی که می‌خواهند کسر بودجه گرفته‌شده از بازماندگان را که تحت هر دو بخش طرح مزایای بازماندگان و وابستگی و غرامت از اداره امور سربازان قدیمی دریافت می‌کنند , امید دهند .
در حال حاضر , آن‌هایی که هر دو دریافت بانک دولتی پاکستان را دریافت می‌کنند , یک دلار برای هر دلاری که در dic دریافت می‌کنند , کاهش می‌یابند .
مختار که در جایگاه رئیس خود قرار دارد , می‌گوید : " کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که پیش برویم و با سناتور آلاباما رقابت کنیم تا مطمئن شویم که اتفاق می‌افتد . "
جونز در طی جلسه روز پنج شنبه گفت که او به طور باورنکردنی نا امید است که درخواست او برای تصویب لغو مالیات بیوه نظامی متوقف شده‌است . "
آیا می ‌توان مالیات بیوه زنان را ملغی کرد ? در اینجا , موانع بعدی
جونز گفت : " این متاسفانه نشان‌دهنده مشکل بزرگ‌تری است که در سنا داریم , جایی که ما به اصلاحات رای نمی‌دهیم و تنها لایحه‌ای که می‌تواند برای رای‌گیری به زمین برسد , صرفا ً نتیجه معاملات سیاسی در اتاق است . "
او قول داد که با رهبری خانه کار کند تا در نسخه خود از لایحه سیاست دفاعی تثبیت شود .
سازمان‌های پشتیبانی نظامی و قدیمی که برای لغو انحصار کار می‌کردند , پس از رای‌گیری روز پنج شنبه ناامیدی خود را اعلام کردند, اما گفتند که امیدوارند این اقدام هنوز در سال جاری برطرف شود .
برآوردی از نجات یافتگان از اعضای نظامی و بازنشستگان تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد .
رئیس اتحادیه افسران ارتش آمریکا در بیانیه‌ای گفت : " به عنوان یک ملت ما یک قرارداد با این بیوه‌ها شکسته ایم . " " و در حالیکه بیش از نیمی از اعضای مجلس نمایندگان گفته‌اند که زمان پایان دادن به این جبران است , بن‌بست سیاسی بر سر بودجه می‌تواند بهترین تلاش‌های ما را از خط خارج کند . "
منتقدان این جبران می‌گویند که بازماندگان نباید جریمه پرداخت کنند که شبیه سیاست بیمه عمر است . پرسنل فعال در طرح با مزایای باقی مانده بدون پرداخت حق بیمه به عنوان بخشی از بسته مزایا وارد می‌شوند . بازنشستگان بسته به میزان پوشش , تا ۹۰ درصد از حقوق بازنشستگی ناخالص خود را پرداخت می‌کنند . با حداکثر ورودی , عزیزانشان در هر ماه تا ۱۰۰ درصد از حقوق بازنشستگی خود را دریافت می‌کنند .
" پاتریشیا مک گری " را می‌توان در سایت facebook.com / cnnstudentnews به دست آورد . او را در تویتر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی قانون دفاع ملی دفاع ملی , همسر بیوه ارتش و خانواده مزایای خانواده و کنگره همسر .
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .


جمهوری خواهان قانون مدنی شرایط پذیرش رسوایی های زمان زمان و نحوه ثبت سفارش کتاب کلاس اولی‌ها مراحل معافیت پزشکی آنژیوم گوش




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.