شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

انجمن دوستان

۱,۹۹۹ بازديد
[۹ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
آخرین تعطیلی یک سازمان حمایت از سربازان قدیمی با برچسب هشدار مکرر از سوی دولت فدرال ، وکلای دولتی و گروه‌های ناظر بر حذر کردن از گروه‌هایی است که مردم را با بازی کردن با اشتیاق برای کمک به سربازان قدیمی ، از میلیون‌ها نفر خارج می‌کنند .
در ششم ژوئیه ، " vets vets " ! کمیته امان امان در میان ادعاهایی مبنی بر اینکه اکثریت قریب به بیش از ۴.۸ میلیون دلار از سوی کمیته اقدام سیاسی برای بازاریابی تلفنی و حقوق به جای بازگشت به مسائل قدیمی به کمیسیون انتخابات فدرال ارسال شده‌است .
مرکز غیر انتفاعی صحت عامه گزارش داد که دو سازمان خواهر کمیته امان - - انجمن دوستان قدیمی آمریکا و مرکز سربازان قدیمی بی‌خانمان آمریکا - - همچنین وب سایت‌های خود را تعطیل کردند .




تراکم پرسنل کمیسیون نوسازی بازنشستگی نظامی سفارش ایمیل عدم جدیت فجایع طبیعی




هر سه سازمان توسط سرگرد بازنشسته برایان Arthur Hampton اداره می‌شدند و دو سال پیش از دفتر تجاری سنت لوئیس برای اهدا کنندگان موضوع هشدارهایی برای اهدا کنندگان دریافت کردند .
در بیانیه ژوئن ۲۰۱۷ ، میشل کوری ، رئیس و مدیر عامل کلیسای جامع سنت لوییس ، علیه مشارکت در سازمان‌های Hampton's اصرار ورزید .
کوری گفت : " هزینه‌های بالا جمع‌آوری سرمایه و تقاضاهای سوال‌برانگیز ، مسائل مهمی هستند .
سازمان‌هایی که خود را به عنوان گروهه‌ای حمایت غیر انتفاعی بسته‌اند ، با این حال کمی از درآمد آن‌ها - - در یک مورد تنها ۵ % - - به برنامه‌ها و دلایل حمایت از سربازان قدیمی رفتند . به طور کلی ، کمیسیون تجارت فدرال مشاهده می‌کند که گروه‌هایی که در ارتباط با " همدردی کنندگان با سربازان قدیمی " بازی می‌کنند ، منجر به یک چالش در حال پیشرفت می‌شوند .
با توجه به طرح FTC ، برخی از سازمان‌ها با روش‌های بی شرمانه برای درخواست کمک به اهدا کنندگان با استفاده از درخواست‌های heartrending و در عین حال جعلی هم‌کاری کرده‌اند .
در ماه مارس ، FTC با شرکت بنیاد سربازان قدیمی آمریکا ، ممنوعیت avf و بنیانگذار آن و پائول ک . Monville ، از دریافت کمک‌های خیریه بیشتری تحت یک توافق با کمیسیون و ایالت فلوریدا .
ام م avf و Monville با این ادعا که کمک‌های مالی مصرف کنندگان برای اهداف خیریه خاصی استفاده خواهند شد ، از جمله بسته‌های مراقبت برای اعضای خدمات مستقر ، کمک فوری به سربازان قدیمی که با بی‌خانمانی و مشاوره مواجه هستند ، استفاده خواهد شد ."
 " م م " گفت : " در واقع ، بخش اعظم سهم مصرف کنندگان به the ، غرامت کارمندان و سایر هزینه‌های سربار رفت و تقریبا ً هیچ پولی در برنامه‌هایی که برای اهدا کنندگان شرح داده شد صرف نشد . "
according برای avf از scripts استفاده کرد و می‌گوید : " I'm sure دوست دارند به این بنیاد کمک کنند تا از بی‌خانمانی بیشتر در میان سربازان قدیمی جلوگیری کرده و روزه‌ای قهرمانان آمریکایی خود را روشن کنند . "
ژنرال اشلی مودی ، دادستان‌کل فلوریدا ، در بیانیه‌ای گفت : " این خیریه تقلبی میلیونها دلار از اهدا کنندگان سخاوتمندانه ای که معتقد بودند این پول به اعضای فعال ارتش و سربازان قدیمی کمک خواهد کرد ، برداشت و گفت : " با سو استفاده از مردان و زنان شجاع که از کشور ما محافظت می‌کنند ، شرم‌آور است ."
در جولای ۲۰۱۸ ، بعنوان بخشی از " عملیات Donate با افتخار " ، FTC با مقامات انتظامی و تنظیم‌کننده خیریه در سراسر کشور در راه‌اندازی بیش از ۱۰۰ اقدام علیه " خیریه‌های تقلبی " که مصرف کنندگان را به اشتباه وعده کمک‌های آن‌ها را می‌دهد ، به سربازان و اعضای خدمات کمک خواهد کرد .
یکی از گروه‌هایی که هدف قرار گرفته این بود : "به شرکت vets کمک کنید " ، که همچنین نام بنیاد سربازان قدیمی معلول ، خانواده‌های نظامی آمریکا ، کهنه سربازان قدیمی خون ، و vets مبارزه با سرطان سینه را در بر می‌گیرد .



شناسایی نظامی افراد معلول تخصیص بودجه بازنشستگی ناخالص شرایط خرید دوره خدمت سربازی / حین خدمت و فراری ها مشاوره معافیت پزشکی غدد هیپوفیز






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.