جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

فجایع طبیعی

۱,۹۲۷ بازديد
لژیون آمریکایی توسط هنری هوارد
جک و استلا هاوارد خودشان را در یک comforter پیچیدند و در وان حمام خود جمع شدند و گردباد EF۵ به خانه آن‌ها در مور ، Okla ، نزدیک شد . غرش ۲۱۰ مایل بر ساعت کننده بود . هنگامی که گردباد شروع شد ، این خانه دو طبقه خراب شد . در زیر آوار این زوج شروع به فریاد زدن برای همسایگان و امدادرسانان کردند - هر کسی که ممکن است آن‌ها را بشنود .
جک به خاطر می‌آورد که " این خانه مانند یک چادر در اطراف ما خرد شد " . گردباد روز ۲۰ مه وانت خود را یک راه و ماشین wife's را به طرف دیگر پرتاب کرد و گفت: " این یک معجزه بود که ما خرد کردیم . It's احساس عجیبی دارد که در زیر آوار گرفتار شده‌است و قادر به حرکت نیست ."





استماع عمومی ملاقات آنلاین درخواست آنلاین حبس مجرمین افسر ارشد شناسایی نظامی





خدمه نجات پس از اینکه بیش از یک ساعت در آنجا گیر کرده بودند ، Howards را آزاد کردند . هیچکدام از جراحت‌های فیزیکی جدی آسیب ندیدند ، اما گردباد عظیم - که در حدود ۱ / ۳ مایل به طول انجامید - هر چیزی را که آن‌ها متعلق به لباس‌های خود بودند خراب کردند و این زوج را مجبور کردند تا زندگی خود را به پایان برسانند .
دوباره .
این دومین بار بود که Howards همه چیز را از دست داد هنگامی که یک گردباد خانه آن‌ها را خراب کرد .
ستلا می‌گوید که عواقب بعدی در سال ۱۹۹۹ متفاوت بود و من تنها بودم . این وحشتناک‌ترین احساسی بود که تا به حال داشتم . امیدوار بودم که شوهرم به کمک بیاید . اما هیچ‌کس در راه نبود . هیچ‌کس کمکی نمی‌کرد . من به او تلفن می‌زنم . تلفن‌ها کار می‌کنند . نیروی برق کار می‌کند . مردم به من می‌گفتند که بیرون بروم ، اما هیچ جایی برای رفتن وجود نداشت . تنها چیزی که من داشتم یک تانک بلند و یک جفت شورت بود . وحشتناک بود ."
The پس از اولین فاجعه به سختی توانست کمک‌های مالی دریافت کند . فراتر از پناه‌گاه موقت ، " شما اساسا ً به تنهایی خودتان بودید ".
سال گذشته یک داستان متفاوت بود . هنگامی که گردباد شهر ۵۵,۰۰۰ نفر را در شهر اوکلاهما و نورمن آباد ویران کرد , صندوق اضطراری ملی Legion's آمریکا ( nef ) فورا ً واکنش نشان داد و کمک‌های مالی به the و دیگر افراد مسن و خانواده‌های واجد شرایط را ارائه داد .
وی گفت : " این بار لژیون دو نور آنجا بود و پرسید : به چه چیزی نیاز دارید ؟ چگونه می‌توانیم کمک کنیم ؟ استلا می‌گوید : " ستلا می‌گوید که Legionnaires همچنین حمل و نقل را به افراد آواره این طوفان پیشنهاد کرده‌است . "
جک می‌گوید : " زمانی که شما چیزی دارید و مثل ما - سالمندان بر روی یک درآمد ثابت - آن مقدار پول اضافی که لژیون آمریکایی برای ما در دسترس ما قرار داده ، یک موهبت است " .
تاریخ روان‌شناسی
در طول تاریخ این کشور، nef به سرعت به Legionnaires بعد از گردبادها ، طوفان‌ها ، آتش‌سوزی ، زلزله و دیگر فجایع طبیعی کمک کرده‌است . این برنامه در سال ۱۹۶۹ به عنوان یک تلاش برای اولین بار در پی طوفان کامیل ، که ساحل خلیج را در درجه اول می‌سی‌سی‌پی و بخش‌هایی از لوییزیانا و آلاباما ویران کرد ، آغاز شد . کمیته اجرایی ملی Legion's در ماه اوت لایحه‌ای را تصویب کرد که در آن سال تاسیس صندوق به منظور " برآورده کردن نیازهای ضروری از طریق کانال‌های لژیون آمریکایی" تصویب شد .
علاوه بر تخریب خانه‌ها یا تخریب توسط کامیل ، چندین ایست بازرسی با سرنوشت مشابهی مواجه شدند ."
در این کنوانسیون ۲۵ هزار دلار برای شروع این صندوق پرداخت شد که برابر با ۵۳,۰۰۰ دلار ( 327,348 دلار در سال 2012 ) قبل از پایان کنوانسیون ملی بود .
در سال ۱۹۸۹ ، زمانی که تندباد "هوگو چاوز " ، کارولینا و پورتوریکو را شکست داد ، این صندوق دوباره زنده شد . در این نمایشگاه یک‌بار دیگر مبلغ ۲۵۰۰۰ دلار پرداخت شد و تقاضای یک محرک جمع‌آوری اعانه شد . قطعنامه ای تصویب شد که حاکی از آن بود که هرگونه سرمایه باقی مانده برای بلایای طبیعی آینده ذخیره خواهد شد .



افراد معلول تخصیص بودجه بازنشستگی ناخالص جمع آوری پول تکنیک تست زنی در کنکور سراسری 96 مشاوره معافیت پزشکی آنژیوم حلق





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.