شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

شیوه های استخدام

۲,۰۷۸ بازديد
وزیر امور خارجه باب مک‌دونالد در روز سه‌شنبه با سناتورها دیدار کرد تا در مورد بودجه VA's برای سال مالی ۲۰۱۷ و وجوه اختصاص‌داده‌شده برای سال آینده بحث و تبادل نظر کند .
اما مساله تامین بودجه ، صندلی عقب در این بحث را به خود اختصاص داد ، چرا که قانونگذاران قصد داشتند در مورد طرح‌های پیشنهادی که کارمندان VA را مسئول خطاکاری یا عملکرد ضعیف بدانند ، صحبت کنند .
سناتور جانی Isakson ، یک جمهوری‌خواه از جورجیا و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، گفت : " هدف من این است که شاهد آن باشیم که تا پایان ماه مارس ، ما یک لایحه پاسخگویی برای کارمندان VA درست برای سربازان و حق کارمندان داریم . "
وی افزود : " ما به دنبال آینده هستیم تا مطمئن شویم که اگر مشکلاتی داریم … یک سیستم پاسخگویی قابل دفاع در این بخش داریم که اشتباه را تصحیح کنیم و اطمینان حاصل کنیم که این مساله دوباره تکرار نخواهد شد .





عضو نظامی مقررات معوق وقف خدمت نماینده آمریکا بازرس کل انجمن دوستان





Isakson و دیگر قانونگذاران گفتند که آن‌ها آماده هستند تا به مک‌دونالد توانایی انجام استخدام و اخراج کارکنان را آسان‌تر کنند .
مک‌دونالد به عنوان بخشی از پیشنهاد بودجه department's از کنگره خواست تا کارمندان ارشد اجرایی رده‌بالا - - مدیران ارشد و مدیران را در مراکز پزشکی VA's - - برای عنوان ۳۸ کارمند - - گروهی که شامل پزشکان و پرستاران می‌شود را تبدیل کند .
مک‌دونالد اظهار داشت که این تغییر جهت پر کردن ۳۴ مرکز پزشکی که در برخی موارد سال‌ها باز بوده‌اند و همچنین برای تادیب کارکنان در صورت لزوم آسان‌تر می‌شود . در مورد دوم ، این تغییر توانایی مدیران اجرایی را برای رسیدگی به اقدامات انضباطی برای هیات محافظت از سیستم با ایجاد مک‌دونالد ، یا designee ، آخرین کلام در یک درخواست فرجام به پایان می‌رساند .
سناتور دموکرات جان تستر از مونتانا ، از این کمیته خواست تا سناتور میچ مک کانل ، یک جمهوری‌خواه از کنتاکی و رهبر اکثریت سنا ، برای رای‌گیری در مورد این تغییرات برنامه‌ریزی کند .
تستر گفت : " ما باید رهبری را بر عهده بگیریم تا این مرد را به زمین برسانیم و این مرد ( مک‌دونالد ) را پاسخگو نگه داریم . " اگر دست‌هایش بسته باشند ، باید او را پاسخگو نگه داریم . او به دبیر گفت : " اما حقیقت این است که من به شما اعتماد دارم ، من معتقدم که شما می‌توانید این کار را انجام دهید ."
بعد از گفتن این که " زمان بسیار محدودی " برای انتقال این قانون وجود دارد ، Tester به Isakson گفت : " اگر یک نامه به دست بگیرد ، اگر یک جلسه گروهی با سناتور مک کانل داشته باشد ، من در آن به شما ملحق خواهم شد ."
تبدیل دولت و directorships از اس ای به عنوان ۳۸ ، بخش قانونی که شیوه‌های استخدام کارگران بخش مراقبت‌های بهداشتی و دیگران را اجرا می‌کند - - توسط احکام قاضی MSPB اخیر که اقدامات انضباطی بر علیه مدیرانی که متهم به خطاکاری شده‌اند ، برانگیخته شد .
مک‌دونالد به قانونگذاران گفت که تبدیل دسته‌های شغلی تنها در مورد توانایی نظم بخشیدن به مردم نیست . او گفت که it's همچنین در مورد رقابت بیشتر با بخش خصوصی در استخدام و جبران است چرا که استخدام و جبران تحت عنوان ۳۸ از قواعد خدمات شهری برای کارکنان SES آسان‌تر است .
وی گفت : " It's در مورد اخراج مردم ، مانند همتایان بخش خصوصی خود ، مانند همتایان بخش خصوصی خود عمل می‌کنند . It's نوعی انعطاف‌پذیری است که مجریان برتر را در بخش خصوصی به خود جلب می‌کند . VA نیز به این انعطاف‌پذیری نیاز دارد ."
-- Bryant آردن را می‌توان در bryant.jordan@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
وزارت امور سربازان قدیمی - VA برای کنگره بودجه
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .




فجایع طبیعی شناسایی نظامی افراد معلول تخصیص بودجه جدول رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره های دکتری (Ph.D) سال 97 شرایط معافیت پزشکی آنژیوم گوش





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.