شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

جنگ مداوم

۲,۱۰۰ بازديد
به گزارش اکسپرس تریبیون , دبی مارینا
قوی , انعطاف‌پذیر , توانا و گاهی نامرئی .
به گفته آن‌هایی که روز شنبه در تاکوما برای نشست سربازان قدیمی زنان گرد هم آمده بودند , آن‌ها برخی از راه‌هایی هستند که سربازان بازنشسته ارتش می‌بینند .
این رویداد که توسط کمیته مشورتی کهنه سربازان دولتی , اداره امور خارجه و سایرین حمایت مالی شد , زنان را از سراسر کشور جذب کرد . آن‌ها در مورد مزایای سربازان قدیمی یاد گرفتند , سالم و ذهنی بودند - - و بیشتر .
اما بسیاری گفتند که برای ارتباط با حس منحصر به فرد خانواده که زنان نظامی را در تمام سنین به یکدیگر متصل می‌کند , آمده‌اند .
" ما از شاخه‌های مختلف ارتش می‌آییم اما همه ما یک هدف داریم " . "




ضربه روحی اسناد گسترده موهبت الهی پایداری مالی همه مسائل عضو ملی





او که در کلیولند , اوهایو بزرگ شد , شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان به ارتش پیوست . او سال‌ها را در ارتش گذراند و چندین شغل از جمله سوخت‌گیری خودروهای جنگی و هواپیما را در طول طوفان صحرا در دهه ۱۹۷۰ گذراند . او سال‌ها به عنوان یک شهروند خرج شده و اکنون برای اداره سربازان قدیمی کار می‌کند .
او پاسخ داد : " ما قوی , توانا و باهوش هستیم و می‌توانیم رهبری کنیم . "
سخنگوی اصلی ویلیامز ویلیامز . یک متخصص سابق زبان عربی که پنج سال را در ارتش گذرانده است , اکنون ریاست مرکز سربازان قدیمی زنان را برعهده دارد .
او از شرکت خود در تهاجم نظامی عراق به عراق صحبت کرد . خاطرات او از این تجربه " تفنگ من را بیش از تو دوست دارم : یانگ و زن در ارتش آزادیخواه " .
ویلیامز
در حالی که هر دو زن و مرد گاهی احساس می‌کردند که کل کشور در مورد جنگ مداوم فراموش شده‌است , ویلیامز گفت که به عنوان یک سرباز قدیمی , گاهی احساس " منزوی و ناشناخته " می‌کند . "
او افزود که در گردهمایی‌های اجتماعی افراد ممکن است گروهی از پرسنل نظامی را شناسایی کنند و پیشنهاد خرید آبجو را بدهند . اما آن‌ها فرض می‌کردند که زنان در میز همسران یا دوستان دختری هستند . یک نفر زمانی از او پرسید که یک چوپان آلمانی که پا پس از اصابت یک خودرو از دست داده بود در نبرد زخمی شده‌است . او دریافت که ممکن است شهروندان آمادگی بیشتری برای به دست آوردن حیوان خانگی خود داشته باشند .
ویلیامز با همسرش برایان صحبت در عراق دیدار کرد . اما آن‌ها وقت زیادی برای آشنایی با آن‌ها نداشتند . آن‌ها دو سال بعد از یک انفجار که یک کاروان نظامی را به لرزه درآورده بود , با یکدیگر ازدواج کردند .
ویلیامز به سربازان قدیمی که روز شنبه گرد هم آمده بودند گفت که برای کسانی که با عواقب جنگ و مشکلات دیگر مبارزه می‌کنند , در دسترس است - - از جمله مراقبت‌های مورد نیاز در نتیجه ضربه جنسی . او همچنین به آن‌ها یادآوری کرد که گذراندن وقت با دیگر کهنه سربازان یکی از راه‌های درمان است .
ویلیامز گفت : " من با همه کسانی که پیش از من به جنگ رفته‌اند , رابطه دارم . " به جای ایزوله شدن , من بخشی از جامعه هستم . تو تنها نیستی . "
ژان " بل " , که در مراسم روز شنبه شرکت کرده بود , در ارتش خدمت کرده و بخشی از جنگ جویانی است که در مراسم تدفین و سایر رویداده‌ای عمومی شرکت می‌کنند . او دائما ً کلاه و جلیقه می‌پوشد که نماد غرور نظامی و ذاتی او و همچنین پیوندهای خود با زنان دیگر را نشان می‌دهد .
بلمونت گفت : " برای سربازان قدیمی , این یک محموله طولانی در ارتش بوده‌است . " "
اخبار تریبون ( تاکوما , شستشو ) )



مناطق شهری شیوه های استخدام انجمن دوستان فجایع طبیعی شروع آزمون های عملی رشته‌های هنر در کارشناسی ارشد از 11 تیر مراحل معافیت پزشکی آنژیوم حلق




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.