جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

رشته های پایه

۲,۰۸۱ بازديد
[۳ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | توسط جیم Absher
It's یک سال جدید ، و با یک سال جدید قوانین و مقررات جدید . Let's نگاهی به این مساله می‌اندازند که کدام یک از آن‌ها در سطح فدرال و هم در سطح ایالتی ، بر سربازان قدیمی و نظامی در سراسر کشور تاثیر خواهند گذاشت .
لیست ما از تمام مزایای سربازان قدیمی را بررسی کنید .
تازه سرباز کهنه‌کار دولتی در سال ۲۰۱۹ به مزایا رسید
کالیفرنیا
کالیفرنیا برای افراد زیر ۲۱ سال منع خرید اسلحه را افزایش خواهد داد . اعضای ارتش ممکن است از این ممنوعیت محروم شوند .
جورجیا


علائم ژنتیکی بهبوئ مستمر تدفین نظامی خود ایمنی مورد نفوذ خبررسمی




در ۱ ژانویه ۲۰۱۹ آموزش نظامی برای آتش‌نشان نظامی به عنوان آموزش پایه مورد نیاز برای آتش‌نشان‌ها ، از جمله آتش نشانان فرودگاه ، پذیرفته خواهد شد .
اعضای نظامی که در عوارض مجوز یا مالیات خاص مجرم شناخته می‌شوند ، اگر نتوانند به دلیل خدمت سربازی در یک منطقه جنگی پرداخت کنند ، مالیات بر فروش و یا مالیات بر فروش می‌تواند ۱۰ درصد جریمه شود . این چشم‌پوشی تنها در مورد وظیفه مبارزه با منطقه صادق است ، و مالیات دهندگان باید شواهدی از خدمت سربازی ارائه کرده و در عرض ۶۰ روز از بازگشت آن‌ها از خدمات نظامی ، پرداخت کامل مالیات را پرداخت نمایند .
ایلینویز
سربازان بازنشسته و اعضای فعال ارتش که گمان می‌رود مشکلات جسمی یا روانی داشته باشند، ممکن است در صورتی که ناپدید شوند ، " ریسک بالایی " در نظر گرفته شوند . این باعث می‌شود که اجرای قانون برای ردیابی سربازان گم‌شده و گزارش دادن گزارش فرد گم‌شده ، کار را آسان‌تر کند .
تسهیلات مراقبت بهداشتی باید یک کپی رایگان از سوابق پزشکی veteran's که توسط یک سرباز کهنه‌کار یا یک عامل مجاز به منظور حمایت از ادعای مزایای معلولیت درخواست‌شده ، فراهم کنند .
ایندیانا
اعضای گارد ملی از ایندیانا یا یک کشور مجاور که در دانشگاه عمومی ایندیانا شرکت می‌کنند حق دریافت شهریه یا اعتبار را دارند و در صورتی که در طول یک دوره تحصیلی به عنوان وظیفه فعال خوانده شوند ثبت‌نام مجدد را تضمین می‌کنند .
ملوانان از هر کشوری که در زیردریایی جدید یو اس یو در ایالات‌متحده آمریکا خدمت می‌کنند حداقل ۱۸۰ روز مجاز به پرداخت شهریه دولتی در دانشگاه‌های دولتی Indiana's هستند اگر آن‌ها در یک سال ثبت‌نام شرافتمندانه ثبت‌نام کنند .
افراد معلول نظامی معلول که نمی‌خواهند یک پلاک کهنه سرباز را داشته باشند ، اما دوست دارند از پارکینگ از معلولیت استفاده کنند ، می‌توانند پلاکاردی را به دست آورند که از درون آینه به دیوار آویزان شوند .
نیوهمپشایر
اعتبار مالیات بر دارایی برای معلولان قطع خدمات از ۲، ۰۰۰ دلار به ۴، ۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت .
نیویورک
براساس قانون واگذاری خانواده ، کارگران در حال حاضر ۱۰ هفته وقت صرف ارتباط با نوزاد ، فرزندخواندگی و یا پرورش کودک ؛ مراقبت از اعضای خانواده با شرایط سلامتی جدی ؛ و یا رسیدگی به مسائل مربوط به استقرار ارتش و استقرار ارتش خواهند کرد .
اورگن
در یکم ژانویه ۲۰۱۹ قانون حقوق برابر موثر شد . این امر تضمین می‌کند که مردم بدون توجه به سن ، معلولیت ، میراث ، نژاد ، رنگ ، گرایش جنسی و وضعیت تاهل ، حقوق برابر دریافت می‌کنند .
کهنه سرباز Federal تغییرات سال ۲۰۱۹ را سود می‌برند
بیل
یک تدارک برای برنامه Forever GI که مزایای بیشتری را برای علم , فن‌آوری , مهندسی و ریاضی ( رشته‌های پایه ) فراهم می‌کند , در روز یکم اوت ۲۰۱۹ , موثر خواهد بود .
The نه ماه دیگر از پوشش برنامه GI ۱۱ سپتامبر را برای افرادی واجد شرایط فراهم می‌کند که در یک برنامه رشته‌های پایه ثبت‌نام کرده‌اند و از تمام مزایای شبکه GI خود استفاده می‌کنند .
این امر تنها برای سربازان قدیمی بکار می‌رود که حداقل ۶۰ ترم یا ۹۰ ساعت به پایان رسیده‌اند و در یک برنامه رشته‌های پایه قرار دارند که بیش از ۱۲۸ ترم یا ۱۹۲ ساعت به مدت یک درجه نیاز دارد .
VA می‌تواند به نه ماه دیگر از پرداخت آی سی آی سی یا ۳۰، ۰۰۰ دلار بپردازد ، هر کدام که کم‌تر باشد . آن‌هایی که از برنامه روبان زرد و وابستگان به استفاده از مزایای انتقال استفاده می‌کنند واجد شرایط نیستند .




حاوی سطوح نقش اولیه جنگ مداوم عضو ملی تخمین رتبه و کارنامه مدارس نمونه دولتی اطلاعیه ها امریه سربازی - مشاوره نظام وظیفه





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.