پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

مناطق شهری

۲,۰۹۴ بازديد
ستاره‌ها و نوارها در تارا Copp
واشنگتن - - اگر اولین جلسه دادرسی روز پنج شنبه در مورد اصلاح سیستم بهداشت و درمان نظامی هیچ نشانه‌ای باشد ، Tricare می‌تواند به جای آن کنار گذاشته شود .
گروه‌های حامی و قانون گذاران که اقدامات اصلاحی را آغاز کردند ، گفتند که آن‌ها به اصلاحات اساسی در سیستم ارائه دهندگان بخش نظامی و خصوصی که به ۹.۵ میلیون ذی‌نفع اهمیت می‌دهد ، علاقمند هستند . اما آن‌ها در اوایل امسال از توصیه‌ها دور شدند که Tricare با مجموعه‌ای از برنامه‌های provider خصوصی مشابه آنچه که شهروندان فدرال پیشنهاد داده‌اند جایگزین شود .
دریادار retired ریان ، رئیس و مدیر عامل انجمن افسران نظامی آمریکا ، که بزرگ‌ترین گروه از این نوع در کشور است ، گفت : " ما فکر می‌کنیم حفظ آنچه که کار می‌کند و ثابت کردن آنچه که کار نمی‌کند ، مهم است . "





سابقه نظامی دادگاه نظامی سفر دریایی زهر کشنده اقدامات پیشگیرانه شیوه های استخدام




یک هیات بازبینی منصوب در زمستان گذشته گفت که Tricare در " spiral مرگ " قرار دارد و کنگره در حال حاضر آستین‌های خود را بالا می‌برد تا مشکلات را بعد از گذراندن بیشتر سال قانون گذاری تاریخی برای سیستم بازنشستگی military's ۲۰ ساله حل کند . انتظار می‌رود که گزارش‌ها درباره اصلاحات Tricare تا سال ۲۰۱۶ ادامه یابد .
" از دیدگاه ۳۰، ۰۰۰ پا ، هدف اولیه سیستم مراقبت‌های بهداشتی نظامی چیست ؟ … سپس [ ما ] آن را به سطح تاکتیکی در مورد نحوه ارائه آن توجه خواهیم داد " ، جو Heck ، R - نی . در حالی که هدف کمیته فرعی کمیته خدمات armed را توضیح می‌داد ، گفت .
برای افراد ذی‌نفع ، انتخاب و دسترسی به مدت دو دهه کاهش داشته‌است در حالی که هزینه‌ها در حال افزایش هستند ، کمیسیون نوسازی نظامی و جبران خسارت در بازبینی تاریخی خود که در ماه ژانویه منتشر شد ، پیدا شده‌است .
طبق این بررسی ، Tricare در حال حاضر در پشت شبکه‌های دیگر در شمار ارائهکنندگان و توانایی برای ترکیب انواع جدید مراقبت‌های پزشکی قرار دارد . بررسی‌های commission's جامعه نظامی مشکلات گسترده‌ای را در درمان و عدم تداوم در مراقبت‌های بهداشتی پیدا کرده‌است .
این کمیسیون یک سیستم بیمه بهداشتی جدید مشابه برنامه فواید سلامتی کارمندان فدرال را توصیه کرده‌است که شامل حداقل ۱۱ برنامه برای مناطق روستایی و ده‌ها پروژه برای مناطق شهری می‌شود .
لعنتی ، من گفتم که او هیچ برنامه‌ای برای تعمیر Tricare ندارد . اما او از گروهه‌ای حمایت‌کننده در مورد یک سیستم ترکیبی سوال کرد که ذینفعان بیشتری را به بیمارستان‌های اصلی هدایت می‌کند ، بیشتر به کلینیک‌ها در مکان‌هایی که دارای جمعیت کم‌تر نظامی هستند تکیه می‌کنند و برنامه‌های بیمه نیروهای ذخیره مانند آن‌هایی که به کارگران فدرال پیشنهاد شده‌اند را ارائه می‌دهند .
کنگره و کاخ سفید قبل از روز شکرگزاری که منجر به بازنشستگی ۲۰ ساله در یک سیستم ترکیبی شد که تمام اعضای آن را با مشارکت سبک ۴۰۱ ( k ) در حساب‌های پس‌انداز Thrift تامین می‌کند ، تجدید نظر کردند . گزینه‌های بازنشستگی جدید در سال ۲۰۱۸ شروع می‌شوند .
MOAA طرفدار حفظ Tricare به عنوان فراخوانی برای اصلاحات است . رایان گفت که این گروه برای افزایش بهره‌وری در امکانات درمانی پایه باز است - - پزشکان نظامی در هر روز بیماران کمتری را نسبت به عرضه کنندگان خصوصی می‌بینند - - و برای آزمایش مجموعه‌ای از طرح‌های بیمه خصوصی در گارد ملی و ذخایر برای بررسی چگونگی عملکرد آن .
انجمن ملی خانواده به قانونگذاران مجلس گفت که این قانون همچنین از اصلاحات اساسی حمایت می‌کند زیرا اعضای آن از عدم دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و نیز ترکیبی از قوانین نظامی که بین خدمات و پایگاه‌های خود ایجاد می‌کنند و اغلب برای خانواده‌هایی که سعی در درمان دارند موانعی ایجاد می‌کنند .
جویس Raezer ، مدیر اجرایی group's گفت که در یک مورد ، یک همسر نظامی که ۲۸ هفته باردار بود به یک پایه جدید با تمام سوابق پزشکی او منتقل شد اما به او گفته شده‌بود که قبل از درمان باید آزمایش حاملگی را انجام دهد .
Raezer گفت که این زن قادر نیست تا زمانی که ۳۶ هفته باردار است مراقبت کند .
او گفت : " اکنون زمان بررسی جامع of و سیستم مراقبت‌های بهداشتی نظامی است و نه تنها در اطراف لبه‌ها . "



انجمن دوستان فجایع طبیعی شناسایی نظامی افراد معلول تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ علوم پزشکی / سومین آزمون استخدامی مشاوره معافیت پزشکی آنژیوم گوش




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.