جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نقش اولیه

۲,۰۶۹ بازديد
" ای می "
طرفداران و ناظران ناظران می‌گویند که تغییرات پیشنهادی در سیستم مراقبت بهداشتی نظامی در بودجه بودجه مالی پنتاگون " گیج‌کننده " هستند زیرا آن‌ها تقریبا ً به طور کامل بر روی افزایش هزینه تمرکز دارند , بدون اینکه جزئیات اصلاحات به جزئیات مربوط باشند .
جرمی هیلتون که به رهبری گروه اصلی کمک می‌کند تا قول خود را حفظ کند , گفت : " موقعیت من همیشه این بوده‌است که شما باید افزایش ارزش را نشان دهید . " اما اگر صرفا ً هزینه‌ها را به خاطر هزینه‌ها افزایش دهیم , بهتر از آن است که بودجه را بر پشت بازنشستگان ایجاد کنیم - - و این هیچ معنایی ندارد . "
طرح هزینه‌های دفاعی که در اوایل این هفته به عنوان بخشی از درخواست بودجه فدرال باراک اوباما اعلام شد , شامل طرحی برای طراحی مجدد سیستم در اطراف دو طرح جدید مشابه با سیستم‌های استاندارد و استاندارد موجود می‌باشد . بازنشستگان همچنین از یکی از سیستم‌های جدید استفاده می‌کنند , اما انتظار می‌رود هزینه ثبت‌نام سالانه را پرداخت کنند .



مراقبت شخصی شهر نیویورک معافیت ایمنی کنترل خودکشی سابقه خدمت جنگ مداوم




در حال حاضر , خانواده‌هایی که از ۷۵ میلیون دلار در سال برای ثبت‌نام در این طرح استفاده می‌کنند , در حالیکه بازنشستگان که از استاندارد استفاده می‌کنند هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمی‌کنند . براساس پیشنهاد جدید , هر دو گروه بسته به این که چه برنامه‌ای را انتخاب می‌کنند , هزینه $ یا $ $ برای خانواده‌ها را می‌پردازند . افزون بر آن, هزینه برای همه گروه‌ها افزایش خواهد یافت که شامل افزایش سقف بدهی برای خانواده‌های دارای عوارض فعال و برای بازنشستگان نیز می‌شود .
طرح بودجه طرحی بود برای موثرتر یا ارائه مراقبت بهتر . مقامات انجمن افسران ارتش آمریکا می‌گویند که حذف آن باعث نگرانی شده‌است .
" ما امیدواریم که برخی پیشنهادها خاص را برای رسیدگی به مشکلات مستند شده با دسترسی , تداوم مراقبت , ارجاع , حفاظت ملی و برنامه‌های ذخیره و دیگر مسایل مربوط به مراقبت‌های بهداشتی ببینیم , اما تا کنون پرسیده شده‌است " این ماده کجاست ? " رئیس این سازمان و یک ژنرال بازنشسته نیروی هوایی , در بیانیه‌ای گفت :
مقامات رسمی همچنین گفتند که آن‌ها از افزایش شدید هزینه همراه با طرح جدید حمایت نمی‌کنند . آن‌ها گفتند که خانواده‌های بازنشسته زیر مجموعه‌هایی که از ارائه دهندگان شبکه استفاده می‌کنند , به احتمال زیاد تا 15 / 1 دلار در سال تحت این طرح افزایش خواهند یافت , در حالی که آن‌هایی که از ارائه دهندگان شبکه استفاده می‌کنند احتمالا ً با افزایش بیش از ۴۰۰ دلار در سال مواجه خواهند شد .
کمیته فرعی پرسنل خدمات مسلح مجلس در حال برگزاری جلساتی برای بحث درباره تاثیر سیستم بهداشت نظامی است . در حالی که مقامات انتظار دارند گزارش وزارت دفاع در مورد این سیستم در ماه مارس ارائه شود , جلسات حاضر به بررسی این موضوع می‌پردازند که آیا تاسیسات درمان نظامی نقش اولیه خود را در ارتقای آمادگی نظامی دارند یا خیر و اینکه چگونه این آمادگی باید تعریف شود .
جو بی , یک جمهوری‌خواه از نوادا و رئیس هیات , در مصاحبه‌ای که اوایل این ماه برگزار شد , گفت : " ما زمان زیادی را در جلسات دادرسی و جلسات توجیهی سپری می‌کنیم … تا مشخص کنیم که نقش سیستم مراقبت نظامی باید چه نقشی داشته باشد و چگونه ما این نقش را برای برآورده کردن الزامات ایجاد کنیم . "
وی افزود : " ما چگونه می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که سیستم مراقبت بهداشتی نظامی می‌تواند نقش اولیه خود را برآورده کند , که قرار است یک نیروی مراقبت بهداشتی آماده و در حال توسعه برای مراقبت از مردان و زنان خود در هنگام استقرار آن‌ها داشته باشد . " "
طرح بودجه توسط کمیته چهارشنبه و همچنین کمیته کامل نیروهای مسلح در مجلس و مجلس سنا پیش از تصویب قانون پیش‌نویس بودجه وزارت دفاع برای سال مالی جاری و هرگونه تغییر در قانون اساسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت .



عضو ملی مناطق شهری شیوه های استخدام انجمن دوستان تراز و تخمین رشته پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی حفره و فضای دهان





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.