پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

حاوی سطوح

۲,۰۸۸ بازديد
۱۲ آوریل ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
یک آکادمی ملی علوم ، مهندسی و دانشکده پزشکی مطالعه‌ای بر روی اثرات تنفسی چاله آتش و دیگر آلودگی که نیروهای آمریکایی در خاور میانه و افغانستان با آن مواجه هستند آغاز کرده‌است .
این بررسی ۲۱ ماهه برای دومین بار به بررسی این موضوع پرداخته : در سال ۲۰۱۱ گروهی از پزشکان و دانشمندان ، تحت آنچه که در آن زمان به عنوان موسسه پزشکی شناخته شد ، نتیجه‌گیری کردند که شواهد کافی برای ارتباط بین بیماری‌های نیروهای نظامی به معرض قرار گرفتن در معرض دود قرار گرفته در پایگاه مشترک Balad در عراق وجود ندارد .



هزاران شهریه مشاوره ویژه میزان عملکرد جوامع نظامی فاقد شرایط نقش اولیه


این کمیته نشان داد که سطح آلاینده‌ها در Balad بالاتر از مقادیر اندازه‌گیری شده در سایر نواحی آلوده در دنیا نبوده و به این نتیجه رسیده‌است که منابع دیگر آلودگی ، مانند ماده ویژه‌ای و فلزات کشف‌شده در گرد و غبار در منطقه ، ممکن است به مشکلات طولانی‌مدت سلامت سربازان کمک کنند .
کمیته جدید که تنها یک عضو گروه ۲۰۱۱ را تشکیل می‌دهد ، همه تحقیقات علمی و پزشکی موجود در مورد میادین حریق و خطرات و بیماری‌های مرتبط با آن را مورد بررسی قرار خواهد داد . سپس آن‌ها را ارزیابی و خلاصه می‌کند و توصیه‌هایی را به وزارت امور سربازان قدیمی می‌دهد که از این مطالعه درخواست کرده‌اند .
بیش از ۱۷۳، ۰۰۰ سرباز آمریکایی و سربازان قدیمی از سال ۲۰۱۴ ، زمانی که پایگاه اطلاعاتی ایجاد شد ، در the Airborne Airborne و گنجینه Open (Pit Airborne) ثبت‌نام کرده‌اند . این ثبت داوطلب متشکل از اعضای خدمات است که در نزدیکی مکان‌های سوختگی یا دیگر منابع آلودگی زندگی می‌کنند در حالی که از آگوست ۱۹۹۰ در خاور میانه و در افغانستان یا جیبوتی از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در جیبوتی یا جیبوتی مستقر شده‌اند .
مرتبط : گنجینه Burn ( خمر ) چیست ?
هزاران نفر از این سربازان می‌گویند که بیماری‌هایی که توسط حفره‌های هوای آزاد ، که برای سوزاندن از همه نوع مورد استفاده قرار گرفتند : زباله خانگی ، باتری ، بطری‌های پلاستیکی ، قطعات کامپیوتری ، زباله‌های پزشکی و مواد شیمیایی ، در بین چیزهای دیگر .
بیش از ۲۵۰ حفره آتش در عراق و افغانستان مورد استفاده قرار گرفتند که بزرگ‌ترین آن‌ها در حدود ۱۰ هکتار زمین در پایگاه مشترک Balad قرار داشت . آن گودال حدود ۲۴ ساعت در روز مورد استفاده قرار گرفت .
در حالی که بررسی آکادمی ملی بر بیماری‌های تنفسی مانند آسم ، برونشیت مزمن ، سینوزیت ، constrictive bronchiolitis و سرطان ریه تمرکز خواهد کرد ، سربازان قدیمی بیماری‌های دیگری دارند که معتقدند در پژوهش مانند سرطان مغز ، سرطان خون ، lymphoma و sarcomas بافت نرم مورد بررسی قرار گرفته‌اند .
محتوای مرتبط
وزارت دفاع و VA میزبان کنفرانس بسته در جهنم هستند .
عراق vets در حال تبدیل به terminally Ill و Burn Pits است که ممکن است مقصر شناخته شوند .
لایحه خانه Unanimously بیل را برای بهبود اداره ثبت Burn
Pits ۳۶۰ ، یک گروه حمایتی برای سربازان آسیب‌دیده ، ۱۳۰ مورد مرگ در عضویت خود را ثبت کرده‌است که اعتقاد بر این است که مربوط به افشاگری سمی است . تقریبا ً ۱۰۰ نفر مبتلا به سرطان مغزی از جمله glioblastoma ، یک بیماری نسبتا ً نادر در افراد زیر ۴۵ سال تشخیص داده شده‌اند . یک ۱۳۹ اضافی دارای سرطان پوست و ۱۱۶ نفر دیگر lymphoma هستند .
از ژوئن ۲۰۰۷ تا ۳۰ نوامبر سال ۲۰۱۸ ، VA مطالبات جبران معلولیت را مورد بررسی قرار داد که شامل یک جز آتش سوخته بود . از این تعداد ، ادعاهای مرتبط با حفره تایید شدند .
به گفته Curt Cashour ، سخنگوی این اداره ، این اداره به ارزیابی ادعاهای مربوط به آتش به صورت موردی ادامه می‌دهد . اما این مساله می‌تواند با تجدید نظر کنگره در سال جاری با تجدید تمرکز خود بر روی میادین سوختن و دیگر نوردهی‌های محیطی که نیروهای نظامی با آن مواجه هستند ، از جمله ذرات ریز گرد و غبار در مناطق جنگی ، حاوی سطوح بالایی از سرب ، کروم ، آهن و دیگر فلزات ، اورانیوم ، مواد شیمیایی ، عوامل عصبی و غیره باشد .
کمیته‌های سربازان قدیمی مجلس و کمیته امور سربازان مجلس سنا گفته‌اند که می‌خواهند بیشتر در مورد این نوردهی ‌ها بشنوند و به فرآیند VA's برای اضافه کردن بیماری‌ها به لیست شرایطی که فرض می‌کند این دپارتمان به طور خودکار یک سرباز قدیمی با چنین شرایطی برای درمان سلامت و معلولیت را واجد شرایط می‌کند ، نگاه می‌کنند .


جنگ مداوم عضو ملی مناطق شهری شیوه های استخدام رئیس سازمان آموزش و پرورش : مدارس تیزهوشان را نمی توان تعطیل کرد معافیت دائم پزشکی نظام وظیفه



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.