شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

عضو ملی

۲,۰۹۱ بازديد
ستاره‌ها و نوارها توسط لیو شین ۳
واشنگتن - - با بازگشت کنگره این هفته ، گروه‌های سربازان قدیمی قول داده‌اند که مبارزه خود را علیه trims تا مزایای بازنشستگی نظامی ازسر بگیرند .
اما آنچه که آن‌ها واقعا ً برای آن می‌جنگند ربط دارد و اطمینان حاصل می‌کند که این کشور در مورد آن‌ها فراموش نشده است .
حامیان ارتش نگران هستند که تمایل کنگره برای حمله به بازرسی‌های بازنشستگی سربازان قدیمی نشان می‌دهد که قانونگذاران - - و شاید مردم - - پیش از این از جنگ‌های دهه گذشته منتقل شده‌اند و قربانیان و قول‌های داده‌شده فراموش خواهند شد .
تام Tarantino ، افسر ارشد سیاست عراق و سربازان قدیمی آمریکا ، گفت : " این چیزی است که زمانی اتفاق می‌افتد که شما یک جمعیت unengaged دارید که فوکوس آن شروع به تغییر می‌کند . اما همه در ۱۰ سال گذشته قربانی نشده اند ."




پرونده های الکترونیک ارزش بورس توافقنامه سازشی هزینه دفاع طرح مخارج مناطق شهری




این کاهش یک درصد کاهش هزینه برای بازنشستگان نظامی در سن کار است . سربازان قدیمی ۶۲ ساله هیچ تغییراتی را نمی‌بینند . اما آن افراد جوان‌تر - از جمله medically بازنشسته - شاهد افزایش سالیانه آن‌ها در ژانویه ۲۰۱۶ خواهند بود .
این حرکت در حدود ۶.۳ میلیارد دلار در طول ۱۰ سال صرفه‌جویی خواهد کرد و به عنوان بخشی از یک قرارداد بودجه طراحی‌شده برای جلوگیری از تعطیلی دولت دیگر در نظر گرفته شد .
قانونگذاران که از این توافق حمایت کردند ، نسبت به تغییرات بازنشستگی ارتش ابراز تاسف کردند ، اما گفتند که تعمیر این مشکل پس از آن ترجیح داده شد که هماهنگی بودجه را به خطر بیاندازند . حداقل ۱۴ لایحه مجزا برای لغو این لایحه در دو هفته پس از تصویب این قرارداد ارائه شده‌است .
در هفته گذشته ، هیات‌های تحریریه در آمریکا امروز و واشنگتن‌پست آن‌ها را " مخالفت با لمس " نامیدند و اشاره کردند که مزایای بازنشستگی سخاوتمندانه ارتش قابل‌مقایسه با حقوق بازنشستگی بخش خصوصی نیستند . روزنامه Post آن را " رسوایی " خواند تا سیستم بازنشستگی نظامی را مدت‌ها پیش برای به روز رسانی تغییر ندهد .
اما گروه‌های سربازان قدیمی مدعی هستند که کار در حال انجام است ، به شکل یک کمیسیون غرامت در حال بررسی تغییرات در مقیاس بزرگ تا حقوق و مزایای نظامی .
آن‌ها فکر کردند که قانون گذاران موافقت کرده‌اند تا زمانی که توصیه‌های هیات تا فوریه ۲۰۱۵ تکمیل شوند هیچ تغییری ایجاد نکنند و توافق کرده‌اند که تنها تغییراتی در مزایای بازنشستگان جدید در نظر گرفته خواهد شد .
جک Klimp ، رئیس اتحادیه ملی خدمات Uniformed ، پذیرفت : " این مساله ما را غافلگیر کرد و این همیشه خطری است که ما با آن روبرو هستیم و سیاستمداران قول‌هایی را که داده‌اند فراموش خواهند کرد ."
توافق بودجه ، اوج دو ماه کار توسط رئیس کمیته بودجه ، پاول رایان ، R - wis بود . و سناتور پتی مورای ، D - شستشو .
رایان هفته گذشته گفت که رهبران وزارت دفاع پیشنهاد کاهش بازنشستگی را مطرح کرده‌اند . ماری گفت که او از کاهش بازنشستگی متنفر است، اما معتقد است که جلوگیری از بودجه مالی بیشتر و تعطیلی دولت دیگر هدف اصلی همه آمریکایی‌ها از جمله سربازان قدیمی است .
هر دو قانون گذاران وعده داده‌اند که در ماه‌های آتی راه‌حل‌هایی برای آن‌ها پیدا کنند ، از جمله معافیت سربازان معلول از هزینه زندگی .
در روزه‌ای قبل از رای‌گیری بودجه ، تعدادی از رهبران گروه سربازان از بحث‌های مربوط به بودجه ، نرده‌ها به قانونگذاران در کنفرانس‌های خبری و زیر لب ناسزاهای قوی‌تر از حاشیه رانده شدند .
Tarantino معتقد است که دلیل اینکه گروه‌های سربازان قدیمی در تاریکی نگهداری می‌شوند ساده است : " آن‌ها می‌دانستند که ما یک مشکل بزرگ خواهیم بود . ما کار می‌کردیم تا معامله را شروع کنیم ، یا حداقل آن قسمت ، قبل از اینکه آن را بیرون بیاورند ."
اما بازدید از دفاتر کاپیتول هیل فقط وعده اصلاحات را داد و نه عدم پذیرش فوری که مبلغان پارلمانی تحت تعقیب قرار دادند .
انجمن افسران نظامی آمریکا تخمین می‌زند که تغییر بازنشستگی برای یک عضو معمولی که بیش از ۲۰ هزار دلار در طول ۲۰ سال بازنشسته می‌شود هزینه خواهد داشت و هزینه یک افسر بازنشسته بازنشسته بیش از ۲۰ هزار دلار در طول ۲۰ سال هزینه خواهد داشت . این براساس یک بسته بازنشستگی برآورد شده بالغ بر ۱ میلیون دلار در طول این مدت است .


شیوه های استخدام انجمن دوستان فجایع طبیعی شناسایی نظامی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال 96 مشاوره معافیت پزشکی ژنودرماتوز




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.