پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پروانه کار

۲,۱۰۸ بازديد
Military.com
ایالت نوادا شماری از مزایای کهنه سرباز را تامین می‌کند . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
خانه کهنه سربازان نوادا
نوادا در شهر "بولدر سیتی " کهنه سربازان قدیمی را اداره می‌کند . خانه برای سربازان قدیمی نوادا که به مراقبت از سالمندان نیاز دارند ، باز است . والدین ستاره طلایی و طلایی ممکن است واجد شرایط پذیرش باشند . برای مراقبت هزینه دارد .
در بهار ۲۰۱۹ ، the خانه Sparks قرار است افتتاح شود .
فواید مالی کهنه‌کار نوادا
معافیت مالیاتی کهنه سربازان
معافیت مالیاتی سالانه برای هر گونه سرباز قدیمی نوادا در زمان جنگ در دسترس است . معافیت را می‌توان برای مالیات بر روی وسیله نقلیه یا مالیات املاک و مستغلات اعمال کرد .




نظام نهم سایت کمیسیون انتهای فصل گورستان کهنه تمام مخارج رشته های پایه



برای بدست آوردن مقدار دقیق این مزایا ، با ارزیاب بخش شما تماس بگیرید . همچنین می‌توانید مالیات معاف خود را مستقیما ً به حساب کهنه سربازان قدیمی نوادا اهدا کنید .
مالیات معاف از مالیات از کار افتاده
نوادا به عنوان یک سرباز قدیمی که با ناتوانی ۶۰ % یا بیشتر از ناتوانی در خدمت سربازی معاف از خدمت است معافیت مالیاتی را پیشنهاد می‌کند .
همسر زنده نیز ممکن است واجد شرایط باشد .
این معافیت را می‌توان برای مالیات شخصی و یا مالیات بر دارایی‌های شخصی اعمال کرد . برای تعیین ارزش واقعی این مزایا یا کسب اطلاعات بیشتر ، با دفتر شهرداری محلی خود تماس بگیرید .
اولویت استخدام Veteran نوادا
سربازان قدیمی و همسران بازمانده یکی از اعضای کشته‌شده در انجام‌وظیفه ۱۰ امتیاز به نمره قبولی در آزمون استخدام دولتی افزودند . اعضای گارد ملی و همه همسران بازمانده دیگر پنج امتیاز کسب می‌کنند .
سربازان معلول واجد شرایط یک مصاحبه را تضمین می‌کنند و سربازان غیر معلول باید حداقل ۲۲ درصد از افراد مصاحبه شده برای هر شغل آزاد را تشکیل دهند .
سربازان قدیمی باید یک تخلیه غیر شرافتمندانه داشته باشند .
فواید تحصیل Veteran نوادا
سپاسگزاری از هزینه‌ها برای اعضای گارد ملی نوادا
دانشگاه نوادا ممکن است تخفیف شهریه و هزینه‌های آزمایشگاه برای هر عضو فعال گارد ملی نوادا را اعطا کند .
کاهش هزینه‌ها برای کودکان و نجات یافتگان از گارد ملی نوادا
دانشگاه نوادا ممکن است به کاهش شهریه و هزینه‌های آزمایشگاه برای هر کودک و یا زنده ماندن یکی از اعضای گارد ملی نوادا در حین انجام‌وظیفه کمک کند .
یک کودک می‌تواند از این معافیت ۱۰ سال بعد از رسیدن به سن ۱۸ سالگی استفاده کند . یک همسر بازمانده ممکن است به مدت ده سال بعد از مرگ member's از این معافیت استفاده کند .
گرنت " در کمک خانواده یک عضو در خط فرمان کشته شد
Dependents از یک عضو فعال در حین انجام‌وظیفه ، در حالی که همیشه در نوادا مستقر است ، ممکن است واجد شرایط یک کمک مالی باشد که به بازپرداخت آن نیاز ندارد .
فواید Recreation Veteran نوادا
شکار پروانه ماهیگیری & برای سربازان قدیمی معلول
وزارت امور مربوط به بخش وحش نوادا به شکار کردن مجوزهای ماهیگیری برای هر سرباز قدیمی جدا از خدمت که دارای معلولیت ۵۰ % یا بیشتر است ، تخفیف داد .
پروانه کار فعال برای شکار پروانه ماهیگیری
دولت بخش وحش نوادا مجوز ترکیب با تخفیفی برای ساکنان نوادا که خارج از نوادا و خانه در مرخصی هستند را صادر می‌کند .
پذیرش اعضای جدید
honorably سربازان قدیمی نوادا را با معلولیت دائمی ۱۰ درصد و یا بیشتر می‌توانند برای ورود رایگان به همه پارک‌های ایالتی ، اردو زدن ، و امکانات پرتاب قایق نجات دهند . یک هزینه تمدید سالیانه پایین وجود دارد .
گورستان کهنه سربازان نوادا
نوادا دو قبرستان قدیمی دارد که در Fernley و شهر بولدر قرار دارند . هیچ اتهامی برای نقشه ، سرپوش گذاری و بسته کردن یک قبر مرده برای یک کهنه سرباز وجود ندارد . هزینه کمی برای دفن همسر و یا وابسته به یک کهنه سرباز است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این برنامه‌ها به وب سایت خدمات سربازان قدیمی نوادا نگاه کنید .

خبررسمی حاوی سطوح نقش اولیه جنگ مداوم چگونه با کودکان دروغ گو رفتار کنیم لیست بیماری های معافیت پزشکی سربازی



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.