پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

کمیته فرضیات

۲,۰۵۰ بازديد
مایکل هافمن توسط مایکل هافمن
رهبران ارشد ارتش روز سه‌شنبه تلاش کردند تا کنگره را صبح روز سه‌شنبه به مبلغ حقوق و مزایا به کنگره بفروشند . آن‌ها در بودجه دفاعی ضد دولتی پیشنهاد کردند که حقوق پرداختی را کاهش خواهد داد , هزینه‌ها را افزایش خواهد داد , هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی را افزایش خواهد داد و کمک‌هزینه مسکن را به طور متوسط یک درصد کاهش خواهد داد.
رئیس ستاد مشترک کارکنان ستاد مشترک, مارتین مارتین , در کنار کمیته خدمات مسلح سنا شهادت داد که پنتاگون چاره‌ای جز کاهش بسته‌های غرامت به منظور جبران کاهش بودجه و افزایش میزان آمادگی و برنامه‌های نوسازی ندارد .



سابقه نظامی دادگاه نظامی فرهنگ سمی تجارب بیمار شیوه های استخدام خدمات اجتماعی





ما در بررسی‌های خود به طور جمعی ارزیابی کردیم که چگونه دامنه وسیعی از پیشنهادها جبران خسارت بر نیروهای ما در هر طبقه و در طول خدمت آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت . او در شهادت کتبی خود گفت : " ما به این نتیجه رسیدیم که دیگر نمی‌توانیم توازن نظامی خود را دوباره برقرار کنیم . "
نایت به کنگره گفت که این تغییرات سود و منفعت منجر به‌صرفه جویی میلیارد دلاری ارتش خواهد شد . او گفت که اگر این پیشنهاد رد شود , نیروهای نظامی مجبور خواهند شد تا یک میلیارد دلار دیگر از بودجه دولت را حذف کنند .
سناتورها در این کمیته فرضیات را به چالش کشیدند و از دولت پنتاگون خواستند که چرا کنگره باید این تغییرات را اکنون در برابر انتظار نتایج جبران خدمت و کمیسیون نوسازی بازنشستگان در سال آینده انجام دهد .
ریس و نایب‌رئیس ستاد مشترک ارتش جیمز الف . جباروف گفت که حتی یک سال منتظر است که ارتش بیش از ۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی در طی پنج سال آینده از دست بدهد . او در شهادت کتبی خود گفت که اگر این تغییرات در بودجه دفاعی خیبر پختونخوا ایجاد شود , ارتش پس اندازه‌ای صرفه‌جویی در بودجه را خواهد دید .
او گفت : " ما اطلاعات کافی برای درخواست این پرداخت‌ها و تغییرات غرامت داریم . "
در طرف مقابل کنگره , کمیته خدمات مسلح مجلس گام‌هایی را برای رد پیشنهادها برای کاهش حقوق و بسته‌های سود برای اعضای خدمت برداشته است . کمیته پیشنهاداتی را از بودجه حذف کرد که مجلس نمایندگان به آن‌ها رای خواهد داد .
کمیته خدمات مسلح سنا نیز در اواخر این ماه بودجه دفاعی پنتاگون را تعیین خواهد کرد . لحن سوال سنا روز سه‌شنبه نشان داد که طرح پنتاگون تا زمانی که نتایج کمیسیون صادر شود رد خواهد شد .
لیندزی گراه‌ام , آر بی آر , به رهبران نظامی گفت : " ما یک کمیسیون داریم که قرار است سال آینده به کنگره باز گردد و من می‌خواهم قبل از اینکه تغییرات اساسی واقعی ایجاد کنیم , از کمیته خبری بشنوم . "
پنتاگون سال‌ها گفته‌است که هزینه‌های پرسنلی در حال افزایش است و بیش از حد زیادی از بودجه کلی ارتش را شامل می‌شود . او و دیگر رهبران گفتند که به همین دلیل است که نرخ جبران باید کاهش یابد .
هزینه‌های پرسنل نظامی در سال مالی 1 / 4 میلیارد دلار و یا بیش از یک سوم بودجه غیر جنگی این بخش به مبلغ ۱۹۰ میلیارد دلار برآورد شده‌است . این درصد از جمله پرسنل غیرنظامی , تقریبا ً نیمی از طرح مخارج را افزایش می‌دهد .
او گفت کاهش هزینه‌های پیشنهادی برای پرداخت و مزایا تنها به درصد کوچکی از کاهش بودجه پنتاگون در مقایسه با بخش‌های دیگر ارتش اختصاص می‌یابد .
این تغییرات تنها حدود ۸۰ درصد از کاهش برنامه‌ریزی‌شده را در منطقه‌ای که حدود یک سوم بودجه ما را تشکیل می‌دهد , در نظر می‌گیرد . دو سوم بودجه ما از دو سوم بودجه ما تامین می‌شود . "
معاون رئیس ستاد مشترک نیز گفت که حقوق و مزایای پنتاگون در رسانه‌ها مطرح شده‌است .
برخی می‌گویند ما دست‌مزد را قطع می‌کنیم . این درست نیست ما به سرعت هر پیشنهادی از قبیل کاهش حقوق خارجی را حذف می‌کنیم .



روزنامه نگار تراژدی کشور نیروهای ذخیره دفتر بودجه نتایج آزمون استخدامی قضات قوه قضاییه سال 96 سوالات متداول خدمت سربازی




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.