پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

اتهام رقابت

۲,۱۳۱ بازديد
فصل ششم
نوشته ریچارد کان
دموکرات‌های عضو کنگره و گروه‌های کهنه سربازان , آخرین اتهام رقابت سیاسی در اداره امور سربازان قدیمی را به دست گرفتند تا تقاضا کنند رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد مسائل سربازان قدیمی از سه تن از دوستان ثروتمند و مشارکت کنندگان مبارزه کند .
لژیون آمریکایی پیشنهاد داد که ترامپ باید با سازمان‌های خدماتی کهنه سربازان قدیمی در مورد پرسنل و تصمیمات سیاست در منطقه و قبل از اتکا به سه عضو باشگاه گلف و زمین گلف در فلوریدا مشورت کند .
قانونگذاران دموکرات و لژیون دو لژیون به این نکته اشاره کردند که این سه نفر از جمله " ایزاک " , وکیل مارک شر , و ساحل نخل , بروس, , هیچ تجربه نظامی یا نظامی ندارند , اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن است که در نیروهای دفاعی اسرائیل خدمت کرده‌است .




خبر رسمی ایجاد زندگی خدمت محترمانه ارزیابی جامع هنگام تحویل هماهنگ کننده




دنیس اچ . رو هان , فرمانده ملی لژیون دو تنی , در بیانیه‌ای گفت .
دموکرات‌ها و لژیون به یک گزارش جدید با مواد منفجره بلند , یک سازمان خبری غیر انتفاعی واکنش نشان دادند . در این گزارش آمده‌است که شر من و شر شر مخفیانه بر روی مسائلی مانند مراقبت‌های بهداشتی خصوصی و حتی هدایت کسانی که باید در اداره استخدام شوند , تاثیر گذار بوده‌است .
در این گزارش همچنین آمده‌است که مقامات و مقامات به طور منظم برای گرفتن مشاوره از این سه مرد به صورت مرتب فراخوانده می‌شوند .
این گزارش براساس صدها سند که از طریق آزادی درخواست‌های اطلاعات به دست آمده‌است , در این گزارش گفت : رابرت وود , وزیر تازه تایید شده و تازه تایید شده , در میان کسانی بود که به نام " مار " نامیده می‌شدند .
این سه نفر در ابتدا در ماه مارس توسط ترامپ توسط ترامپ برکنار شدند . او در حرکت طوفانی خود از va , به این نتیجه رسید که توسط مشاوران ترامپ و گماشتگان سیاسی در کاخ سفید و در داخل و به تحلیل رفته‌است .
ترامپ پس از اینکه نامزد اعلام کرد که در حال رد بحث بر علیه مخالفان جمهوری خواهان برای برگزاری یک جمع‌آوری اعانه برای سربازان قدیمی است , توجه خود را به این موضوع جلب کرد . ترامپ در این رویداد گفت که ۷۵ میلیون دلار کمک کرده‌است .
نشریه سازمان ملل چهارشنبه , چهارشنبه , تیم مینه سوتا , d - مینه سوتا , عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی را برای نوشتن گزارش داد و گفت : " وضعیت بوی فساد و تبعیض را می‌دهد . "
او گفت که کارکنانش شروع به تحقیق کرده‌اند و از او خواستند که تمام مکاتبات میان va و سه تن از دوستان ترامپ را بررسی کند .
او در بیانیه‌ای گفت که اگر " va در نهان از سایه‌های مار - a توسط افراد بدون پاسخگویی به مالیات دهندگان و کسانی که هرگز در ارتش یا دولت ایالات‌متحده خدمت نکرده اند , اداره می‌شود , آن زمان به یک خیانت بی‌سابقه , نگران‌کننده و عمیقا ً غیرقابل‌قبول از سربازان قدیمی ملت ما می‌رسد . "
مگی مگی حسن , d - نیو همپشایر , به او توصیه کرد که " ورودی جمعیت مر د " را نادیده بگیرد و " کار خرج کردن دلارهای مالیات دهندگان برای " بوسیدن انگشتر " اعضای باشگاه گلف رئیس‌جمهور را متوقف کند . "
پل پریدی , مدیر اجرایی سابق عراق و سربازان قدیمی افغانستان , در توئیت گفت که دوستان ثروتمند مقامات ارشد دولتی اغلب به دنبال نفوذ و سیاست گذاری هستند .
او در توئیتر نوشت : " اکنون نیروهای سیاه برای سال‌ها پر شده‌اند . " " اولویت‌ها و صداها کهنه سربازان تحت فشار و واژگون شدن برای دستیابی سیاسی ( و احتمالا ً مادی ) هستند . "


دخالت دولت نسخه متفاوت ملی تاجیک طرح دعوی ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی قوانین معافیت پزشکی تنگی های مقعد



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.