شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

مرکز نمایش

۱,۹۹۴ بازديد
مرکز پزشکی واشنگتن دی سی ( عکس از va.gov )
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
همسر یک کهنه سرباز گفت : " شما فقط باید این کار را با سربازان قدیمی انجام دهید . "
گروهبان سابق ارتش گفت : " شما کاپیتان تایتانیک هستید . "
یک سرباز کهنه‌کار گفت : " متخصص اعصاب من ، من می‌دانم که چه کاری انجام می‌دهد . "
یک دامپزشک دیگر گفت : " همه را از شر همه آن‌ها خلاص کنید ، به جز پزشک من . "
اما دیگر سربازان قدیمی داستان متفاوتی را در مورد درمان در مرکز پزشکی واشنگتن دی سی ، بیمارستان شاخص در بخش اعظم خدمات بهداشت و سلامت سالمندان نقل کردند ، که سالانه نه میلیون سرباز را با ۳۷۰، ۰۰۰ کارمند بر روی یک بودجه ۱۸۰ میلیارد دلاری خدمت می‌کند .



گماشتگان سیاسی کسری بودجه موسسات مالی افت آگاهی مراقبین خانواده سناتور دموکرات






جیمز پرستون یکی از کهنه سربازان ویتنام گفت : " این مرکز برای گفتن چیزهای خوب در مورد این مرکز به اینجا آمده بود " و این مرکز بود که از من مراقبت می‌کرد ."
کلاس دوم ، لیزا دل Duca ، گفت : " من چیز خوبی برای گفتن در مورد کلینیک " women's " در مرکز ندارم .
Lance Orlando Cpl. سابق said Herrera گفت : " من هیچ مشکلی نداشتم . "
همه اینها با هدف سرهنگ بازنشسته لارنس Connell ، مدیر اجرایی مرکز پزشکی the سی VA و مشاور ارشد سیاست دکتر دیوید Shulkin انجام شد .
Connell در جلسه شهرداری که چهارشنبه‌شب با حمایت لژیون آمریکایی برگزار شد ، ریاست جلسه شهرداری را بر عهده داشت . Verna جونز ، مدیر اجرایی Legion's ، با یک میکروفون باز روی زمین کار می‌کرد و در پی برقراری نظم در زمانی بود که همه چیز با مخالفت مواجه می‌شد .
Connell گفت : " ما برخی از مسائل را داریم که نیاز داریم رفع کنیم " ، اما او از دامپزشکان خواست تا این تیم جدید را شانسی بدهند . این یک VA جدید است ، و ما خودمان را به بالاترین حد استانداردها برگزار خواهیم کرد . من اولین کسی خواهم بود که اقرار می‌کنم باید کار بهتری انجام دهیم ؛ من باید اعتماد شما را به دست آورم ."
Connell نیز همراه با جونز روی زمین پرسه می‌زد و با دقت به بلندترین و طولانی‌ترین شکایات گوش می‌داد . گاهی که سربازان قدیمی تخلیه را به پایان رسانده بودند ، Connell با آن‌ها جمع می‌شد و صدای عبور از شماره تلفنش را می‌شنید .
برخی از شکایت‌ها باید با برنامه انتخاب انجام شوند ، و به دامپزشکان اجازه دهند تا مراقبت‌های خصوصی را انتخاب کنند و برخی از diagnoses conflicting که از پزشکان خصوصی و دکترها دریافت می‌کنند . سایر شکایات مربوط به دریافت نسخه‌ها و انتصاب‌های صورت‌گرفته بود .
و البته ، شکایت‌هایی در مورد پارک کردن در مرکز وجود داشت . Connell گفت که او روی آن کار می‌کند .
Connell ماه گذشته به دنبال گزارش بازرس VA درباره شرایط " کافی برای سازش بالقوه با امنیت بیمار " به عنوان مدیر عامل منصوب شد .
دو میلیون عضو لژیون دو لژیون به صورت دوره‌ای از " سیستم ذخیره کردن " سالن‌های شهر در سراسر کشور برای شنیدن از دامپزشکان در مورد خدمات محلی پشتیبانی می‌کنند ، اما این گزارش در شب چهارشنبه از سوی مایکل Missal ، بازرس کل این کشور ، در این گزارش مورد انتقاد قرار گرفت .
Celli گفت : " در اظهارات مقدماتی خود ، لویی Celli ، رئیس بخش توان‌بخشی Legion's Affairs ، گفت که مشکلات مطرح‌شده در گزارش IG's نباید در مورد این که باید مرکز نمایش VA's باشد ، رخ دهد . این ستاره باید ستاره درخشان روی تپه باشد ."
در گزارش scathing ، Missal گفت که مناطق ذخیره برای تدارکات پزشکی در این مرکز بسیار کثیف بودند ، اما مدیریت از آنچه در مناطق ذخیره بود ، بی‌اطلاع بوده ، و بیش از ۱۵۰ میلیون دلار تجهیزات و تجهیزات مورد استفاده قرار نگرفته است .
خطر to vets که توسط مرکز پزشکی انجام شد ، به گونه‌ای بود که دفتر IG's اقدام غیر معمول صدور گزارش اولیه برای هشدار دادن به خطر را به خطر انداخت .
Missal در این گزارش گفت : " اگرچه کار ما ادامه دارد ، ما معتقد بودیم که انتشار این گزارش خلاصه موقتی با توجه به ماهیت exigent مسائلی که ما شناسایی کرده‌ایم و عدم اعتماد به VHA ( اداره بهداشت کاران ) به میزان کافی و به موقع دلایل ریشه‌ای این مسائل را مشخص کرده‌است . "


منبع مشترک اتهام رقابت هماهنگ کننده دخالت دولت توجه اولیاء به مدارس تیزهوشان و افت مدارس عادی اطلاعیه ها معافیت سربازی - مشاوره نظام وظیفه







منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.