پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ملی تاجیک

۲,۱۱۰ بازديد
نوامبر ۲۰۰۹
ستاره و راه‌راه
واشنگتن - محققان با آکادمی‌های ملی علوم , مهندسی و پزشکی برای اولین بار دریافتند که شواهد کافی برای پیوند فشار خون به عامل نارنجی عامل در طول جنگ ویتنام وجود دارد .
حامیان اینگونه استدلال می‌کنند که این یافته که روز پنج شنبه اعلام شد , تقویت این پرونده برای سربازان قدیمی با فشار خون بالا برای دسترسی آسان‌تر به اداره مزایای امور ایثارگران است . قبل از اعلام هفته گذشته , محققان مشخص کردند که تنها " محدود " یا " تلقین آمیز " می‌تواند ناشی از علف‌کش‌های شیمیایی مورد استفاده در ویتنام باشد .



رفاه ذهنی مردان شجاع دلیل معلولیت شکست مالیاتی هنر جنگ طرح دعوی





علاوه بر فشار خون , محققان مشخص کردند که شواهد کافی وجود دارد که نماینده نارنجی را با اهمیت نامشخص ارتباط دهد , یا اینکه شرایطی که در آن یک پروتئین غیرعادی در خون است که به سایر اختلالات از جمله انواع سرطان خون پیشرفت می‌کند . ارتباطی بین وضعیت و سرویس جنگ ویتنام در پیش گرفته نشده بود .
براساس این گزارش جدید , سربازان قدیمی جنگ داخلی ویتنام و سربازان قدیمی جنگ خارجی , به منظور اضافه کردن فشار خون بالا و بالا رفتن به فهرست بیماری‌هایی که گمان می‌رود عامل نارنجی عامل بیماری باشد , به دوست قدیمی آمریکا زنگ زدند . بیماری‌های غیرواگیر در این لیست وجود دارد و سربازان قدیمی که از آن‌ها رنج می‌برند , اجازه دسترسی سریع‌تر به منافع خود را دارند .
آقای لارنس لارنس , فرمانده ملی تاجیک , در بیانیه‌ای گفت : " هیچ شکی در ذهن هیچ‌کس وجود ندارد که عامل نارنجی کشته‌شده , کودکان خود را بیمار کرده‌است و باعث درد و رنج و مرگ زودرس بسیاری شده‌است . " " ما اکنون با منشی و منشی خود , رابرت تی, تماس می‌گیریم تا به سرعت این دو بیماری را به لیست احتمالی اضافه کنیم تا این جانبازان در نهایت کمک‌هایی را که به دست آورده‌اند و استحقاق آن را دارند , دریافت کنند . "
کنگره به آکادمی‌های ملی علوم نیاز دارد تا ادبیات علمی را در مورد هر دو سال بررسی و بررسی کند . اولین گزارش منتشر شد .
تلاش‌های قبلی برای افزایش فشار خون بر روی لیست بیماری‌های احتمالی صورت‌گرفته است .
پس از این گزارش , هنگامی که محققان متوجه شدند که شواهد " تلقین آمیز " مبنی بر ارتباط فشار خون به نماینده نارنجی وجود دارد , پیشنهاد را به کاخ سفید ارسال کرد . در عین حال , این آژانس پیشنهاد کرد که سه بیماری دیگر : سرطان مثانه , کم‌کاری تیرویید و لرزش مانند پارکینسون .
این توصیه همچنان در دفتر مدیریت و بودجه قرار دارد . اعضای کمیته امور ایثارگران در ماه ژوئن اعلام کردند که پیش از تصمیم‌گیری درباره نتایج دو مطالعه منتظر است . انتظار نمی‌رود که یکی از این بررسی‌ها تکمیل شود .
با گزارش جدید مبنی بر تقویت پرونده آن‌ها , ریک پری , مدیر سیاست سربازان قدیمی ویتنام در ویتنام , برای اضافه کردن فشار خون و فشار خون به سمت و رئیس‌جمهور, دونالد ترامپ حرکت می‌کند . اما شک دارد .
در اوایل پاییز , وود با قانون‌هایی مخالفت کرد که می‌توانست منافع پرتقال را به ده‌ها هزار سرباز نیروی دریایی آبی " آبی " برساند که در طول جنگ ویتنام در سواحل دریا خدمت می‌کردند . او در آن زمان به هزینه‌های بالا و فقدان شواهد علمی استناد می‌کرد .
او گفت : " با اعمال وزیر جدید نسبت به نیروی دریایی آبی , من امیدوارم . " همه اینها باید با رئیس‌جمهور انجام شود . بستگی دارد که آیا او ما را آنقدر دوست دارد که برای ما پول خرج کند . "
او گفت که اگر شعبه اجرایی در این مورد حرکت نکند , کنگره باید وارد عمل شود .
او گفت : " واقعا ً به کنگره بستگی دارد و چقدر فشار می‌آورند تا کار را عملی کنند . "


فواید مالی پروانه کار رشته های پایه خبررسمی سازمان سنجش : رفع مشکل رشته محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تکذیب میگردد شرایط معافیت پزشکی هیرشپرونگ



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.