سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

منبع مشترک

۲,۰۰۸ بازديد
پایان
ستاره و راه‌راه
واشنگتن - سال‌ها , وزارت امور سربازان قدیمی گزارش داد که میانگین تعداد سربازان قدیمی در هر روز در اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند .
با این حال , براساس گزارشی که این هفته منتشر شد , آمار برداشت نشده است .
در حال حاضر تعداد متوسط آمار خودکشی قدیمی همیشه شامل کشته شدن پرسنل فعال و اعضای گارد ملی و ذخیره است نه فقط سربازان قدیمی .
کرگ برایان , روانشناس و رهبر مرکز ملی مطالعات سربازان قدیمی , گفت که اطلاعات جدید می‌توانند به طرفداران مبارزه علیه خودکشی نظامی و کهنه کمک کنند .
برایان گفت : " پیام کلیدی این است که خودکشی‌ها در میان کسانی که تاکنون خدمت کرده‌اند , افزایش می‌یابد . " " فایده جداسازی گروه‌ها این است که می‌تواند به ما کمک کند تا زیرگروه ریسک بالاتری از کل را شناسایی کنیم , که می‌تواند به ما کمک کند تا تعیین کنیم کجا و چگونه بهترین منابع متمرکز را تعیین کنیم . "

امتحانات پزشکی آکادمی ملی وجود تاخیر ستاره برنزی منشی سابق اتهام رقابت هماهنگ کننده




سازمان ملل تازه‌ترین گزارش مربوط به خودکشی ملی خود را در روز دوشنبه منتشر کرد که شامل جمع‌آوری اطلاعات از طریق اینترنت می‌باشد . بخش عمده‌ای از این گزارش از دو سال پیش بدون تغییر باقی مانده‌است . نرخ خودکشی کهنه هنوز هم بیشتر از بقیه مردم است, به ویژه در میان زنان .
در هر دو گزارش , va گفت که میانگین سربازان قدیمی در هر روز از بین رفته‌اند . va در تازه‌ترین نسخه آن مشخص‌تر بود .
این گزارش نشان می‌دهد که هر روز به طور کلی خودکشی می‌شود . بنا بر این گزارش , در این گزارش آمده‌است : از آن دسته , سربازان قدیمی و سربازان بازنشسته بودند . که در یک سال در اثر خودکشی جان باخت .
در این گزارش آمده‌است که کهنه سربازان هر روز جان خود را از دست داده‌اند . این تعداد همچنین شامل نیروهای فعال , محافظ و ذخیره بود .
مقامات با تحلیل گواهی‌های فوت و محاسبه درصد سربازان قدیمی از همه خودکشی‌ها این آمار را تعیین می‌کنند . گواهی‌های فوت شامل یک فیلد است که مشخص می‌کند آیا متوفی در ارتش خدمت کرده‌است یا خیر.
( p < 0.05) . در آن زمان تنها دولت‌ها اطلاعات مشترکی از گواهی‌های فوت خود داشتند . کالیفرنیا و تگزاس از جمله کشورهایی هستند که داده‌های آن‌ها را ارائه نمی‌کنند .
در یک ایمیل نوشته‌است : " از آنجا که این گزارش منتشر شد , ما هم‌کاری نزدیکی با وزارت دفاع داشتیم تا میزان صحت گزارش را افزایش دهیم . "
پس از انتشار گزارش جدید اطلاعات خودکشی در روز دوشنبه , برخی از طرفداران کهنه‌کار به پرسش‌های رسانه‌های اجتماعی پاسخ دادند . یک نفر گفت که جامعه اخراج شده‌است . "
برایان گفت که وضعیت " یک منبع مشترک سردرگمی در مورد اینکه چه کسی است و چه کسی " سرباز " محسوب نمی‌شود را برجسته می‌کند . "
هیدی کار , مدیر یک پروژه در مرکز توسعه آموزش و پرورش غیرانتفاعی و یک روانشناس بالینی با تخصص در خودکشی کهنه , گفت که او قبلا ً این آمار را به عنوان تنها تعداد سرباز می‌دانست .
به طور کلی , کار فکر می‌کند که va در گزارش اخیر خود درباره خودکشی به عنوان یک مساله بهداشت عمومی تاکید بیشتری دارد که نیازمند کمک آژانس‌های متعدد و گروه‌های مبتنی بر جامعه است . این گزارش نشان می‌دهد که از سربازان قدیمی و افرادی که هر روز در اثر خودکشی کشته شده‌اند , شش نفر به تازگی از خدمات مراقبت بهداشتی استفاده کرده‌اند . میزان خودکشی در بین افرادی که مراقبت‌های پزشکی را دریافت نکردند سریع‌تر از آن‌هایی بود که انجام دادند .
کار گفت : " بزرگ‌ترین پیام این است که پیش‌گیری از خودکشی کار همه است . " " این مشکل برای وظیفه فعال است , برای دامپزشکان مشکل است , مشکل برای سالمندان و جوانان است . بنابراین پاسخ باید چند بعدی باشد و بخش‌های مختلف باید با هم حل شوند . "



دخالت دولت نسخه متفاوت ملی تاجیک تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی آنژیوم حلق




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.