پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

نسخه متفاوت

۱,۹۴۳ بازديد
۸ اکتبر ۲۰۱۸
Military.com | توسط جیم Absher
It's آن زمان از سال دوباره : فصل انفلانزا می‌آید . آیا می‌دانستید که این عکس آنفولانزا برای اغلب اعضای ارتش ، خانواده و سربازان قدیمی رایگان در دسترس است ؟
فیلم Flu چیست ؟
ما آن را آنفولانزا می‌نامیم ، اما واقعا ً واکسیناسیون است که می‌تواند به روش‌های زیادی داده شود . این واکسن باعث ایجاد آنتی‌بادی در بدن در حدود دو هفته پس از داده می‌شود . این آنتی‌بادی از ویروس‌ها در واکسن محافظت می‌کند . واکسن تزریق‌شده در آمریکا در مقابل سه نسخه متفاوت از آنفلوآنزا محافظت می‌کند . هم چنین برخی واکسن‌ها برای محافظت در برابر چهار دسته مختلف از آنفلوآنزا وجود دارند .



برنامه درسی علیه ارتش 0 دروغین والتهابی حجم سنگین ملی تاجیک






هر ساله سازمان بهداشت جهانی با مقامات بهداشتی سراسر جهان مشورت می‌کند تا یاد بگیرد که کدام نسخه‌های از آنفلوآنزا در هر کشور در حال گردش هستند و براساس این اطلاعات و مطالعات دیگر توصیه می‌کنند که در طول فصل انفلانزا مبتلا به آنفولانزا خواهند شد . این کار باید حداقل شش ماه قبل انجام شود چون زمان زیادی طول می‌کشد تا واکسن‌های خاص را توسعه دهد .
گاهی اوقات متخصصان از بین می‌روند و نسخه متفاوتی از آنفلوآنزا از هیچ جایی به افراد دیگر نمی‌رسد . با این وجود ، در طول سال‌ها ، واکسن آنفلوآنزای خوکی دارای نرخ موفقیت در حدود ۶۰ درصد بوده‌است . دریافت واکسن می‌تواند علائم آنفلوآنزای خوکی را نیز کاهش دهد و به شما کمک کند نسبت به فردی که واکسن فلج‌اطفال را دریافت می‌کند ، به طور متوسط به دو روز سریع‌تر مبتلا شوید .
واکسن آنفلوآنزای خوکی در ابتدا مورد استفاده قرار گرفت - - شما حدس می‌زنید که - - ارتش . در طول جنگ جهانی دوم، ارتش اولین واکسن تایید شده برای آنفلوآنزا را که در طول جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت ، ایجاد کرد .
واکسن Flu را چطور می‌توانید پیدا کنید ؟
در حالی که ما آن را " گلوله " می‌نامیم ، در حقیقت روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید واکسن را دریافت کنید :
این عکس استاندارد دز استاندارد به ماهیچه با سوزن تزریق می‌شود . همچنین نسخه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به یک تزریق کننده جت به برخی افراد داده شود .
عکس‌های مخصوص با دز بالا و یا چند عکس با داروهای اضافه برای افراد مسن
واکسن influenza ضعیف‌شده ( LAIV ) - یا واکسن اسپری بینی
آیا باید فیلم Flu را بگیرید ؟
در حالی که این یک انتخاب شخصی است ، اما چیزی که آمار می‌گوید .
در سال گذشته حدود ۸۰، ۰۰۰ نفر در اثر آنفلوآنزای خوکی در آمریکا کشته شدند که بیش‌ترین آمار کشته شدگان به حداقل چهار دهه رسید .
در سال گذشته بیش از ۱۲، ۰۰۰ نفر در طی این بیماری جان خود را از دست دادند
سال گذشته ۹۰۰، ۰۰۰ نفر در بیمارستان بستری شدند
آن‌هایی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به آنفولانزا هستند ، باردار ، بسیار جوان و پیر و آن‌هایی که شرایط اساسی دارند .
چگونه فیلم Flu را به صورت رایگان به دست آورید
گیرنده گیرندگان
اگر TRICARE داشته باشید می‌توانید به سه طریق واکسن را به رایگان دریافت کنید :
در بیمارستان یا درمانگاه نظامی - شما باید برای اطمینان از اینکه این کار در دسترس است ، پرسنل فعال وظیفه اولویت داشته باشند .
در یک داروخانه شبکه شرکت - می‌توانید یکی را با جستجو آنلاین یا تلفن ۸۷۷ - ۳۶۳ - ۱۳۰۳ پیدا کنید . شما باید ابتدا داروخانه را صدا بزنید تا سوال کنید که چه زمانی می‌توانید واکسن را دریافت کنید و چه کسی واکسن را به شما می‌دهد . تنها واکسن‌هایی که توسط یک داروساز داده شده‌اند ، تحت پوشش هستند . اگر واکسن شما توسط یک ارائهکننده در کلینیک محلی اداره شود ، ممکن است پوشش داده نشود و ممکن است مجبور شوید کل هزینه را بپردازید .
در بخش مراقبت‌های اولیه شما - ممکن است مجبور شوید به بازدید از دفتر خود بپردازید .
به خاطر داشته باشید که همه وظیفه فعال و یا اعضای ذخیره لازم است که واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنند.
سرباز قدیمی
سربازان قدیمی که در بخش مراقبت‌های بهداشتی ( VA ) ثبت‌نام کرده‌اند ، می‌توانند در مرکز مراقبت‌های بهداشتی خود به یک آمپول آنفلوآنزا شلیک کنند .
The همچنین با Walgreens هم‌کاری می‌کند تا به سربازان واجد شرایط آنفلوآنزا در مکان‌های Walgreens محلی ۸، ۲۰۰ در سراسر کشور پیشنهاد دهد . فقط به the محلی بروید و به داروساز بگویید که شما یک کهنه سرباز واجد شرایط هستید و می‌خواهید عکس flu را بگیرید .
شما فقط باید کارت ID بهداشت VA را به آن‌ها نشان دهید و یک شکل دیگر از ID عکس برای گرفتن عکس رایگان به آن‌ها بدهید . Walgreens حتی به طور خودکار اطلاعات را به پرونده سلامت your اضافه می‌کند .



طرح دعوی فواید مالی پروانه کار رشته های پایه امریه سربازی چیست و شرایط پذیرش آن چگونه است قوانین معافیت پزشکی آنژیوم گوش




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.