پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

دخالت دولت

۲,۱۴۶ بازديد
پایان
نویسنده: پاتریشیا هالی
اداره امور سربازان قدیمی , در صورتی که در صنعت شاهدانه کار کنند , وام‌های خانه به سربازان قدیمی را رد می‌کند . طبق یک نامه ارسالی ممکن است از کاترین " کاترین کلارک , " دی - ماساچوست " و دیگر اعضای کنگره حمایت کند .
قانون گذاران می‌خواهند به این پرسش پاسخ دهند که چرا یکی از اعضای کلارک و دیگر سربازان قدیمی پس از اشاره به منابع درآمد خود به عنوان کشت ماری‌جوانا , فروش یا خدمات مرتبط در کشورهایی که قانونی است , برای وام‌های مسکن رد شدند .
کلارک در مقاله‌ای که اول توسط شرکت رول گزارش شد , گفت که او از سیاست و سیاست منتشر نشده که کار را در صنعت به عنوان " ثابت و قابل‌اعتماد " در نظر می‌گیرد به اندازه کافی قابل‌اعتماد و قابل‌اعتماد نیست .


غذای رایگان اطلاعات مسکن شامل قانون پیش نویس فرآیند درمان نسخه متفاوت



کلارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که " va " باید با تایمز رسیدگی کند و نقش رو به رشد اقتصاد شاهدانه که بیش از ۴۰۰ آمریکایی را به کار می‌گیرد را شناسایی کند . "
او گفت : " سربازان قدیمی ما نباید مزایایی که کسب کرده‌اند را تنبیه یا رد کنند زیرا آن‌ها در یک صنعت نوپا کار می‌کنند . "
سی و چهار ایالت , منطقه کلمبیا , گوام , پوئرتو ریکو و جزایر ویرجین ویرجین در حال حاضر دارای تغییراتی در برنامه‌های ماریجوانا پزشکی هستند , در حالی که ۱۲ ایالت دیگر اجازه می‌دهند که ترکیبات مواد روان گردان که برای اهداف دارویی کاربرد زیادی دارند , کم است .
این افراد واجد شرایط می‌توانند برای وام‌های مسکن از وام دهندگان خصوصی به همراه ضمانت از وام دهندگان خصوصی درخواست دهند که معمولا ً نرخ‌های بهره و شرایط مطلوب‌تر از آنچه در بازار یافت می‌شود را تامین می‌کند .
اما به گفته کلارک , va یک درخواست کهنه سرباز را رد کرد چون " تصویب آن توسط وزارت دادگستری تحت قوانین ضد پولشویی تحت پی‌گرد قرار خواهد گرفت . "
ماری‌جوانا یک برنامه مبارزه با مواد مخدر است که تحت قانون فدرال غیرقانونی است .
قانون گذاران در نامه خود چنین نوشته‌اند : " ابهامی که صنعت شاهدانه در آن فعالیت می‌کند منحصر به فرد است و ما به طور کامل زیانگریزی را به ریسک قانونی و مالی درک می‌کنیم . " با این حال , آن‌ها افزودند : " در سال‌های اخیر , وزارت دادگستری اولویت‌های دادستانی خود را در این زمینه محدود کرده‌است و کنگره برای جلوگیری از دخالت دولت فدرال با اجرای قوانین ایالتی شاهدانه اقدام کرده‌است . "
قانون گذاران از دولت خواستند تا جزئیات برنامه‌های تضمین وام خود را تهیه کند و شامل اطلاعاتی در مورد حق بیمه سربازان و یا سایر مزایا در صورت استخدام آن‌ها توسط صنعت شاهدانه باشد .
آن‌ها مهلت یک روزه را با این واکنش در ماه ژوئن دادند .
تعداد قابل‌توجهی از سربازان قدیمی امرار معاش خود را در این صنعت کسب می‌کنند و در سال‌های آینده احتمال افزایش آن بیشتر خواهد شد . در این نامه آمده‌است : " دولت باید این واقعیت را بپذیرد و اطمینان حاصل کند که سربازان قدیمی که در این بخش کار می‌کنند , قادر به درک روشنی از مزایایی که کسب کرده‌اند , باشند . "
بیست دموکرات و یک جمهوری‌خواه از ایالت آلاسکا , این مکاتبات را امضا کردند . زاک براون , دبیر مطبوعاتی جوان , گفت که عضو مجلس این نامه را به دلیل حمایت قوی از سربازان قدیمی و اعتقاد او مبنی بر اینکه سیاست شاهدانه یک مساله حقوق کشورها است , امضا کرد . "
براون گفت : " هیچ کهنه سرباز نباید مزایایی که آن‌ها صرفا ً براساس مشارکت آن‌ها در برنامه‌های قانونی شاهدانه کشور خود کسب کرده‌اند را رد کرد و جوان عضو مجلس جزئیات و شفاف‌سازی از نحوه حرکت آن‌ها به جلو را می‌خواهد . "
va به درخواستی برای شفاف‌سازی سیاست یا اظهار نظر پاسخ نداد .
" پاتریشیا مک گری " را می‌توان در سایت facebook.com / cnnstudentnews به دست آورد . او را در تویتر دنبال کنید .


ملی تاجیک طرح دعوی فواید مالی پروانه کار تمدید زمان اعزام به خدمت سربازی برای مشمولان کنکور همه چیز درباره امریه نیروهای مسلح



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.