یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

هماهنگ کننده

۱,۹۷۱ بازديد
۴ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
گروهی از ۲۱ جمهوری‌خواه مجلس سنا از وزارت امور سربازان قدیمی درخواست کرده‌اند تا توضیح دهند که چرا فقط ۵۷، ۰۰۰ دلار از ۶.۲ میلیون دلار برای فعالیت‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی به منظور پیش‌گیری از خودکشی در سال ۲۰۱۸ هزینه کرده‌است ، یک کمبود که آن‌ها را " مخوف " برای عدم نظارت نامیده‌است .
قانون گذاران ، به رهبری سناتور سابق کمیته امور خارجه سنا ، سناتور جان تستر از مونتانا ، خواستار حسابرسی کامل ۱۷.۷ میلیون دلار سرمایه گزاری شده توسط VA برای دستیابی به پیش‌گیری از خودکشی شدند ،




نحوه ادغام بازنشسته مالیات سرباز زن صدور مجوز یک معضل دخالت دولت





که شامل هر دو آگهی پرداختی مانند نقاط رادیو ، بیلبورد و تبلیغات دیجیتال و همچنین دسترسی بدون دست‌مزد مانند اعلامیه‌های خدمات عمومی ، وب سایت‌های ارتباط جمعی و وب سایت خط بحران خاص خودشان است .
بنا به گفته دفتر پاسخگویی دولت ، the ۴۷ قطعه از محتوای وب سایت‌های ارتباط جمعی را در سال ۲۰۱۸ افزایش داده‌است ؛ از ۳۳۹ سال ۲۰۱۶ به مدت بیش از یک سال در هوا پخش نشده است ؛ و علی‌رغم داشتن بودجه ۶.۲ میلیون دلار هیچ تبلیغ جدیدی برای سال ۲۰۱۸ ایجاد نکرد .
گزارش GAO که در ماه نوامبر منتشر شد ، کاهش در توسعه معاملات رهبری و سازماندهی مجدد آن در the را مورد سرزنش قرار داد .
در طی چارچوب زمانی بررسی شده توسط GAO ، تلاش‌های پیشگیرانه برای پیش‌گیری از خودکشی به منظور توسعه سلامت روانی در وهله نخست به دلیل سازماندهی مجدد دفاتر پیش‌گیری از خودکشی در سال ۲۰۱۷ صورت گرفت . به مدت سه ماه ، کار مدیر ملی پیش‌گیری از خودکشی خالی بود . در اکتبر سال ۲۰۱۷ ، کیتا فرانکلین و سپس رئیس دفتر پیش‌گیری از خودکشی دفاع ، به عنوان مدیر عامل ملی ، در نظر گرفتند . او در آوریل ۲۰۱۸ به عنوان مدیر دائمی انتخاب شد .
VA به the گفتند که برای یک دوره طولانی ، رهبری به سادگی برای نشست‌ها در دسترس خواهد بود تا درباره فعالیت‌های توسعه‌ای بحث و تبادل نظر کند .
در واکنش به این موضوع ، سناتورها در روز ۲۰ دسامبر نامه‌ای به Robert Wilkie ، دبیر VA ، نوشتند و این مشکل را با توجه به مسائل مربوط به پرسنل نیروی انسانی " که از مسئولیت محدود به سربازان قدیمی است" خواند .
سناتورها نوشتند : " Dysfunction در VA نمی‌تواند بهانه‌ای برای عدم اجرای برنامه پیش‌گیری از خودکشی باشد ، " تلاش‌ها برای پیش‌گیری از خودکشی باید در خط مقدم محافظت از سربازان قدیمی باقی بماند ."
در شهادت کنگره و واکنش به گزارش GAO ، مقامات VA گفتند که آن‌ها ۱.۵ میلیون دلار - نه ۵۷، ۰۰۰ دلار - - از ۶.۲ میلیون دلار استفاده کرده‌اند و PSA ها را ایجاد کرده‌اند که در گزارش GAO مشارکت داشته‌است .
طبق نظر VA ، هماهنگ‌کننده فعالیت‌های انتحاری آن حدود ۲ میلیون نفر را در رویداده‌ای ۱۸، ۸۳۶ به دست آورد ؛ در طی یک هفته تنها در ماه اکتبر تنها ۱۸ میلیون نفر را تحت‌تاثیر قرار داد ؛ و حدود ۲، ۰۰۰ نفر را در روز به خط بحران سربازان قدیمی کمک کرد .
دکتر استیون لیبرمن ، مدیر اجرایی اداره امور سربازان قدیمی ، روز ۱۹ دسامبر در مجلس مشترک و کمیته امور سربازان قدیمی مجلس گفت : " امسال ، I'm اطمینان حاصل می‌کند که بودجه ۱۰۰ درصد را خرج می‌کنیم . ما باید آن را درست انجام دهیم ."
طبق داده‌های VA ، سربازان قدیمی ۱۴ درصد از تمام خودکشی‌ها را در ایالات‌متحده به حساب می‌آورند و نرخ خودکشی در میان سربازان قدیمی ۱.۵ برابر بیشتر از سربازان غیر نظامی است که برای سن و جنسیت تنظیم شده‌اند .
بین سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ - - در سال‌های اخیر که داده‌ها در دسترس هستند ، و پیش از کاهش قابل‌توجه در دسترسی ، نرخ خودکشی در میان سربازان جوان ۱۸ تا ۳۴ سال به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است، از ۴۰.۴ نفر در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر تا ۴۵ مورد خودکشی در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر .
بسیاری از سناتورها که نامه را امضا کردند ، در جلسه دادرسی ۱۹ دسامبر که به گزارش Wilkie و Lieberman درباره گزارش GAO و توصیه‌های آن پرداختند ، حضور داشتند . اکثر آن‌ها از پاسخ‌های مقامات VA راضی نبودند .



نسخه متفاوت ملی تاجیک طرح دعوی فواید مالی ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی تنگی های رکتوم




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.