پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

تلاش صادقانه

۲,۰۴۰ بازديد
ادامه جدول
" ای می "
مسئولان اداره امور سربازان قدیمی به دنبال بازخورد عمیق از مراقبان به عنوان بخشی از مرور مداوم برنامه هستند که به برخی خانواده‌ها کمک‌هزینه نقدی می‌دهد .
این برنامه به عنوان برنامه کمک جامع برای مراقبت کنندگان خانواده شناخته می‌شود . ~~~ این برنامه , بسته به نیازها و موقعیت کهنه سربازان , یک کمک‌هزینه ماهانه برای مراقبت کنندگان از سربازان قدیمی پس از دریافت خدمت فراهم می‌کند .
مقامات و مقامات دستور بازبینی گسترده این برنامه را در فصل بهار دادند که منجر به یک سری تغییرات شد , از جمله بخشنامه به بیمارستان‌های و بیمارستان‌های سراسر کشور برای رفع تناقضات مدیریت که در میان طرفداران مراقبت کننده شکایت اصلی بوده‌است .
اکنون , مقامات و مقامات به دنبال اظهار نظر عمومی هستند که در مورد چگونگی استفاده از برنامه در سراسر کشور و اجازه پیوستن به آن , ثبات بیشتری دارند .




گام های منطقی آزمایش ایدز شبکه خارج همراهان سگ حین خدمت زمین گلف




براساس برآورده‌ای رسمی , حدود 000 / 10 میلیون نفر از مراقبین خانوادگی در این منطقه هستند .
اعلامیه عمومی , که در اداره فدرال منتشر شد , خواستار رسیدگی به هشت سوال در مورد بخش‌هایی از برنامه شد , از جمله اینکه چه کسی باید واجد شرایط باشد , چگونه این صلاحیت باید تعیین شود و زمانی که باید لغو شود .
این اطلاعیه می‌گوید : " این اطلاعیه اطلاعات و نظرات طرفین علاقه‌مند را درخواست می‌کند تا به اطلاع از هر گونه تغییر مورد نیاز برای افزایش ثبات در سراسر این برنامه کمک کنند , همچنین اطمینان حاصل کنند که از مراقبین خانوادگی اعضای خدمات قدیمی بیشتر نیاز دارند . "
مقامات گروه‌های مراقبت کننده می‌گویند که ثبت و سوالاتی که از آن‌ها پرسیده می‌شود نشان‌دهنده ماه‌ها کار بین طرفداران و طرفداران است و افزود که آن‌ها از اینکه پرسش‌ها و موضوعات مورد بحث چگونه هستند خشنود هستند .
مدیر اجرایی بنیاد الیزابت دل , که طرفدار مراقبین قدیمی است , گفت : " این دوره اظهار نظر به این دلیل است که ما می‌خواهیم مردم … صحبت کنند و داستان بی‌ثباتی و ناهماهنگی در منطقه را به اشتراک بگذارند . "
زمان اظهار نظر , که توسط مراقبین تمام دوران به عنوان فرصتی برای وزن دهی در مسائلی که آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند , دیده می‌شود , حتی اگر به طور مستقیم به سوالات مندرج در اعلامیه ثبت‌شده رسیدگی نشود .
او گفت : " من فکر می‌کنم مردم باید نگرانی‌ها را بیان کرده و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهند . " " من فکر می‌کنم این عالی است که آن‌ها به خوبی فکر می‌کردند و به پرسش‌های تفکر می‌پرداختند تا بازخورد مردم را هدایت کنند , اما ما نمی‌خواهیم که مانعی برای مردم برای ارائه بازخورد باشد . "
در میان موضوعات مورد بحث , واجد شرایط برای مراقبان است که این کهنه سرباز را به دلیل خشونت خانگی ترک می‌کنند .
در حال حاضر , همسری که دیگر از آن سرباز مراقبت نمی‌کند , بدون توجه به اینکه چرا خانه را ترک کرده‌است , واجد شرایط کمک‌هزینه نیست . حامیان خانواده درمانی شش به جای آن می‌خواهند که این پول را به عنوان منبع درآمد انتقالی برای روزهایی که همسر به دلیل سو استفاده ترک می‌کند , گسترش دهند .
آیا باید به ارائه مزایا برای مراقبت از مراقبین خانوادگی که به دلیل محیط ناامن ایجاد شده توسط یک کهنه سرباز نیاز دارد , ادامه دهد , مانند یک مورد مربوط به خشونت شریک عشقی که توسط یک سرباز مرتکب شده‌است ? چه مدت باید در چنین شرایطی ادامه داشته باشد ? اطلاعیه ثبت درخواست می‌کند .
مگان فاکس وود , عضو خانواده شفا دهنده شش عضو هییت مدیره, گفت : از جمله این مساله نشانه‌ای است از ادامه بررسی این برنامه به طور جدی .
او گفت : " من فکر می‌کنم که این یک تلاش صادقانه برای شنیدن واقعا ً ما را نشان می‌دهد . من واقعا ً صادقانه معتقدم که این یک تلاش صادقانه برای جمع‌آوری اطلاعات و تغییر سیستم است . "
ای می آ می هم می تو نه با شه .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی , خانواده و اداره امور همسران سربازان قدیمی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



سیستم تهویه عامل ارشد ترک ارتش مرکز نمایش معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست نکات طلایی قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسان





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.