جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

زمین گلف

۲,۲۰۲ بازديد
پایان مارس
مطبوعات وابسته
به گفته مقامات و اعضای خانواده , یک مرد مسلح روز جمعه به یکی از بزرگ‌ترین سربازان قدیمی در ایالات‌متحده رفت و حداقل سه نفر را به گروگان گرفت .
رابرت گیتس , گشت بزرگراه کالیفرنیا , به خبرنگاران گفت که او هیچ گونه آسیبی ندیده است. پلیس اموال کهنه سربازان قدیمی کالیفرنیا را پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه مردی با یک تفنگ در یکی از مشهورترین شهرها در قلب کشور شراب شمال کالیفرنیا قرار دارد , تخلیه کرد .
جان هارلی , افسر گشت بزرگراه , به ایستگاه خبری منطقه خلیج سانفرانسیسکو گفت : " ما در حال حاضر یک وضعیت تیراندازی فعال داریم . "
لری کینگ به آسوشیتد پرس گفت که همسرش , آقای اسمیت اسمیت , در مهمانی حضور داشت و تلفنی به او گفت که قاتل مسلح به آرامی وارد اتاق شده و برخی افراد را به گروگان می‌گیرند .



شامل تامین حقوق اساسی سهم تطبیق سیستم مراقبت حالت روانی سیستم تهویه







اسمیت , یک سرمایه‌گذار برای مسیر غیرانتفاعی خانه , هنوز در سالن غذاخوری ساختمان بود و اجازه خروج نداشت . این مسیر که یک برنامه اجرایی در محوطه خانه کهنه سرباز است , سربازان قدیمی جنگ عراق و افغانستان را با اختلال استرس پس از ضربه درمان می‌کند .
گفته می‌شود که این مرد زرهی به تن داشت و با اسلحه اتوماتیک مسلح شده بود .
رحمت‌الله یف گفت که مسئولان در حال کار برای ایجاد یک محیط امن در اطراف این تاسیسات هستند که محل سکونت ساکنان این منطقه است . یک خودروی زره‌پوش , آمبولانس‌ها و چندین کامیون آتش‌نشانی در صحنه حضور داشتند .
مدیر رویداده‌ای ۸ مایل, مدیر حوادث , که در حدود ۲۳ مایل در شمال خانه سربازان کار می‌کرد , گفت که صدای آژیر اضطراری را شنیده‌است . او گفت که او از زمان پرواز در پیشاور زندگی می‌کند و در مورد تیراندازی بسیار نزدیک به خانه عصبانی است .
او گفت : " من دنیایی را که امروز زندگی می‌کنیم نمی‌دانم , واقعا ً نمی‌دانم . " این یک جامعه کوچک است و همه ما یکدیگر را می‌شناسیم . این دره یک مکان زیبا و زیبا و دیدنی است . "
اداره پلیس کانتی به ساکنین این منطقه هشدار داد که از این ناحیه دوری کنند . این بخش بلافاصله به یک تماس تلفنی از سوی اسوشیتد پرس پاسخ نداد .
اداره امور سربازان قدیمی دولت می‌گوید که این خانه که در تاجیکستان افتتاح شد بزرگ‌ترین کهنه سربازان کشور است که در حدود دو تن از افراد مسن و معلول هستند . وب سایت این وب سایت می‌گوید که امکانات اقامتی با فعالیت‌های تفریحی , اجتماعی و درمانی برای زندگی مستقل ارائه می‌دهد .
این محوطه همچنین خانه یک سالن غذاخوری , یک زمین گلف سوراخ سوراخ , یک ورزشگاه بیسبال , خطوط بولینگ , یک استخر شنا و یک انبار شعبه ارتش است .
این شهر کوچک شهری است که در فاصله نیم‌مایلی محل زندگی سربازان قدیمی قرار دارد و رستوران معروف توماس کلر , که در حدود یک مایل دورتر است . پیغام‌های باقی مانده در هر دو موسسه بلافاصله بازگردانده نشدند .
این مقاله به صورت متن کامل انگلیسی , در بخش انگلیسی قابل‌رویت است .
موضوعات مرتبط
تی‌تر نظامی کهنه سربازان قدیمی
۲ . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .


عامل ارشد ترک ارتش مرکز نمایش سناتور دموکرات اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.