شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

عمل جراحی

۲,۳۷۸ بازديد
فصل پانزدهم
ادامه جدول
حامیان پرستار رسمی گواهی شده مجددا ً به اداره امور سربازان قدیمی فشار می‌آورند تا از آن‌ها بیشتر استفاده کنند - - و نه لزوما ً تحت نظارت دکتر - - برای بهبود و ساده کردن مراقبت‌های بی‌هوشی در بیمارستان‌های va .
با توجه به اظهارات " رندی مور " , یک سرباز بازنشسته و مدیر عامل ارشد انجمن آمریکایی پرستار , " بروس مور ", " بروس مور " , یک سرباز بازنشسته و رئیس اداره امور خارجه آمریکا , " بروس مور " , یک سرباز بازنشسته و رئیس اجرایی اتحادیه آمریکا , " بروس وینر " .
سال گذشته , دولت آمریکا طرح‌هایی را برای اجازه دادن به سه نوع پرستار حرفه‌ای , متخصص بالینی پرستار ( cns ) , متخصص بالینی پرستار ( cns ) , و پرستار تایید شده , بدون نظارت بالینی یا هم‌کاری اجباری پزشکان اعلام کرد .



منطقه شمالی شهریه دانشگاه پایان سال گردهمایی مالی سیستم حرکت تلاش صادقانه




va در آن زمان گفت : این اولین تغییر عمده برای کوتاه کردن زمان‌های انتظار برای بیماران بود . با این حال , این ماده , پرستار رسمی ثبت‌شده را پوشش نداده است , چرا که او گفت که با کمبود متخصصان بی‌هوشی مواجه نشده است .
محتوای مرتبط :
طرفداران : اجازه دهید پرستار در عرض اتاق عمل کند
پزشکان پرستار بدون نظارت پزشک درمان می‌شوند
تعلیق برنامه‌های کاربردی برای کارت‌های شناسایی جدید
وینر گفت : اما این موضوع فایده‌ای ندارد .
او در مصاحبه‌ای گفت : " va از فرصت مهمی گذشت که دسترسی به بی‌هوشی را برای سربازان قدیمی نظامی بهبود بخشد . "
این که دپارتمان از آخرین درخواست دولت مطلع باشد یا تجدید نظر کند , بلافاصله مشخص نشد . یکی از سخنگویان " پی ای " درخواست خود را برای اظهار نظر در زمان مطبوعات رد نکرد .
وینر گزارشی از فاکس‌نیوز از کلرادو را ذکر کرد که نشان می‌دهد چگونه جراحی‌های غیر ضروری در دنور که از ماه آگوست به دلیل ناکافی بودن منابع به تعویق افتاده‌اند یا به تعویق افتاده‌اند .
" این تحت شرایطی است که ناشی از کمبود پرسنل , به ویژه متخصصان بی‌هوشی و پرستار ثبت‌شده تایید شده می‌باشد . او گفت : " حقیقت موضوع این است که این مساله کمبود ارائهکننده نیست , و به خصوص کمبود پزشک یا متخصص بی‌هوشی نیست . "
وینر گفت : " لغو و به تعویق انداختن به تعویق افتادن به خاطر این واقعیت است که تسهیلات و تسهیلات به طور کامل از ارائه دهندگان بی‌هوشی موجود , به طور خاص , استفاده نمی‌کنند . "
وینر و همکارانش باور دارند که این مساله به دنور محدود نمی‌شود و بر کل نظام اداره بهداشت سربازان قدیمی تاثیر می‌گذارد .
آن‌ها گفتند که طبق قانون منتشر شده در دفتر فدرال , تعریف va از مراقبت‌های قابل‌قبول بی‌هوشی در تسهیلات آن معیوب است .
مور با اشاره به حذف مالیات گفت : " تنها چیزی که می‌خواهیم این است که در مورد حکم صادره در ژانویه تجدید نظر کنیم . " شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه به دلیل این قوانین زیانبار , تاخیر در مراقبت‌های جراحی و رویه‌ای وجود دارد . "
با توجه به مطالعه انجام‌شده توسط rand , این روش به کار گرفته شده‌است و یا در غیر اینصورت مورد استفاده قرار می‌گیرد .
امروزه , این رقم نزدیک‌تر به پرستار است .
وینر و مور تصریح کردند که هیچ کمبودی در قانون وجود ندارد , بلکه یک محدودیت در خدماتی است که قانون به آن‌ها اجازه ارائه می‌دهد. در نتیجه , سربازان قدیمی نه تنها در تلاش هستند بلکه در نتیجه زیان می‌بینند .
وینر گفت : " این شیوه‌ای است که آن‌ها در آن فعالیت می‌کنند . " دکتر مور می‌گوید : " به جای استفاده از تخصص پرستاران پرستار با دادن اختیار کامل به آن‌ها , کار تحت این سیستم مراقبتی طاقت‌فرسا ادامه می‌یابد , جایی که متخصص بی‌هوشی در حال نظارت بر یک عمل جراحی است [ برای مثال ] , یک روش کاتاراکت . این نظارت غیر ضروری است . "




زمین گلف سیستم تهویه عامل ارشد ترک ارتش معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست وام ازدواج ؛ شرایط دریافت و سوالات متداول آن




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.