چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

ترک ارتش

۲,۱۸۴ بازديد
۹ ژانویه ۲۰۱۸
Military.com | نوشته امی Bushatz و ریچارد Sisk
دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ، روز سه‌شنبه یک حکم اجرایی را امضا کرد که اداره امور سربازان قدیمی را جهت افزایش قابلیت دسترسی به خدمات بهداشت روانی به دامپزشکان در تلاش برای کاهش نرخ خودکشی تشویق کرد .
ترامپ در مراسم امضای کاخ سفید گفت که این دستور شامل " اقدامات قاطع برای اطمینان از هر سرباز کهنه‌کار که به بهداشت روانی و خدمات پیش‌گیری از خودکشی نیاز دارد ، بلافاصله پس از جدایی از خدمت سربازی آن‌ها را دریافت خواهد کرد ."
" آن‌ها از ارتش خارج می‌شوند و کسی را ندارند که با آن‌ها صحبت کند ، هیچ‌کس نباید با آن‌ها صحبت کند . رئیس‌جمهور گفت : " این وضعیت بسیار غم‌انگیز بوده‌است ، اما ما از آن‌ها مراقبت می‌کنیم ."



بودجه شهادت جامعه آماری طبق قانون نواختن ساز جام جهانی مرکز نمایش




در پنتاگون ، جیم mattis ، وزیر دفاع ، از اقدام Trump's قدردانی کرد .
mattis در بیانیه‌ای گفت : " ما مشتاقانه منتظر ادامه هم‌کاری خود با the هستیم تا از سربازان قدیمی که به کشور ما خدمت کرده‌اند ، مراقبت کنیم و خدمات بهداشت و درمان مهم و خدماتی که نیاز و سزاوار آن هستند را دریافت کنیم ."
به موجب حکم اجرایی ، the بیشتر بر ایجاد خدمات بهداشتی روانی برای سربازان قدیمی در سال اول پس از ترک ارتش در تلاش برای کاهش میزان خودکشی در حدود ۲۰ روز در میان سربازان قدیمی در سراسر کشور تاکید خواهد کرد .
Transitioning دامپزشکان در نظر گرفته می‌شوند تا در معرض خطر ویژه‌ای قرار بگیرند . VA و مطالعات مستقل نشان می‌دهند که سربازان قدیمی که به تازگی ارتش را ترک کرده‌اند ، بین دو و سه برابر بیشتر از اعضای فعال خدمت وظیفه هستند .
در ترتیب اجرایی ، ترامپ به دکتر دیوید Shulkin و وزارت دفاع و امنیت داخلی دستور داد تا طرحی را برای بهبود خدمات بهداشت روانی به دامپزشکان در عرض ۹۰ روز و اجرای آن ظرف ۱۸۰ روز ارائه دهند .
در یک خبر منتشر شده ، VA گفت که این کمیته با وزارت دفاع و وزارت دفاع مشترک خواهد بود تا " طرح اقدام مشترک " را توسعه دهد تا اطمینان حاصل شود که ۶۰ درصد از سربازان قدیمی که در حال حاضر به دلیل عدم تایید ارتباط خدمات تایید شده با مساله پزشکی در دسترس نیستند - - درمان و دسترسی به خدمات بهداشت روانی را برای یک سال پس از جدایی از خدمت دریافت خواهند کرد ."
Shulkin گفت : " به محض انتقال اعضای سرویس به وضعیت کهنه سرباز، آن‌ها با ریسک بالاتری از مشکلات خودکشی و سلامت روانی مواجه هستند .
" در طی این مرحله بحرانی ، بسیاری از اعضای خدمات گذار ممکن است واجد شرایط ثبت‌نام در بخش مراقبت‌های بهداشتی نباشند . وی گفت : " تمرکز این دستور اجرایی هماهنگ کردن سرمایه‌های فدرال برای بستن این شکاف است ."
یک بیانیه سابقه کاخ سفید در مورد این سفارش گفت : " تنها ۵۰ درصد از افرادی که نیاز به درمان روانی دارند به دنبال آن هستند و تنها در حدود نیمی از کسانی که تحت درمان قرار می‌گیرند مراقبت‌های بهداشتی کافی دریافت می‌کنند .
زبان دستور اجرایی به طور خاص اشاره‌ای به این موضوع نکرد که آیا خانواده‌های دامپزشکان از طریق عملیات نظامی به خدمات بهداشت روانی دسترسی خواهند داشت ، اما Shulkin نشان داد که آن‌ها پوشش داده خواهند شد .
او گفت : " رئیس‌جمهور ترامپ رهنمود روشنی برای اطمینان بیشتر سربازان قدیمی ما فراهم کرده‌است و خانواده‌های آن‌ها می‌دانند که ما بر روی راه‌هایی برای بهبود توانایی خود برای حرکت به جلو و رسیدن به اهداف خود در زندگی پس از خدمت تمرکز کرده‌ایم ."
گسترش اختیارات نظامی
The گفت که بخشی از این برنامه توسعه the نظامی DoD's خواهد بود که منابعی برای اعضای فعال وظیفه و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌کند تا خدمات را برای جدا کردن اعضای خدمات به یک سال فراتر از تفکیک خدمات ارائه دهد ."
ماری ویلیامز ، معاون وزیر دفاع جامعه نظامی و سیاست خانوادگی در دولت اوباما ، به Military.com گفت که براساس تجربه وی گسترش خدمات بهداشت روانی به خانواده‌ها حیاتی است .


سناتور دموکرات منبع مشترک اتهام رقابت هماهنگ کننده تمدید ثبت نام و اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۹۶ معافیت ایثارگری خدمت نظام وظیفه چیست





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.