چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اوزان

۲,۱۰۷ بازديد
بررسی‌های انجام‌شده توسط مرکز سرباز حاکی از آن است که میزان رضایت از سرباز در رابطه با رضایت سربازی کم‌تر است .
پرکینز گفت : " بررسی بیش از ۴۰۰ هزار سرباز در سراسر جهان نشان داد که تقریبا ً ۹۰ درصد به جای چکمه‌های برنامه‌ریزی‌شده ارتش , یک کفش جنگی را انتخاب می‌کنند . " بسیاری از سربازان , انتخاب چکمه‌های جنگی را از بازار تجاری گزارش کرده‌اند , زیرا چکمه‌های سفری سبک‌تر هستند , انعطاف‌پذیرتر هستند , به زمان کمتری نیاز دارند و بیشتر شبیه کفش ورزشی هستند تا چکمه‌های رزمی سنتی یا چکمه‌های کار .
متاسفانه , این ویژگی‌ها اغلب هزینه دوام و حفاظت را دارند . "
تیم عملکرد کفش مرکز سرباز معتقد است که فن‌آوری‌های جدید می‌توانند شکاف بین چکمه‌های سبک , راحت , cots و چکمه‌های بادوام و ارتشی را پل بزنند . پیشرفت‌های اخیر در مواد سنتتیک و نمونه‌سازی سریع می‌تواند یک راه‌انداز با حفاظت , پشتیبانی و دوام چکمه‌های ارتش فعلی ایجاد کند , اما سبک‌تر و راحت‌تر از جعبه است . مرکز سرباز برای رسیدن به این هدف , انواع جدید چرم و حتی برخی مواد دست‌ساز بشر را ارزیابی می‌کند که بسیار انعطاف‌پذیرتر از عوارض سنگین , چرم و چرم مورد استفاده در پوتین‌های فعلی هستند .
آل آدامز , رهبر تیم لباس سربازی و تیم مدیریت پیکربندی در مرکز سرباز , گفت : " همچنین در نمونه‌های اولیه‌ای که ما آزمایش می‌کنیم , انواع جدیدی از طرح‌های لاستیکی و پلاستیکی هستند که بیش از ۸۵ % سبک‌تر از چکمه‌های موجود در چکمه‌های موجود هستند . "
در هنگام کار با صنعت برای توسعه چکمه‌های موجود برای این تلاش , آدامز و پرکینز تاکید بر کاهش وزن داشتند . این پوتین که مورد آزمایش قرار می‌گیرد , در مقایسه با آنچه که در حال حاضر صادر شده‌است , برای هر جفت سبک‌تر است .
آدامز گفت : " از نظر مخارج انرژی و یا کالری , وزن هزار پوند وزن در پاهای شما معادل 1 / 10 پوند در کوله‌پشتی شماست . "
چکمه‌های تست برای آماده‌سازی کارآموزان اصلی در فورت لئونارد وود , میسوری و فورت جکسون , کارولینای جنوبی , آماده و مورد استفاده قرار خواهند گرفت . تیم مرکز سرباز هر جفت چکمه اولیه را در طول ماه ژانویه نصب خواهد کرد و سپس در ماه مارس و آوریل برای جمع‌آوری اطلاعات و انجام تحقیقات برای جمع‌آوری بازخورد ویژه آماده خواهد شد .
آدامز گفت : " سربازان در چکمه‌های خود زندگی می‌کنند و بسیاری به شما خواهند گفت که هیچ وسیله‌ای برای مرگ و آمادگی آن‌ها مهم‌تر نیست . " یک جفت پوتین بد روز سرباز را خراب خواهد کرد و احتمالا ً منجر به زخمی شدن خواهد شد, بنابراین ما واقعا ً معتقدیم که هر یک از این پوتین اولیه پتانسیل بهبود زندگی سربازان را دارند . "
همزمان با آزمایش می‌دانی , تست آزمایشگاهی روی چکمه‌ها در مرکز سرباز انجام خواهد شد تا ویژگی‌هایی مانند انعطاف‌پذیری , مقاومت برشی / سایش و مقاومت سایشی را تعیین کند . ترکیبی از آزمایش‌ها آزمایشگاهی و توصیه‌های سرباز , بهبود مورد نظر سربازی را برای نمونه‌های اولیه راه‌انداز و رتبه‌بندی مواد و طرح‌هایی برای پذیرش , دوام و ایمنی سربازی , شناسایی خواهد کرد . سپس مرکز سرباز توصیه‌هایی را برای نخست‌وزیر و هیات نظامی ارتش ارائه خواهد کرد تا نسل بعدی چکمه‌های جنگی ارتش را هدایت کند .
دگ همیلتن رئیس مرکز سرباز گارد ملی گفت : " توسعه چکمه‌های جدید از جدیدترین تکنولوژی مواد استفاده می‌کند و برای اطمینان از آمادگی سربازان ما برای مبارزه و برد در هر محیطی حیاتی است . " " سربازان بزرگ‌ترین دارایی ارتش هستند و ما به آن‌ها مدیون هستیم تا آن‌ها را برای پیروزی در جنگ‌های ملی کشنده‌تر می‌سازند و سپس به سلامت به خانه بازگردند . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.