شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

وجودم

۲,۳۵۲ بازديد
گیل : داوس همان طور که ممکن است شنیده باشید ، یک گردهمایی سالانه در سوییس است که در آن نخبگان اقتصادی و سیاسی برای صرف شام و گپ زدن و pontificate می‌آیند . امسال دو چیز برایم جالب بود . یکی از آن‌ها این بود که آنتونی Scaramucci آنجا بود . این همان فردی است که ۱۱ روز به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید به طول انجامید و به عنوان شرکت‌کننده در فیلم "ناظر کبیر " ظاهر شد و سپس از سری که در داووس ظاهر شد ، ناپدید شد .
من واقعا ً معتقدم که تلویزیون واقعیت یک دماسنج ذهنی فرهنگی ما است . شاید این ارتباط Mooch دلیل این باشد که داوس یک قطب جاذب برای بهترین و روشن‌ترین بخش است .
برت : دیدگاه بلند من از داوس چیزی نیست که به خوبی رخ دهد ، و هیچ چیز واقعی که در آنجا اتفاق بیفتد ، خوب است . حضور موک در سال جاری هم این دو نقطه را ثابت می‌کند . ادامه بده .
خبرنامه هفتگی خود را دریافت کنید و هرگز یک Op را از دست ندهید .
فیلم‌های مستند کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار را از سراسر جهان که برای شما ساخته‌شده ، تماشا کنید .
امضا
تبلیغ
گیل : یک موضوع مهم ، چیزی بود که برای افراد شاغل در هنگام انجام اتوماسیون در سرتاسر دنیا اتفاق می‌افتد . این قدر برام مهم نیست که فکر تو راجع به عقیده تو چه فکر می‌کنه . شما یک ستون واقعا ً قدرتمند در روز دیگری درباره سوسیالیسم ( سوسیالیسم ) نوشته‌اید . اما من نمی‌دانم کاپیتالیسم چگونه از یک صنعت تکنولوژی دوام آورد ، جایی که اتوماسیون نیمی از جمعیت را از کار بی‌کار می‌کند . - افکار ؟
برت : من خیلی نگران نیستم . سرمایه‌داری از گذار از اسب و درشکه به مدل تی نجات یافت . این کشور از گذار از یک اقتصاد کشاورزی به یک اقتصاد تولیدی به یک اقتصاد مبتنی بر خدمات جان سالم به در برد. و از نابودی خلاقانه انواع بی‌شمار دیگر اشتغال جان سالم به در برد . مثلا ً این روزها کجا هستند ؟
ژنرال هاجز در حالی که سربازان او به سربازان آلمانی و ایتالیایی ملحق شده بودند ، با عجله از دو هواپیمای V - ۲۲ خارج شدند ، گفت : " این ماموریت همچنان ادامه دارد و ما باید بفهمیم که شما چطور هزار نفر را مثل ۳۰۰، ۰۰۰ احساس می‌کنید ."
این تحول بیش از ۲۰ سال پیش شروع شد . تعداد سربازان برای همیشه در اروپا در سال ۱۹۹۰ ، مانند جنگ سرد نزدیک به end ، در حال کاهش بیش از ۶۳، ۰۰۰ نیروی نظامی در یک دهه بعد در بازتابی از نیاز کاهش‌یافته بود .
برخی سوال می‌کنند که چرا سربازان هنوز در اروپا مورد نیاز هستند و چرا واشنگتن باید این همه هزینه را بپردازد . برخی از اعضای کنگره تا کنون نتوانسته اند هر گونه تاسیسات نظامی در مناطق خود را ببندند تا پول پس‌انداز کنند در حالی که پایگاه‌ها در اروپا همچنان باز هستند .
Jared Polis ، نماینده دموکرات کلورادو ، در سال ۲۰۱۲ گفت : " در زمانی که ما باید بطور جدی کاهش بودجه خود را در نظر بگیریم و بودجه خود را متعادل کنیم، ما نباید به کمک به دفاع از ملت‌های ثروتمند اروپایی در برابر تهدید شوروی که دو دهه پیش وجود داشت ، ادامه دهیم . " سخنگوی او "کریستین لینچ " روز شنبه گفت که موقعیت آقای Polis بدون تغییر باقی مانده‌است .
در پاسخ ، افسران فعلی و بازنشسته با زمان فرماندهی در اروپا می‌گویند که ارتش برای افزایش توانایی متحدان برای دفاع از قلمرو خود نیاز است و این هم پیمانان نیز به نوبه خود دسترسی و پشتیبانی از ارتش آمریکا برای عملیات در قاره اروپا و فراتر از آن را فراهم می‌کنند .
سپهبد مارک پی . hertling - که وظیفه نهایی او قبل از بازنشستگی در سال ۲۰۱۲ به عنوان فرمانده ارتش ایالات‌متحده آمریکا در سال ۲۰۱۲ بود، این بود که برخی از قانونگذاران از حمایت حیاتی که ارتش در عملیات ویژه و عملیات ویژه در سراسر جهان علاوه بر نقش‌های دیگر در اروپا فراهم کرده‌است ، آگاه نبودند .
Editors
بایدن چگونه راه را برای انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالی هموار کرده‌است؟
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
نویسندگان مرد سیاه برای زمان ما
سوریه و شورشیان حلب را به عنوان آتش‌بس برپا می‌کنند
افزایش شدید جنگ در حلب یک آتش‌بس موقت را از بین برده‌است .
یکم اکتبر ۲۰۱۵
او گفت : " ما همیشه در اروپا یک نقطه‌ضعف داشتیم زیرا ما هرگز بخشی از یک حوزه انتخاباتی نبودیم ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.