شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

رودبار

۲,۷۲۵ بازديد
ترامپ مدال افتخار را برای سقوط پسر Hero's تقدیم می‌کند .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ۲۷ مارس ۲۰۱۹ مدال افتخار را به ترور اولیور ، پسر گروهبان Army Atkins ، هدیه داد که در نجات سربازان خود از یک بمب‌گذار انتحاری در عراق کشته شد. عکس ارتش از طریق Twitter
۲۷ مارس ۲۰۱۹
استخدام فرمانروا نامگذاری ساختمان معاونت

Military.com | اثر ماتیو کاکس
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ، در روز چهارشنبه مدال افتخار را به گروهبان Travis Atkins ، سرباز بخش دهم ، اهدا کرد که جان خود را برای نجات هموطنان خود از یک بمب‌گذار انتحاری در جاده‌ای خاکی در ۱۲ سال پیش قربانی کرد .
در یک مراسم سفید در کاخ سفید ، ترامپ جایزه nation's را به خاطر حضور پسر ۲۲ ساله Atkins ، تروور اولیور که ۱۱ سال داشت و پدرش درگذشت ، ارائه کرد .
سربازانی که Atkins را پشت سر گذاشته بودند او را به عنوان برادر بزرگ و محکمی توصیف کردند که از هیچ‌کس نمی‌خواست کاری بکند که نتواند انجام دهد .
رئیس‌جمهور گفت : " امروز ، نام گروهبان Travis Atkins در کنار نام‌های رزمندگان شجاعی برجسته حک خواهد شد و برای همیشه در قلب America's نوشته خواهد شد .
Atkins در اصل برای شجاعت خود صلیب خدمات برجسته را دریافت کردند ، اما بررسی اخیر پنتاگون ، نشان افتخار او را به مدال افتخار ارتقا داد .
مرتبط : شجاعت دومین شجاعت : سربازان Recount مدال افتخار Honor را خوردند .
ترامپ گفت که واحد Atkins در بخشی از عراق که به " مثلث مرگ " معروف است ، عمل می‌کند .
واحد Atkins در ۱ ژوئن ۲۰۰۷ زمانی که او و سه سرباز دیگر دو عراقی را در جاده دورافتاده‌ای در نزدیکی شهر ابو Sarnak در عراق متوقف کردند . Atkins و مردانش دو مرد عراقی را متوقف کردند که با سو ظن عمل می‌کردند .
کشمکشی میان Atkins و یکی از مردان درگرفت . با استفاده از تکنیک‌های مبارزه با دست ، Atkins مرد را روی زمین گذاشت و عمدا ً خود را در موقعیت قرار داد تا فرد جلیقه انتحاری خود را منفجر کند . براساس گفته سربازان و سربازان که این حادثه را دیده‌اند .
ترامپ گفت : " مرد شروع به دسترسی به چیزی کرد و تراو یس فهمید که آن چیست ؛ او متوجه شد که این مرد جلیقه انتحاری پوشیده بوده‌است .
او مردانش را از مرگ حتمی حفاظت کرد . تروریست جلیقه انفجاری خود را منفجر کرد و تراو یس در همان دم کشته شد ."
ترامپ در مراسم Wednesday's گفت : " تراو یس در آخرین لحظات زندگیش ، فرار نکرد .
ترامپ اضافه کرد : " او به بالاترین صدا پا گذاشت ؛ او زندگی خود را کنار گذاشت تا جان جنگجویان خود را نجات دهد .
تروور که در زمان مرگ his ۱۱ ساله بود ، با اصرار Trump's به طور خلاصه در این مراسم سخنرانی کرد .
Trevor در حالی که صدایش از احساس می‌لرزید گفت : " چیزی که من واقعا ً به آن اشاره کردم ، چیزی است که واقعا ً آن را در قالب کلمات قرار می‌دهم ؛ چیزی که غیر واقعی است و من هنوز کاملا ً آن را قبول نکرده بودم . "
سربازانی که با Atkins کار می‌کردند او را به عنوان یک برادر بزرگ و سرسخت توصیف کردند که از هر کسی بخواهد هر کاری که می‌خواهد انجام دهد .
این باعث شگفتی مادرش ، ایلین Atkins شد که در مراسم با پدر Atkins ، جک و دیگر اعضای خانواده شرکت کرد .
وی روز سه‌شنبه به گروهی از خبرنگاران گفت : " هنگامی که او در خانه بود ، درباره آنچه که باید انجام دهد تا به آن‌ها آموزش دهد و آن‌ها را آماده کند ، صحبت خواهد کرد . او همیشه نگران آن بود و اطمینان داشت که آن‌ها می‌دانند باید چه کاری انجام دهند تا به عنوان سربازان خوب عمل کنند ."
گروهبان سابق جارد کوشنر ، گفت که او در زمانی که واحد مستقر شده بود و در اوایل ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ به آن‌ها ملحق شد ، در حال آموزش نظامی پایه ارتش بود .
منبع سایت
دردسر تحمل سالانه لایحه مخارج مشاوره معافیت پزشکی بیماری های استخوان (اسکلت) مشاوره معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی جدار شکم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.