شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

اداره انظباطی

۲,۲۵۸ بازديد
آسوشیتد پرس با امید ین
واشنگتن
این توافق در اوایل روز پنج شنبه اعلام کرد که راه را برای تصویب نهایی در مورد موضوعی هموار کرد که تا حد زیادی از زمان انتظار افتضاح زمان انتظار در مرکز پزشکی فونیکس و پزشکی متوقف شده‌بود . همان طور که بسیاری از کهنه سربازان قدیمی در حالی که ماه‌ها منتظر قرار ملاقات بودند , جان خود را از دست دادند .
پس از کشف مشکلات جدی در ماه گذشته , تیم " واکنش سریع " ig در روز چهارشنبه دوباره از ساختمان بازدید کرد و حداقل دو نمونه جدید یافت که در آن بیماران در معرض خطر غیر ضروری قرار داشتند . "
در یک مورد , آن‌ها بستری را برای جراحی عروق در یک اتاق عمل , تحت بی‌هوشی , یافتند که جراحی آن‌ها به تعویق افتاد , زیرا جراح یک ابزار استریل برای انجام جراحی نداشت . براساس نامه ig فرستاده به va , این تیم همچنین " ابزارهای جراحی را پیدا کرد که لکه‌های رنگی از منشا ناشناخته در بسته‌های استریل داشتند . " بازرس کل مجددا ً از دپارتمان خواست تا به مشکلات صحیح رسیدگی کند .


مثال ساده پیامدهای مالی جلسات درمانی جرایم تجاوز پزشک خصوصی عمل جراحی




لایحه جدید پاسخگویی بخش‌هایی از لایحه‌ای که مجلس را در ماه مارس تصویب کرده بود , که دموکرات‌ها آن را ناعادلانه بر کارگران مورد انتقاد قرار دادند . جان تستر از مونتانا و جانی بیک در ایالت جورجیا , دموکرات ارشد و رئیس جمهوری‌خواه کمیته امور سربازان قدیمی سنا , تلاش کردند تا تغییراتی ایجاد کنند که در آن بخش به کارمندان زمان بیشتری برای درخواست اعمال انضباطی اختصاص دهد .
رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , فیل roe , حامی اندازه‌گیری مجلس گفت که او از این اصلاحات حمایت می‌کند .
مارکو روبیو , نماینده منطقه , گفت : " برای اصلاح کامل و تامین سربازان قدیمی کشورمان با کیفیت مراقبت که وعده داده شده‌اند و لیاقت آن را دارند , باید اطمینان حاصل کنیم که این اداره بتواند کارکنانی را اخراج کند که قادر یا مایل به انجام کارشان نیستند . " حامی اصلی این لایحه
این مساله پس از آن مطرح شد که ترامپ ماه گذشته یک دستور اجرایی برای ایجاد یک دفتر و حمایت مالی و قانونی امضا کرد , با هدف شناسایی " موانع " که باعث مشکل ایجاد و یا انتصاب مجدد مدیران یا کارمندان بد می‌شود . منشی و منشی به سنا اصرار کرده بود که به سرعت قانون را تصویب کند .
خانه کنترل gop قبلا ً لایحه پاسخگویی را بیشتر در طول خطوط حزب تصویب کرده بود. food sci . او استدلال کرد که این خانه باید زبان را به جای یک لایحه دو حزبی از سال گذشته با اضافه کردن حمایت‌ها از کارگران در سال گذشته در آغوش بگیرد .
لایحه مجلس سنا چندین بخش از آن لایحه قبلی را تصویب می‌کند که شامل یک فرآیند تجدید نظر طولانی‌تر نسبت به لایحه پیشنهادی در مجلس سنای آمریکا است . اگرچه کارگران در طی این درخواست پول پرداخت نمی‌کنند . مدیران اجرایی باید تا حد استاندارد تری نسبت به کارمندان رده‌بالا برای نظم و انضباط نگهداری شوند . این لایحه همچنین قانون پاسخگویی و پاسخگویی ایجاد شده تحت فرمان ترامپ را تدوین می‌کند , اما با تغییراتی که به رئیس اداره مستقل ‌تری می‌دهد و به اداره نیاز دارد تا به روز رسانی ‌های منظم به کنگره ارسال کند.
گروه‌های محافظه‌کار این لایحه را ستودند .
دان پروفسور , مدیر سیاست سربازان قدیمی آمریکا برای آمریکا , اشاره به " فرهنگ سمی " در va , گفت : " این تدابیر جدید رفتار بد را در درون و بیشتر برای حفاظت از کسانی که شجاعانه مرتکب اشتباه می‌شوند , نشان می‌دهند . "


تلاش صادقانه زمین گلف سیستم تهویه عامل ارشد شرایط خرید دوره خدمت سربازی / حین خدمت و فراری ها مشاوره معافیت پزشکی غدد هیپوفیز




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.