سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

جان

۲,۱۶۰ بازديد
" ما باید شرایطی را برای موفقیت تدارکات تعیین کنیم , و این به معنی ایجاد روابط و برپایی تئاتر است. چه در گردان , تیپ , گروه یا نیروی کار مشترک هستید , باید بدانید چگونه آن را مدیریت و کنترل کنید . این کلید تنظیم عملکرد فراتر از سطح پشتیبانی استراتژیک در میدان نبرد است . "
برای آن بلوک‌های سازنده برای رهبران در هر سطحی برای درگیر شدن در فرآیند تدارکات , صرف‌نظر از تخصص رشته یا رشته شغلی نظامی , حیاتی است .
به فرماندهان تیپ سه , شما مسئول پنج چیز هستید : ماموریت , آموزش , نگهداری , تامین و مدیریت . همچنین مسئولیت شما در برنامه‌ریزی , همگام‌سازی و ادغام رده‌ها از طریق حمل و نقل کالا در پشتیبانی از دستورها مانور است . این یک مساله مهم ارتش است و انجام خوب آموزش و در مراکز آموزش رزمی کافی نیست . ما فقط به اندازه غذا و سوخت خوبی هستیم که به فرماندهان مانور می‌دهیم . "
با در نظر گرفتن این نکته که مخاطبان تنها متشکل از نیستند , مسئول همه رهبران است که حداقل اطلاعات اساسی درباره نقش حیاتی شعبه در و خارج از جنگ داشته باشند . و به عنوان مسئولیت حفظ تجهیزات و تسلیحات از سوی پیمانکاران و نمایندگان کمک تدارکات به خود سربازان , به تیم فرماندهی اهمیت درک تصویر بزرگ‌تر و نقش آن‌ها در آن را یادآوری کرد .
مرکز سرباز آزمایش‌های نظامی جدید ارتش را آزمایش کرد
توسط یک سرباز در مرکز آموزش و پرورش
مرکز تحقیقات ارتش , توسعه و فرماندهی مرکز فرماندهی مرکز فرماندهی سازمان ملل , در حال آزمایش نمونه‌های اولیه در سه ماه آینده در سه ماه آموزش ابتدایی و تاسیسات فعال در حال انجام‌وظیفه می‌باشد . این تلاش بازخورد سربازان را به سمت توسعه کفش اصلاح‌شده جمع‌آوری خواهد کرد. در تصویر نشان‌داده شده‌است که یک سرباز ارتش سرخ از هنگ پیاده در حال حمل مهمات در میان گل و گلی است که در حین آموزش سلاح‌های مسلسل در حال آموزش بر روی پایگاه مشترک " مک می - دیکس " , " تی . تی " , " تی . تی " , " دی . تی " , " تی . تی .
فهرست کنونی پوتین شامل هفت سبک مختلف است که برای محیط‌ها و اقلیم‌های مختلف طراحی شده‌اند . پوتین که در ابتدا برای جذب نیرو صادر می‌شد , آب و هوای گرم و چکمه‌های جنگی ارتش بود .
جرم , جرم . - - مرکز تحقیقات ارتش ملی , توسعه و فرماندهی مرکز فرماندهی مرکز فرماندهی سپاه پاسداران , در حال آزمایش نمونه‌های اولیه در سه ماه آموزش ابتدایی و فعال در چهار ماه آینده می‌باشد . این تلاش بازخورد سربازان را به سمت توسعه کفش اصلاح‌شده جمع‌آوری خواهد کرد.
فهرست کنونی پوتین شامل هفت سبک مختلف است که برای محیط‌ها و اقلیم‌های مختلف طراحی شده‌اند . پوتین که در ابتدا برای جذب نیرو صادر می‌شد , آب و هوای گرم و چکمه‌های جنگی ارتش بود . الزامات این کار توسط هیات‌مدیره ارتش به عنوان بخشی از " کیف لباس " استخدام می‌شوند . مدیر اجرایی برنامه مدیر پروژه , حفاظت از سرباز و تجهیزات فردی , مشخصات هر دو پوتین را حفظ و به روز می‌کند .
از آن زمان , تولید کنونی چکمه‌های جنگی ارتش تغییرات فنی و فنی قابل‌توجهی نداشته است . اکنون مواد و تکنولوژی‌های جدیدی وجود دارند که می‌توانند باعث بهبود عملکرد فیزیکی و افزایش راحتی سربازی شوند.
آنیتا پرکینز , مهندس و مهندس تحقیقات کفش مرکز سرباز و رهبر فنی تیم مبارزه با اقدامات بهبود پوتین , توضیح می‌دهد : " گام‌های بزرگی به تازگی در کفش مخصوص ارتش , برای جنگل , کوهستان و یا هوای سرد اتخاذ شده‌است , اما برای بهبود در پوتین‌های هدف کلی که به نیروهای تازه صادر می‌شوند , فضای زیادی وجود دارد . " " بسیاری از اجزای این چکمه‌های جنگی تقریباً در طی سال‌ها به روز نشده اند . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.