چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ویلدان

۲,۱۴۸ بازديد
پروژه‌های نیروهای نظامی , علاوه بر تکمیل این طرح , به خدمات بیش از بیش از ۳۳ میلیون تن کالا و کالاهایی که هر سال از طریق تنسی سفر می‌کنند , کمک خواهد کرد .
شرق بیشتر در رودخانه تنسی در نزدیکی چاتانوگا قرار دارد . کارگران در اینجا یک پروژه جایگزینی ۹۴ میلیون‌دلاری را آغاز کردند و این گروه امیدوار بود که این گروه تکمیل شود .
در کشش ایالت اوهایو , هرگونه تاخیر یا شکست مکانیکی می‌تواند منجر به خسارت مالی برای شرکت‌های کش تیرانی شود . شرایط در قفل‌ها به شرایط شومی رسیده و بقای ناوبری را تهدید می‌کنند . به دلیل بدتر شدن زیرساخت باعث افزایش هزینه‌های حمل و نقل کالاهای فله شد.
او گفت : " اگر من یک بازرگان هستم و می‌خواهم بدانم چطور گندم و محصول خودم را به بازار بیاورم , پیش‌بینی می‌کنم هزینه پایین رفتن از رودخانه چقدر خواهد بود . " " زمانی که من دو یا سه روز منتظر گروه مهندسان هستم تا آن کشتی را از آنجا عبور دهم , این یک تاثیر بر هزینه من است و ممکن است تصمیم بگیرم که به روش دیگری بروم . "
ریور
( راست ) زنگ فلزی را پوشانده است . سیمان فرو خورده مسیر را بی‌ثبات می‌کند . یک قدم اشتباه روی پیاده‌رو لرزان قرار داشت و یک بازدیدکننده از همه جا بی‌خبر وارد اب‌های اوهایو می‌شد . یک تکنسین , یک فیلمبردار خبری را به خاطر می‌آورد که یک فیلمبردار خبری را به هنگام خم شدن بر روی عرشه سست و شکننده زنجیر فلزی , به دست آورده بود .
در واقع , مدت کوتاهی قبل از شروع رکود بزرگ , دولت موقت دو ویکت را ساخت که هر یک از آن‌ها از چهار چوب زیر پای چوبی که روی الوارهای چوبی نشسته بودند , ساخته شده‌بود.
جسی هال گفت : " این یک طراحی عالی بود . " این کار برای همیشه عالی بود . مشکل این بود که همه چیز قدیمی شده و از هم بپاشد . پنج سال اول آنجا بودم که همه چیز صاف‌تر و صاف‌تر بود . سد به شکل بهتری بود . پنج سال گذشته واقعا ً شروع به سقوط کرد . "
در طول زمان خاک به جمع‌آوری الوار پرداخت . بسیاری از ویکت شکست و برخی ناپدید شدند . این گروه یک پیمان‌کار ویژه برای نصب لنگر برای کمک به کار در اطراف سه ویکت از دست رفته استخدام کرد . اعضای شرکت و پیمانکاران مجبور بودند برای شیفت‌های طولانی کار کنند .
فری جان فری , معاون عملیات منطقه لویی ویل , گفت : " قفل و سد سدی و سدی در حالت فعال شکست قرار داشتند . " شرایط در قفل شدگی رو به وخامت می‌رفت . ما بیش از سه ویکت از دست دادیم . "
خوشبختانه , پس از دریافت آنچه که نیروهای " موثر " نامیده می‌شوند , این پروژه پیش از موعد مقرر به اجرا درآمد .
رئیس سابق خدمه پرواز شاهین سیاه که در بوسنی و کوزوو خدمت می‌کرد , هرگز خود را در گام‌های پدرش در سپاه ندید . پس از شش سال در ارتش , هال تصمیم گرفت رابطه نظامی را از دست داده و چیزی شبیه به پیوستن به سپاه یافت .
وقتی کارش به عنوان یک تکنسین در قفل بود , کارش تمام شد . در همان قفل , پدر هال رون نیز به او خدمت کرده بود . پدرش به عنوان یک کارگر با سپاه شروع به کار کرد و سرانجام پس از سه دهه با سپاه به راه خود ادامه داد .
برای مدت تقریبا ً سه سال , قفل‌های چوبی و سده‌ای مخزنی به شلوغ‌ترین سیستم آبراه داخلی کشور خدمت کرده‌اند . اکنون تالار آخرین دهه حرفه خود را در اینجا سپری کرده‌است . در چند سال گذشته او همچنین عنوان خلبان قایق , اپراتور استرن , اپراتور جرثقیل , جوشکار و عامل خرید را نگه‌داشته است .
هال گفت : " برای من تلخ و تلخ است . " این مکان … از وقتی که بچه بودم بخشی از من بود . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.