جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اموال

۲,۳۴۶ بازديد
رئیس کمیته خدمات نیروهای مسلح جدید ، کاخ سفید را به توجه جلب کرد .
مزیت نظامی
آدام اسمیت ، نماینده مجلس ، در روز ۶ نوامبر ۲۰۱۸ در یک مهمانی شب انتخابات برای دمکرات‌ها سخنرانی می‌کند ، در روز ۶ نوامبر ۲۰۱۸ ، در Bellevue ، شستشو . ( عکس از آسوشیتدپرس / الین تامسون )
۲۷ دسامبر ۲۰۱۸
نوشته شده توسط تام Philpott
آدام اسمیت ( D - Wash ) ، که ریاست کمیته خدمات مسلح مجلس در ماه ژانویه را بر عهده می‌گیرد ، گفت : " اطلاعات نادرست دائمی از رئیس‌جمهور یک مشکل واقعی در جامعه دموکراتیک است و ما در کنگره باید نهایت تلاش خود را برای پاسخگویی به او انجام دهیم . "
اسمیت در واکنش به تعداد ادعاهای نادرست رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ، در سخنرانی و یا توئیت ها ، در مورد مسائل مربوط به افراد نظامی و سربازان قدیمی ، از قبیل افزایش نسبی حقوق پرداختی ، و اظهارات زودرس وی درباره انتخاب مراقبت‌های بهداشتی برای سربازان قدیمی که به سیستم پزشکی نظامی وابسته هستند ، واکنش نشان داد .
تعامل سابق آموزش پایه وزارت متلاشی مقررات انتظار بخش گزارش

در طی بازدید کوتاهی از نیروهای آمریکایی در عراق در روز ۲۶ دسامبر ، زمانی که وی در ماه می‌گذشته ، گفت : "افزایش حقوق در ماه ژانویه گذشته " - - ۲.۴ درصد افزایش در ماه آینده - - اولین بار در طی " بیش از ۱۰ سال " بود .
و ترامپ به اشتباه اضافه کرد که افزایش نظامی ۱۰ درصد بوده‌است .
در روز ۱۲ دسامبر ، پس از یک صبحانه مطبوعاتی که به میزبانی گروه نویسندگان دفاع برگزار شد ، اسمیت هشدار داد که اکثریت دموکراتیک جدید در مجلس دیگر به ترامپ اجازه نخواهد داد که سربازان را هدف قرار دهد .
در صبحانه ، اسمیت همچنین گفت که کمیته مجلس با اکثریت دموکراتیک ، در برابر برخی طرح‌های پیشنهادی ریاست‌جمهوری برای وزارت دفاع ، از جمله ایجاد نیروی فضایی و پنج درصد کاهش هزینه‌های دفاعی در سال آینده ، که ترامپ این ماه را در آغوش گرفت و درخواست قبلی برای کاهش را نپذیرفت ، مخالفت خواهد کرد .
در نیروی فضایی اسمیت گفت : " نگرانی هر دو حزب در مورد ایجاد یک شاخه مجزا از ارتش وجود دارد ." وی گفت : " حتی مسئولان وزارت دفاع ، تا زمانی که رئیس‌جمهور تصمیم گرفت که ما باید یکی از آن‌ها را داشته باشیم ، دیوانه شده بود . … اما آن‌ها می‌دانند که این بهترین راه است ."
او قبول کرد که " نیاز به تاکید بیشتر بر فضا " داشته باشد، زیرا " نیروی هوایی " به همان خوبی مدیریت دارایی‌های ما را انجام داده‌است . مشکلات ما با پرتاب فضایی مثال خوبی بوده‌است ."
اسمیت گفت : " اتحاد شرکت یونایتد " ( ula ) ۲۰ سال پیش " این انحصار را به دست آورد " و مبالغ هنگفتی صرف آن شده‌است .
او گفت : "ما متکی بر موتورهای ساخت روسیه هستیم " به دلیل اینکه یک سرمایه‌گذاری آمریکا بسیار پرهزینه خواهد بود و رقابت غیر ممکن است . و با این حال ، شرکت " SpaceX " ما را اشتباه نشان داد ؛ آن‌ها خارج شدند و این کار را کردند ."
اسمیت گفت : " پرتاب فقط یکی از حوزه‌های of است ، اما ایجاد یک پست بروکراسی جدید ، یک شاخه جدید ، برای پرداختن به آن بهترین راه است . این پول بیشتر از تورهای خود هزینه دارد ."
Smith گفت که استقرار نیروهای فعال در مرز با مکزیک پیش از انتخابات November's گذشته ، به عنوان کاروانی از مهاجران که به دنبال پناهندگی بودند ، " چیز نوری " بود … برای اینکه مردم بر این باورند که این یک حمله و یک مشکل بزرگ است ."
وی گفت که این " سو استفاده از سربازان ما " بود .
Smith افزود : " ترامپ مشکل را حل می‌کند . " دموکرات‌ها توافق دارند که امنیت مرزی حائز اهمیت است . او گفت : "در طول ده سال گذشته ، بودجه امنیت مرزی quintupled شده‌است که منجر به " کاهش قابل‌توجه در گذرگاه‌های غیرقانونی مرزی " شده‌است .
ما نیروهای ذخیره و رزرو را در آنجا پیاده کرده‌ایم . … ما دیواری ساخته‌ایم ؛ به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور این را از دست داده‌است . اسمیت گفت : [ اما ] در بسیاری از اموال که رئیس‌جمهور می‌خواهد [ بیش از ] دیوار ، برخی از آن سرزمین قبیله‌ای است ، برخی از آن متعلق به زمین‌های خصوصی است ، برخی از آن‌ها به اندازه ۱۰، ۰۰۰ پا ارتفاع دارند ، بنابراین شما قصد ندارید یک دیوار را در آنجا قرار دهید . "
منبع سایت
مدت زمان معافیت پزشکی خدمت سربازی شرایط معافیت پزشکی لیکن سیمپلکس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.