چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

انتظار

۲,۳۶۵ بازديد
او گفت : " ما به پروژه‌های ساختمانی با اولویت پایین نگاه خواهیم کرد . یک مقام ارشد کاخ سفید گفت : " ما به کسانی نگاه خواهیم کرد که تجهیزات ویژه‌ای را تعمیر یا تعمیر می‌کنند که ممکن است بتوانند چند ماه آینده را در سال آینده صبر کنند . این بودجه به میزان قابل‌توجهی بیش از ۳.۶ میلیارد دلار است ."
با این حال ، موانع اضافی باقی مانده‌اند . Cancian ، دیگر کارشناسان و دمکرات‌ها در کنگره ( کپیتول هیل ) گفته‌اند که اعلان Trump's آماده است تا با مبارزات سیاسی و قانونی مواجه شود .
Cancian گفت که پیش از اینکه کسی حتی یک بیل را در زمین بگذارد ، می‌تواند ماه‌ها یا سال‌ها برنامه‌ریزی کند . سپس این طرح ممکن است با نزاع‌های قانونی مرتبط با نگرانی‌های زیست‌محیطی مانند امکان به خطر افتادن حیوانات در کنار محل‌های ساخت‌وساز و یا چالش‌های مالکیت خصوصی در حوزه برجسته روبرو شود .
Cancian گفت : " آن‌ها قطعا ً در دادگاه به چالش کشیده خواهند شد و غیر ممکن نیست که برخی دادگاه‌ها این حکم را صادر کنند که مانع از حرکت آن‌ها به جلو شود."
سناتور جیم Inhofe ، R - Okla . رئیس کمیته خدمات مسلح سنا روز سه‌شنبه گفت که او در حال مذاکره با ترامپ است تا با تلاش‌ها برای استفاده از سرمایه‌های ساخت نظامی برای پرداخت یک دیوار مرزی مبارزه کند . با این حال ، سناتور گفت که او در حال باز کردن این سرمایه از بخش بودجه مهندسان ارتش است .
Inhofe گفت : " اگر لازم شود ، من فکر می‌کنم که او ممکن است این کار را انجام دهد .
کاخ سفید در ابتدا با استفاده از تبصره ۳۳ قانون آمریکا که اجازه خروج از بودجه‌های عمرانی را می‌دهد ، بودجه مورد استفاده مهندسین ارتش ایالات‌متحده برای نصب موانع و پروژه‌های ساخت‌وساز دیگر در مکان‌هایی که با بلایای طبیعی مانند پورتوریکو یا هوستون مورد استفاده قرار گرفت . با این حال ، مقامات ارشد اجرایی روز جمعه گفتند که آن‌ها از این سرمایه‌ها برای دیوار استفاده نمی‌کنند .
حالت تاریخ شروع گروهبان قهرمان بخش گزارش هشدار ایمنی نیروی دریایی

سناتور جزیره "رود آیلند " ، جک رید ، دموکرات رده‌بندی کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا گفته‌است که او با همکارانش در هر دو طرف راهرو کار خواهد کرد تا هر گونه تلاش برای منحرف کردن پول از سوی سربازان به دیوار را مسدود کند، چرا که این حرکت می‌تواند منجر به لغو تعداد نامشخصی از پروژه‌های ساخت‌وساز نظامی شود .
رید گفته که ایالات‌متحده در جنگ با مکزیک درگیر جنگ است و دیوار پیشنهادی دارای کارکرد اصلی پنتاگون نبوده است .
او ماه گذشته در هشدار به این اقدام گفت : " رئیس‌جمهور ترامپ باید از تلاش برای استفاده از ارتش خود به عنوان یک تکیه‌گاه جلوگیری کند " ، وزارت دفاع یک استراتژی امنیت ملی برای رئیس‌جمهور ایجاد کرد که به هیچ وجه از ادعای او مبنی بر این که ارتش می‌خواهد این اتفاق بیافتد ، پشتیبانی نمی‌کند .
جنز David ، پروفسور و معاون رئیس دانشکده حقوق کورنل در نیویورک ، گفته‌است که ترامپ می‌تواند با مجموعه‌ای از پرونده‌های حقوقی مواجه شود .
Ohlin گفت : " این حرکت قطعا ً منجر به چندین چالش قانونی خواهد شد ؛ اول از همه ، این قانون تنها برای پروژه‌های ساختمانی نظامی اعمال می‌شود که برای حمایت از نیروهای مسلح ضروری هستند . در مقابل ، یک دیوار مرزی نه پروژه ساخت نظامی است و نه برای حمایت از نیروهای مسلح ضروری است ."
برنامه Trump's نیز می‌تواند با گزارش‌ها در کاپیتول هیل مواجه شود .
رینولدز گفت : " من انتظار داشتم که دموکرات‌های مجلس در مورد قانونی بودن ترامپ با استفاده از قدرت اضطراری ملی اش به این شکل جلسات دادرسی داشته باشند . "
جمهوریخواهان کنگره نیز ابراز نگرانی کرده‌اند .
منبع سایت
نکات قابل توجه معافیت موارد خاص - مشاوره نظام وظیفه مشاوره معافیت پزشکی لیکن سیمپلکس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.