جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

دردسر

۲,۷۴۹ بازديد
برنامه اصلی جابز ۷.۵ میلیون دلار از بنیاد مدیر عامل "استار باکس" را به خود اختصاص داده‌است .
در این عکس مورخ ۲۲ مارس ۲۰۱۷ ، هاوارد شولتز مدیرعامل استار باکس در جلسه سهامداران سالانه استارباکس در سیاتل سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / الین تامسون )
۸ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
نیروهای Transitioning و همسران گزینه‌های پایه بیشتری برای اخذ مجوز و آموزش صدور گواهی‌نامه برای ورود به بازار کار غیر نظامی تحت یک کمک ۷.۵ میلیون دلار در ماه گذشته از بنیاد خانواده شولتز خواهند داشت که توسط مدیرعامل سابق استارباکس ، هاوارد شولتز و همسرش ، Sheri اداره می‌شود .
دکتر مایک haynie ، مدیر اجرایی موسسه سربازان قدیمی و خانواده‌های نظامی ( IVMF ) در دانشگاه سیراکیوز گفت : " با کمک مالی جدید ، ما قصد داریم تا جای پای فیزیکی برنامه را توسعه دهیم و برنامه را به صورت آنلاین توسعه دهیم . "
این برنامه اکنون در حال اجرا در ۱۶ تاسیسات نظامی در سراسر کشور است .
haynie یک سرباز بازنشسته نیروی هوایی ۱۴ ساله که به عنوان یک سرگرد و همچنین در آکادمی نیروی هوایی تدریس می‌کرد ، گفت که این کمک بلاعوض همچنین IVMF را قادر خواهد ساخت که در روند انتقال " رو به بالا " برای آماده‌سازی اعضای خدمات برای مهارت‌ها ، مهارت‌ها و گواهی‌هایی که باید از فرصت‌های شغلی استفاده کنند ، کار کند .
او گفت : " اگر ما بتوانیم در بالای انتقال کار کنیم ، می‌دانیم که می‌توانیم دوره بیکاری را بین بردن یونیفورم و سپس دریافت اولین چک حقوق مدنی کاهش دهیم ."
کنفرانس نوید مکان چشم انداز پیچ تحمل

haynie مثال از پزشکان مبارزه را ذکر کرد که ممکن است به دلیل فقدان گواهی‌نامه‌های غیر نظامی در خارج از کشور مشکل داشته باشند .
او گفت : " در بسیاری از ایالت‌ها ، یک پزشک آموزش‌دیده نظامی صلاحیت ندارد که به یک آمبولانس برود ، چه برسد به یک تکنسین فوریت‌های پزشکی ] ."
برنامه IVMF's که با نام " پیش از فرصت " ( O۲O ) آغاز شد و در سال ۲۰۱۶ با بنیاد خانواده شولتز آغاز شد ، بر ایجاد مسیرهایی برای مشاغل غیر نظامی از طریق آموزش اعتبار ، مجوز و گواهی‌ها متمرکز شده‌است .
haynie گفت : " این را در دست سربازان کهنه‌کار قرار دهید و آن‌ها را به میزان قابل‌توجهی قابل استخدام کنید ."
۱۰ روز پیش از شولتز ، که مدیر اجرایی در سال ۲۰۱۷ کناره‌گیری کرد و به عنوان رئیس اجرایی در سال گذشته بازنشسته شد ، برنامه " ۶۰ دقیقه‌ای " CBS در ماه گذشته به برنامه " ۶۰ دقیقه‌ای " CBS گفت که او به عنوان یک نامزد مستقل برای ریاست‌جمهوری رقابت می‌کند . اما شولتز و بنیاد او سابقه مشارکت در مسائل قدیمی را دارند .
در سال ۲۰۱۴ ، او این کتاب را نوشت : " برای عشق کشور : " سربازان قدیمی ما می‌توانند به ما درباره شهروندی ، Heroism و فداکاری آموزش دهند ."
همچنین در همان سال شولتز گفت که ۳۰ میلیون دلار از طریق این بنیاد برای ایجاد آنچه که وی " سرایت تعهد و یک بیماری همه‌گیر " برای سربازان پس از ۱۱ سپتامبر از طریق تهیه و استخدام شغلی و استخدام را به ارمغان آورده‌است .
شولتز در بیانیه‌ای که در آخرین اعلام این کمک صادر شد ، گفت : " هدف ما در بنیاد خانواده شولتز ، حمایت از این مردان و زنانی است که پارچه ملت را به هنگام انتقال به زندگی مدنی فرسوده کرده‌اند ."
او گفت : " پیش از فرصت یک برد - برد محسوب می‌شود . این برنامه به اعضای خدمات داوطلب اجازه می‌دهد تا زمانی که به خانه برمی گردند ، به دانش ، استعداد و تجربه خود به رسمیت شناخته شوند و این کار کارفرمایان را به یکی از عمیق‌ترین استخرها استعداد نیروی کار مرتبط می‌کند ."
یکی از سخنگویان روز پنج شنبه گفت که مقامات این بنیاد فورا ً برای اظهار نظر در مورد آخرین کمک مالی در دسترس نبودند .
haynie که معاون دانشگاه ابتکارات استراتژیک و نوآوری در دانشگاه سیراکیوز است ، گفت : " با کار کردن در مراحل اولیه در فرآیند گذار ، " شما می‌توانید به طور چشمگیری این احتمال را کاهش دهید که این کهنه سرباز یا خانواده نظامی بعد از اینکه یونیفرم به تن می‌کنند ، در وضعیت بد به سر می‌برند ."
او گفت که آمار نشان می‌دهد که متوسط خانواده نظامی با حدود ۵، ۰۰۰ دلار پس‌انداز در حال گذار است . آنچه که به این معنی است این است که اگر شما یک اشتباه در زمینه آن اشتباه اقتصادی - - اقتصادی مرتکب شوید ، شما می‌توانید واقعا ً سریع و واقعا ً سریع خود را در دردسر پیدا کنید ."
منبع سایت
سالانه لایحه مخارج رنج مشاوره معافیت پزشکی: روماتولوژی و بافت همبند مشاوره معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی فمورال
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.