جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آبخوری

۲,۱۳۷ بازديد
آژانس خبری دولتی کرد کرد که دو سرباز انگلیسی که در دیر الزور زخمی شده‌اند , در وضعیت پایدار قرار دارند .
نیروهای ویژه بریتانیا بر روی زمین در شمال سوریه مشهور هستند , اگرچه دولت بریتانیا جزئیاتی درباره حضور آن‌ها ارائه نمی‌دهد . هیچ تایید یا اظهار نظر فوری از انگلستان وجود نداشت .
این آسیب‌ها اولین تلفات شناخته‌شده توسط نیروهای ائتلاف غربی است , زیرا رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در اواخر دسامبر قصد خود برای بیرون کشیدن تعدادی از نیروهای نظامی در سوریه را اعلام کرد و اعلام کرد که داعش شکست‌خورده است . این تصمیم ناگهانی باعث تعجب متفقین شد و مشاوران امنیت ملی خود را عصبانی کرد . به مدت کوتاهی پس از آن , جیم مک کل وزیر دفاع برکنار شد .
دیده‌بان حقوق بشر مستقر در بریتانیا , گروهی که بر جنگ داخلی سوریه نظارت دارد , در گزارشی در روز یکشنبه اعلام کرد که حمله داعش در روز گذشته در روستای شیخان در استان دیر الزور در میان درگیری‌های شدید میان نیروهای دموکراتیک سوریه که تحت رهبری شبه نظامیان تحت رهبری شبه نظامیان بود, رخ داد و شبه نظامیان است .
این سازمان گفت که یک مبارز کردی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند , از جمله دو سرباز انگلیسی که با هواپیما برای درمان از هواپیما پیاده شدند .
نیروهای دموکراتیک سوریه در ماه دسامبر آخرین شهر را دستگیر کردند که در سوریه برگزار می‌شود , اما شبه نظامیان هنوز هم جیب کوچکی از خاک در استان دیر الزور را در دست دارند و نگرانی‌هایی وجود دارد که این گروه از خروج نیروهای آمریکایی برای تجدید قوا استفاده می‌کند .
منافع سربازان قدیمی علاقه‌مند به تبدیل شدن به کشاورزان یا بهره برداران
باب
آیا شما یک سرباز قدیمی هستید که به شغل کشاورزی علاقه دارید ? کشاورز یا کشاورز بودن به این معنی است که شما فرصت خواهید داشت که رئیس خود , یک کارآفرین , متخصص تعمیرات تجهیزات , دانشمند خاک , دامپزشک و مباشر زمین باشید .
اگر در مورد شغل کشاورزی فکر کرده‌اید , می‌دانید که هزینه‌های راه‌اندازی می‌تواند واقعا ً بالا باشد , و چیزهای زیادی برای یادگیری قبل از شروع شما وجود دارد , با این حال , چندین منبع دولتی رایگان در دسترس برای سربازان قدیمی وجود دارند که می‌توانند کار کشاورزی را آسان‌تر کنند .
تنها چند منبع آزاد موجود برای سربازان قدیمی که به دنبال شغل در کشاورزی هستند عبارتند از :
منابع مالی برای کشاورزان و دامداران کهنه‌کار
آغاز وام‌های کشاورزان و بهره برداران برای سربازان قدیمی
اداره خدمات کشاورزی وام‌های مالکیت مزرعه را هدایت می‌کند
وزارت امور ایثارگران : وام‌های مسکن برای ساکنان روستاها
منابع آموزشی و آموزشی برای کشاورزان و دامداران کهنه‌کار
آموزش نیروهای مزدور کشاورز
سربازان قدیمی به کشاورزان
منابع برنامه‌ریزی کسب‌وکار برای کشاورزان و دامداران کهنه‌کار
پروژه نظارت زمین : طبقه آغاز مزرعه
کشاورزان تازه‌کار : آموزش کشاورزان کهنه‌کار نظامی
اداره کشاورزی آمریکا همچنین یک وب سایت جدید برای کشاورزان تهیه کرده‌است که انواع منابع آموزشی اضافی فراهم می‌کند که می‌توانند به شما در دستیابی به اخبار بازار , آب و هوا و پیش‌بینی‌های کالا کمک کنند .
کمک همچنین از طریق دفاتر دولتی , منطقه‌ای و منطقه‌ای شما در دسترس است . این دفاتر همچنین کارگاه‌های آموزشی و آموزشی برای جامعه کشاورزی برگزار می‌کنند و می‌توانند خدمات شخصی به شما ارائه دهند .
در صدر فواید خود باشید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر است - - همه چیز را از پرداخت به بخش مراقبت‌های بهداشتی با امضای یک عضویت مجانی منع کنید , که تمام مزایا را مستقیما ً به شما خواهد فرستاد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.