شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آش خوری

۲,۱۲۴ بازديد
در " اتاق فرار " ، "روت " برای برنده شدن در " اتاق فرار "
Philly.com | با درو Lazor
همانطور که ممکن است در سال ۲۰۱۹ به عنوان مثال " اتاق فرار " فرا خوانده شود ، حقیقت این است که ما قبلا ً این فرض را داشته‌ایم . هر کسی که در رسانه‌های اجتماعی شرکت کند ، می‌داند که چه چیزی شبیه به تله افتادن درون یک سری از اتاق‌های شکنجه (sadistic) است ، که مجبور به انجام حرکات بدون نقص برای حضار غریبه است . در عوض ، تنها داستان مهیج روانی ، بازی نهایی پر سود آوری در ذهن دارد : معدن پس از تعطیلات تلخ است ، با این ایده که ماه‌ها شور و نشاط oppressive ما را به خاطر برخی از صحنه‌های مرگ primo آماده کرده‌است .
" آدام Robitel " ، کارگردان سریال " insidious " ، که چهارمین و جدیدترین فیلم خود را به تصویر می‌کشد " آخرین کلید " - - و او می‌توانست نشانه‌هایی از امتیاز چند دلاری جدید را بر روی دست خود داشته باشد ، با توجه به ماهیت چکش خوار این مفهوم . شش نفر به ظاهر تصادفی ، که تمام سطوح مختلف موفقیت و غم را تجربه می‌کنند ، یک جعبه پازل در این پست دریافت می‌کنند . حل این مشکل ، هر یک از آن‌ها را برای شرکت در یک اتاق فرار جدید و مرموز ، با وعده یک جایزه نقدی ۱۰، ۰۰۰ دلاری برای هر کسی که بتواند از آن خارج شود ، فراهم می‌کند .
اولین تفکر در آسیا ، اما در حال حاضر در دنیا محبوب است ، این سالن‌ها طراحی شده‌اند که شما باید حل کنید تا خود را آزاد کنید، چالش‌های لمسی محبوب با sleuths آماتور و کارفرمایانی که آن را به عنوان " ساختمان تیم " می‌بینند ، با حداقل مراسم ، در یک محل انتظار معمولی .
" user enthusiastic " ( Nik Dodani ) ، دانش‌آموز باهوش ریاضی ( تیلور راسل ، Netflix's " گم‌شده در فضا " ) ، و تاجر خرید ازخودراضی ( جی الیس of Insecure ) به خوبی برای کار با منطق و اعداد مناسب به نظر می‌رسد . سه نفر دیگر - - ( Deborah آن Woll از " خون واقعی " ) ، راننده کامیون اجتماعی ( تایلر Labine ) ، و یک clerk boozehound ( Logan میلر ) - - اینطور نیست . در حالی که این گروه شش گروه یکدیگر را بیرون و نزاع بر سر استراتژی حس می‌کند ، دما شروع به بالا رفتن از راحتی در اتاق می‌کند - - اولین پیشنهاد از بسیاری که کاملا ً درست نیستند . این گروه هنوز به خدمه نزدیک به یک ساعت نیاز دارد تا نتیجه بگیرند که این اتاق فرار ، در حالی که به ارزش تولید برجسته خود می‌بالد ، قطعا ً تلاش می‌کند آن‌ها را به قتل برساند.
هر چیزی که اتفاق می‌افتد ، ماهیت پارک سرگرمی طراحی اتاق فرار ، همراه با این واقعیت است که این فرض که باز است اجازه ایجاد یک ساختمان با عطف به عطف را می‌دهد ، یعنی there's مقدار زیادی گوشت روی این استخوان . Robitel ، که از یک فیلمنامه از vets تلویزیونی ، Bragi schut و ماریا Melnik ، کار می‌کند ، در بافت ارتباطی اطراف شخصیت ، از طریق آشکار کردن flashbacks ، تغییر می‌کند .
اما صادقانه بگویم ، برای رسیدن به تله‌های انفجاری برای بردن تله به تله افتادیم .
اجاق‌گاز Human ، trash آشغال سبک استار ، و یک توالی به ویژه عصبی که شامل یک استخر یخ زده می‌شود، تنها چند عدد از the هستند که برای رسیدن به این کار غلت می‌خورند . با این حال ، رتبه یک PG به این معنا است که همه این مهارت نسبتا ً بدون خونریزی است .
در حالی که این سبک به خودی خود یک هیبرید شیک از "اره " و The New Game است ، اما اتاق فرار بسیار more از مکتب budget است که در سال ۱۹۹۷ به مکعب رسید که تفاوت بسیار کمی و متفاوت در همان زمینه داشت . تولید کنندگان واقعا ً می‌توانند و باید به دنبال یک مدل مقصد نهایی ثابت شده - - به طور فزاینده‌ای دقیق و خلاقانه ، بدون هیچ توجیه ملموسی ( و هیچ یک مورد نیاز ) ، ایجاد کرده و آن را خراب کرده و جایگزین دنباله آن شوند ( ها ) . این چیدمان ممکن است قابل بازیافت به نظر برسد ، اما واقعا ً قابل مصرف است .
فیلم
فرار از اتاق
به کارگردانی آدام Robitel . با دبورا آن Woll ، تایلر Labine ، لوگان میلر ، تیلور راسل ، جی الیس و نیک Dodani . Distributed توسط Gems نمایش داده می‌شود .
زمان اجرا : ۱ ساعت ، ۳۵ دقیقه
راهنمای والدین : PG ۱۳ ( ترور / خطرناک ، خشونت ، برخی مطالب تلقین آمیز، و زبان )

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.