شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

سرپا

۲,۱۶۷ بازديد
AMVETS و دیگر گروه‌های سربازان قدیمی گفتند که از هزاران تن از سربازان قدیمی در سال ۲۰۱۷ که همان میزان صرفه‌جویی در هزینه‌ها در بودجه رئیس‌جمهور دونالد Trump's ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده‌است ، شنیده‌اند .
دیوید Shulkin ، دبیر Then، به سرعت از این پیشنهاد پشتیبانی کرد ، اما نگرانی‌ها همچنان ادامه دارد .
Chenelly گفت : " ما صدها تماس تلفنی از سربازان قدیمی و پست‌های رسانه‌ای و رسانه‌های اجتماعی دریافت کردیم و به ما گفتند که این چقدر وحشتناک خواهد بود و چه قدر اضطراب و نگرانی در مورد سطوح خطرناک صحبت می‌کند . کاخ سفید می‌تواند این دامپزشکان را به دلیل بسیار شفاف و فوری نجات دهد و گفت که این چیزی است که ما دیگر نمی‌خواهیم دوباره در نظر بگیریم ."
کاخ سفید و the فورا ً به درخواست‌ها برای اظهار نظر در روز دوشنبه واکنش نشان ندادند .
روز پنج شنبه ، گزارش CBO منتشر می‌شود چون کاخ سفید توصیه‌های بودجه خود را برای سال مالی ۲۰۲۰ آماده می‌کند . بودجه president's هر فوریه به کنگره فرستاده می‌شود .
در گزارش خود ، CBO گزینه دیگری را برای اجازه دادن به سربازان قدیمی که قبلا ً در برنامه Unemployability انفرادی ثبت‌نام‌کرده بودند پیشنهاد داد تا سود خود را حفظ کنند در حالی که برای سربازان قدیمی که بعد از دسامبر ۲۰۱۹ ثبت‌نام می‌کنند ، سود خود را حفظ کنند . CBO تخمین زد که این گزینه در ۱۰ سال آینده ۶.۷ میلیارد دلار صرفه‌جویی می‌کند .
دیگر منافع to نیز در این گزارش گنجانده شده‌است . یک گزینه جبران معلولیت را برای هفت شرایط پزشکی متوقف می‌کند : بیماری‌های قلبی عروقی ، بیماری‌های عفونی مزمن ریوی ، بیماری Crohn's ، بواسیر ، sclerosis چندگانه ، osteoarthritis و fibroids رحمی .
یک گزینه دیگر باعث کاهش ۳۰ درصدی حقوق معلولان به هنگام رسیدن به سن ۶۷ سال خواهد شد. CBO همچنین پیشنهاد پایان دادن پرداخت‌ها به سربازان قدیمی با نرخ معلولیت ۳۰ درصد یا کم‌تر را داد .
ترامپ در نشستی که در ماه اکتبر برگزار شد ، از هر دبیر کابینه خواست تا هزینه‌ها را کاهش داده و با اشاره به افزایش هزینه‌های خود در دو سال اول ریاست‌جمهوری او را به عنوان رئیس‌جمهور معرفی کند . او به آن‌ها گفت تا " از شر چربی خلاص شوند " و پیشنهاد داد که این کاهش می‌تواند تا ۵ درصد از هر بودجه department's باشد .
با این وجود ، رابرت Wilkie ، وزیر VA در ماه نوامبر گفت که باور بر این است که بودجه year's بعدی می‌تواند بزرگ‌تر از آخرین مورد باشد . کنگره در سال مالی ۲۰۱۹ به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار برای این VA اختصاص داد - - دیگری در یک سری افزایش بودجه در طول دهه گذشته .
Wilkie در آن زمان گفت : " در آخرین کمپین ریاست‌جمهوری ، رئیس‌جمهور با هر کاری که باید انجام داد متعهد شد تا مطمئن شود که بودجه‌ای که از هر دو مجلس دریافت می‌کند آخرین بودجه ما به عنوان بزرگ‌ترین بودجه در تاریخ ما خواهد بود ."
فرماندار داکوتای شمالی Proposes مالیاتی برای حقوق و حقوق نظامی
اسوشیتد پرس | توسط جیمز مک MacPherson
bismarck ، N.D. - Gov. داگ Burgum می‌خواهد حقوق و حقوق بازنشستگی را از مالیات بر درآمد داکوتای شمالی معاف کند ، و در بخشی از آن بحث می‌کند که حفظ کهنه سربازان می‌تواند به دولت کمک کند تا هزاران شغل باز را پر کند .
قانونگذاران در گذشته درخواست‌های مشابهی را نادیده گرفته بودند، اما حامیان می‌گویند که مزایای اقتصادی نگه داشتن کهنه سربازان در دولت برای از دست دادن عواید از دست رفته بیشتر است .
داکوتای شمالی بیش از ۱۳۰۰۰ شغل را اعلام کرد ، اگرچه Burgum معتقد است که تعداد مشاغل باز حداقل دو برابر شده‌است .
اولین دوره ریاست‌جمهوری در روز چهارشنبه به آسوشیتد پرس گفت : " این راهی برای ادای احترام به آن‌ها برای خدمت به آنهاست ، اما it's راهی برای incent مردم برای ماندن در جوامع خود ، در زمانی که آن‌ها مهارت‌هایی را دریافت کرده‌اند که ما نیاز به پر کردن تمام مشاغلی که در کشور داریم ، داریم ."
داکوتای شمالی یکی از هشت کشوری است که به طور کامل حقوق بازنشستگی نظامی را پرداخت می‌کند.
Burgum گفت : " ما در انتهای اشتباه منحنی زنگ در این مورد هستیم .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.