جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سولجر

۲,۱۲۳ بازديد
فواید کهنه‌کار دولتی نیویورک
ایالت نیویورک چندین منافع کهنه سرباز را تامین می‌کند . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
خانه کهنه سربازان قدیمی نیویورک
خانه‌های قدیمی در Batavia ، لانگ آیلند ( دانشگاه استونی بروک ) ، Montrose ، آکسفورد و سنت Albans وجود دارد . سربازان قدیمی ساکن نیویورک با تخلیه آبرومندانه واجد شرایط پذیرش هستند . برخی از همسران و همسران باقی مانده نیز واجد شرایط پذیرش هستند .
ممکن است اتهامی برای مراقبت وجود داشته باشد .
فواید مالی کهنه‌کار نیویورک‌تایمز
مالیات درآمد
حقوق نظامی : اگر خانه دائم شما قبل از ورود به ارتش ایالت نیویورک بود ، درآمد فعال در مالیات مشمول مالیات‌های دولتی نمی‌شود ، اگر شما هر سه شرایط زیر را ببینید :
اقامت دائم در ایالت نیویورک در طول سال مالیات را حفظ نکرد .
در تمام مدت یک سال اقامت دائم در خارج از نیویورک برقرار بود .
در طول سال مالیاتی کم‌تر از ۳۰ روز در ایالت نیویورک به سر برد . ( Barracks ، افسر مجرد ) که به کشتی اختصاص‌یافته است ، اقامت دائم را تشکیل نمی‌دهند .)
همچنین اگر مالیات دهندگان در یک کشور خارجی به مدت ۴۵۰ روز در مدت هر دوره از ۵۴۸ روز متوالی در یک کشور بیگانه بود ، مشمول مالیات هم نمی‌شد .
پرداخت بازنشسته : مشمول مشمول مالیات نشوید
مالیات بر فروش املاک
ایالت نیویورک دارای سه معافیت مالیاتی مختلف است که مبتنی بر خدمات نظامی شما و مزایای اضافی مبتنی بر درجه از معلولیت متصل به خدمات است .
سرباز کهنه سربازان قدیمی - برای سربازان قدیمی که در زمان جنگ خدمت کرده یا یک مدال اعزامی به دست آوردند .
سربازان کهنه‌کار جنگ سرد - برای سربازان قدیمی که در طول دوره جنگ سرد خدمت می‌کردند .
صندوق‌های واجد شرایط برای دارایی که یک سرباز قدیمی با حقوق بازنشستگی ، پاداش و یا صندوقه‌ای بیمه خریداری می‌کند
درخواست باید قبل از مالیات ثبت شود ، برای اطلاعات بیشتر به شهر یا بخش شما چک شود . همسران بازمانده واجد شرایط ممکن است برای بهره‌مند شدن بر خدمات spouse's پرونده خود را از بین ببرند . Exemption برای مالیات بر اموال محلی و شهری اعمال می‌شود .
دفن زباله
یک مراسم تدفین تکمیلی تا ۶، ۰۰۰ دلار برای برخی پرسنل نظامی معین در جنگ یا در حین انجام‌وظیفه فعال در مکان‌های خطرناک یا قریب‌الوقوع در یا بعد از ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۳ مجاز است .
نیویورک مقرری سالانه خود را به دست آورد .
بهره‌مند شدن از برنامه مقرری سالانه نابینایان برای سربازان قدیمی زمان جنگ یا همسران باقی مانده آن‌ها به صورت قانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد . نابینایی باید متصل به سرویس باشد .
ستاره طلایی ایالتی نیویورک annuity
شرکت "استار گلد annuity" مقرری سالیانه‌ای به مبلغ ۵۰۰ تا ۵۰۰ دلار به والدین ستاره طلایی اعطا می‌کند .
راه E - Z برای معلولان معلول
مقامات ایالتی نیویورک ، سفر نامحدود و نامحدود را در هر جایی بر روی thruway به افراد خاص ، به ویژه معلولان از راه دور، ارائه می‌دهد . شما باید واجد شرایط ثبت‌نام وسایل نقلیه معاف از هزینه از دپارتمان وسایل نقلیه موتور ( DMV ) باشید تا واجد شرایط شوند .
فواید مرگ
ایالت نیویورک ، اعضای زنده اعضای ارتش که در یک منطقه جنگی کشته شدند ، به مبلغ ۶۰۰۰ دلار در یک منطقه جنگی کشته شدند .
فواید خانوادگی ایالت نیویورک
براساس قانون واگذاری خانواده ، کارگران در حال حاضر ۱۰ هفته وقت صرف ارتباط با نوزاد ، فرزندخواندگی و یا پرورش کودک ؛ مراقبت از اعضای خانواده با شرایط سلامتی جدی ؛ و یا رسیدگی به مسائل مربوط به استقرار ارتش و استقرار ارتش خواهند کرد .
مزایای استخدام Veteran نیویورک
اولویت خدمات شهری
ده امتیاز اضافی دیگر به انتصاب اصلی برای سربازان معلول زمان جنگ ؛ پنج امتیاز برای خدمت در زمان جنگ ؛ و دو و نیم امتیاز برای سربازان قدیمی دیگر . حقوق حفظ شغل برای سربازان قدیمی و همسران سربازان کاملا ً از کار افتاده قابل‌اجرا است .
سرویس نظامی برای اعضای سیستم بازنشستگی محلی & کشور اعتبار می‌دهد .
ممکن است مستحق دریافت اعتبار بیشتر نسبت به بازنشستگی برای خدمات نظامی خود از طریق دولت نیویورک و سیستم‌های بازنشستگی محلی باشید .
بخش‌های مختلفی از این قانون وجود دارد که به نسبت دادن خدمات نظامی واجد شرایط اجازه می‌دهد . زمانی که سیستم بازنشستگی درخواست شما را دریافت کند ، آن‌ها تحت شرایطی که برای آن واجد شرایط هستید تعیین خواهند شد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.