شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نهنگ

۲,۱۳۵ بازديد
گفته می‌شود که نیروهای تحت حمایت ایالات‌متحده که به نیروهای دموکراتیک سوریه معروف هستند ، صدها نفر از مبارزان خارجی خود را در مراکز بازداشت در شمال سوریه و همچنین خانواده‌های آن‌ها در اردوگاه‌های SDF در شمال نگهداری می‌کنند . دولت‌های آن‌ها گفته‌اند که مایل نیستند آن‌ها را پس بگیرند .
خبرگزاری دولتی Kurdish گفت که دو سرباز بریتانیایی که در دیر el مجروح شده‌اند وضعیت پایداری دارند .
نیروهای ویژه بریتانیایی در شمال سوریه روی زمین هستند ، اگرچه دولت بریتانیا جزئیاتی درباره حضور آن‌ها ارائه نمی‌دهد . هیچ تاییدیه یا اظهار نظر فوری از جانب انگلستان وجود ندارد .
این حادثه اولین تلفات شناخته‌شده توسط نیروهای ائتلاف ضد تروریستی غربی است ، زیرا دونالد ترامپ در اواخر دسامبر قصد خود را برای بیرون کشیدن ۲، ۰۰۰ سرباز آمریکایی در سوریه اعلام کرد و اعلام کرد که دولت اسلامی در این کشور شکست‌خورده است . این تصمیم ناگهانی هم پیمانان ایالات‌متحده را شگفت‌زده کرد و مشاوران امنیتی ملی خود را که با ادعای شکست IS's مخالف بودند ، خشمگین ساخت . جیم mattis ، وزیر دفاع آمریکا ، اندکی پس از آن استعفا داد .
دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا ، گروهی که بر جنگ داخلی سوریه نظارت دارد ، در گزارشی در روز یکشنبه گفت که حمله دولت اسلامی عراق و شام در روستای of در شرق دیر el در میان درگیری‌های شدید بین نیروهای دموکرات کردستان به رهبری آمریکا و حمایت از شبه نظامیان آمریکایی رخ داده‌است .
در این گزارش گفته شده‌است که یک مبارز کرد کشته و سه تن دیگر از جمله دو سرباز بریتانیایی که با هواپیما به منظور درمان با هواپیما منتقل شدند ، زخمی شدند .
نیروهای دموکرات سوریه در ماه دسامبر آخرین شهر متعلق به حزب‌الله را در سوریه دستگیر کردند ، اما شبه نظامیان هنوز جیب‌های کوچکی از خاک را در استان دیر el اشغال کرده‌اند و نگرانی‌هایی وجود دارد که این گروه از خروج سربازان آمریکایی برای تجدید قوا بهره می‌برد .
گروه دامپزشکی خواستار رد صلاحیت افراد معلول و بی‌کار شده‌است .
ستاره‌ها و نوارها : By Nikki
واشنگتن - - طرح پیشنهادی صرفه‌جویی در هزینه‌ها که منجر به واکنش شدید از سربازان قدیمی در سال ۲۰۱۷ شد ، در گزارش دفتر بودجه کنگره جدید ، به عنوان گزینه‌ای برای کمک به کاهش کسری بودجه فدرال ، دوباره ظاهر شد .
این گزارش پیشنهاد می‌کند که در ۱۰ سال آینده در حدود ۲۳۵، ۰۰۰ سرباز معلول از اداره امور سربازان قدیمی به نام Unemployability فردی را حذف خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کند که در ۱۰ سال آینده ۴۷.۶ میلیارد دلار صرفه‌جویی خواهد کرد . طبق برآورده‌ای CBO ، کهنه سربازان از این برنامه حذف خواهند شد و درآمد ماهیانه آن‌ها به طور متوسط ۱، ۳۰۰ دلار کاهش خواهد یافت .
AMVETS ، یک گروه از سربازان قدیمی ، کاخ سفید و VA را بر آن می‌دارد تا پیش از ایجاد a خشم در جامعه کهنه ، این پیشنهاد را تکذیب کنند .
جو Chenelly ، رئیس of ، گفت : " ما می‌خواهیم کاخ سفید بلافاصله بیانیه‌ای صادر کند و بگوید که این توصیه خارج از خط است و در نظر گرفته نخواهد شد .
این برنامه برای سربازان قدیمی بکار گرفته می‌شود که میزان معلولیت را بین ۶۰ درصد و ۱۰۰ درصد از معلولیت دارند و به دلیل معلولیت آن‌ها قادر به تامین شغل نیستند . این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بالاترین نرخ غرامت را دریافت کنند .
CBO پیشنهاد داد تا زمانی که به سن ۶۷ سالگی برسند ، کهنه سربازان را از Unemployability انفرادی حذف کرد و ادعا کرد که این کهنه سربازان در آن زمان واجد شرایط امنیت اجتماعی خواهند بود .
در گزارش CBO با عنوان " گزینه‌ها برای کاهش کسری بودجه: ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ " یکی از ۱۲۱ پیشنهاد هزینه بود که بطور دوره‌ای فهرست گزینه‌های سیاستگذاری را کامپایل می‌کند تا به قانونگذاران کمک کند .
گنجاندن CBO's ها در گزارش خود به این معنی است که کاخ سفید یا کنگره این پیشنهاد را در نظر خواهند گرفت . Chenelly گفت که با این وجود ، اکنون که it's عمومی است ، it's احتمالا ً موجب نگرانی در میان سربازان قدیمی می‌شود که اگر این ایده به قانون تبدیل شود با عواقب مالی قابل‌توجهی مواجه خواهند شد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.