جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تومور

۲,۱۵۶ بازديد
در شرف پسر , خانواده ارتش برای کمک به درخواست کمک به کودکان کمک مالی می‌کند
توسط شان مک گری , اخبار ارتش
جان اف , پسر آقای جان اف . او بعدها در همان سال از یک تومور مغزی به نام تومور مغزی منتشر شد . خانواده پروفسور کالدول بیش از ۴۰۰ دلار به خاطر غیر انتفاعی در خاطره به رایس رشد کرد . این مبلغ برای اعطای پنج آرزو از کودکان مبتلا به بیماری‌های تهدیدکننده زندگی کافی است .
عکس از خانواده پروفسور به رایس در سمت چپ این آرزو را داشت که وقتی از ستاد فرماندهی دنور در شهر دنور دیدن می‌کرد راست باشد . در اواخر آن سال از یک تومور مغزی به نام تومور مغزی منتشر شد . خانواده پروفسور کالدول بیش از ۴۰۰ دلار برای بنیاد غیر انتفاعی در خاطره به رایس رشد کرد . این مبلغ برای اعطای پنج آرزو از کودکان مبتلا به بیماری‌های تهدیدکننده زندگی کافی است .
به رایس در سمت چپ , در طول سفر خود به دفاتر مرکزی سازمان ملل , به نام " دنور " ( دنور ) عکس می‌گیرد . در اواخر آن سال از یک تومور مغزی به نام تومور مغزی منتشر شد . خانواده پروفسور کالدول بیش از ۴۰۰ دلار برای بنیاد غیر انتفاعی در خاطره به رایس رشد کرد . این مبلغ برای اعطای پنج آرزو از کودکان مبتلا به بیماری‌های تهدیدکننده زندگی کافی است .
از چپ به راست , خانم جرمی کالدول , همسرش , سوزی و دوستان آن‌ها کیت و شرکت کنندگان در یک چالش راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا بیش از ۵۰۰ هزار دلار برای یک بنیاد غیر انتفاعی در خاطره پسرشان , که آرزوی سفر به دفتر مرکزی دنور را داشتند, افزایش دهند. این زوج در ماه اکتبر در کنفرانس سالانه غیرانتفاعی در فونیکس به او جایزه روح رام نشدنی دادند .
جان جرمی کالدول , درست , در ماه اکتبر برنده جایزه روح سرسخت لری شولتز شد . خانواده پروفسور کالدول پس از آنکه بیش از ۳۰۰ هزار دلار به خاطر پسرشان , به نام " به رایس اف سی " , جایزه دریافت کردند , پیش از این که از یک تومور مغزی به نام غده مغزی منتشر کننده , غده مغزی منتشر شود , به شهر دنور رفتند .
پایگاه نیروی هوایی ماکسول , ala . در حالی که بسیاری از کودکان از کودک متوسط خوششان نمی‌آید , به عنوان بهترین فرزند هر دو دنیا آن را می‌دید .
او علاقه به جوان‌تر بودن را دوست داشت و زمانی که به نقش برادر بزرگ رانده شد , به نوعی به تماس او شد .
درست از زمانی که سومین پسر خانواده پروفسور کالدول به خانه آورده شد , به رایس می‌پرستید و از او محافظت می‌کرد .
آقای واربرتون در حالی که پدرش را می‌بوسید گفت : " به رایس همیشه بالای سرش پرواز می‌کرد و او را می‌بوسید . " " او فقط به یک برادر بزرگ‌تر افتخار می‌کرد . "
تقریبا ً یک سال پیش , یک پسر یک ساله به رایس که نه تنها دو برادر خود را دوست داشت بلکه فوتبال را نیز دوست داشت , از یک تومور مغزی به نام غده مغزی منتشر شد .
در اوایل تابستان , به رایس از تیم " دنور " دیدن کرد و فرصت بازی در یک میدان فوتبال واقعی با برادرهایش را داشت .
گرچه زندگی او کوتاه بود , لبخند به رایس و شخصیت اغلب مردم را به او جلب می‌کرد .
جرمی در مصاحبه تلفنی گفت : " او این نور باورنکردنی را در مورد او خواهد داشت . " او بسیار گرم و حتی در سنین جوانی بود . "
مدت کوتاهی پس از مرگ پسرش , همسر جرمی , سوزی , اطلاعاتی در مورد پیاده‌روی و چالش جمع‌آوری کمک‌های مالی توسط سازمان غیرانتفاعی دریافت کرد .
این نقطه اوج یک پیاده‌روی شدید بود که طی یک روز تکمیل شد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.