شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

جیمز

۲,۱۵۳ بازديد
دانشجویان افسری از رقابت سالانه لذت می‌برند زیرا ارتش سوم در مقابل نیروی دریایی پیروز می‌شود .
نوشته جو ون , اخبار ارتش
دانشجویان افسری آکادمی نظامی ارتش در طی یک بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا , ای . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
مربی فوتبال شوالیه سیاه‌پوست ارتش , جف میسون , تیم را به میدان مسابقه نیروی دریایی در فیلادلفیا می‌برد . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
ارتش , کلوین هاپکینز , مرکز حمله ارتش - نیروی دریایی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
پس از اینکه او پیشنهاد کرد که در پی شکار ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا به او پیشنهاد ازدواج دهد , او دوست دخترش را می‌بوسد . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
دانشجویان آکادمی نظامی فرانسه " پیت - پیت " را می‌پوشند . در پشت لباس شان در طی تبادل زندانیان قبل از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد . برخی از دانشجویان و پرسنل نیروی دریایی دوره‌های آموزشی را در آکادمی خود می‌گیرند و برای بازی در آکادمی مربوطه خود آزاد می‌شوند .
دانشجویان دانشکده افسری ارتش پس از یک تبادل زندانیان قبل از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا به دانشکده افسری بازگشتند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد . برخی از دانشجویان و پرسنل نیروی دریایی دوره‌های آموزشی را در آکادمی خود می‌گیرند و برای بازی در آکادمی مربوطه خود آزاد می‌شوند .
بازیکنان فوتبال ارتش پس از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا به کوه پرتاب می‌شوند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
گرت لوئیس , بازیکن خط حمله نیروی دریایی , در طی یک بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا دستگیر می‌شود . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
در طول بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا , آنتونی هاپکینز , بازیکن خط حمله ارتش , به فاصله چند یاردی حمله کرد . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
" جیمز مان سون " , معاون ستاد ارتش , در طی یک وقفه در مسابقه فوتبال نیروی دریایی در فیلادلفیا به نیروهای تازه‌استخدام شده سوگند یاد می‌کند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
مسکات این نیروی دریایی قبل از این که سوگند خدمت سربازی را در طی مسابقات فوتبال ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا دریافت کنند , با نیروهای جدید به شوخی پرداختند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " در طول بازی فوتبال ارتش در فیلادلفیا با طرفداران خود دست می‌دهد . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
اعضای سپاه دانشجویان افسری و طبل در طول سرود ملی قبل از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا , ای . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
هنرپیشه مارک والبرگ , پیش از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا , در فیلادلفیا , سلفی گرفت . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
دانشجویان این آکادمی قبل از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا از میدان خارج می‌شوند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
نیروهای دریایی برخی از شوخی‌های دانشجویان آکادمی نظامی را به اشتراک می‌گذارند ; چرا که آن‌ها قبل از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا از میدان خارج می‌شوند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
چهار فروند بالگرد آپاچی قبل از مسابقه نیروی دریایی در فیلادلفیا پرواز می‌کنند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
دانشجویان این دانشگاه , پیش از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا , در فیلادلفیا, در میدان رژه می‌رفتند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.