شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مکان

۲,۱۲۵ بازديد
در حدود ۸۰۰ مایل در غرب , در امتداد مرز جنوبی رودخانه , پروژه محور قرار دارد - - یک ساختمان با شکوه با یک پل پهن - پا و یک مرکز کنترل - کنترل ترافیک - ترافیک . در امتداد سواحل نزدیک به قفل و سد یک ساختمان ساختمانی و ساختمان مسکونی قرار دارد .
در این منطقه کوچک روستایی , تنها مکان برای شام خوردن در رستوران " رستوران کوچکی " قرار دارد که در مرکز شهر روستایی واقع شده‌است . در مایلی جنوب اوهایو , جایی که رودخانه در جنوب غربی به سمت قاهره خم می‌شود , برج‌های ساختمان‌های با پای مربعی بالای آب‌های زیر .
هامفری گفت : " این قطعا ً یک موفقیت بزرگ است . " ساعت‌های طولانی , بسیاری از کار سخت در شرایط سخت , پروژه‌ای از این بزرگی را تشکیل می‌دهند . بنابراین برای اینکه آخرین ویکت را ببینید و سه ویکت باقیمانده را ببینید که روی رودخانه ایستاده‌است … این یک دستاورد تاریخی بود .
مراسم افتتاحیه آن با هیاهوی زیادی همراه بود و رهبر اکثریت سنا , میچ مک کانل و منشی ارتش مارک تی . ب .
این سپاه اولین محل را انتخاب کرد که در نزدیکی محل تلاقی رودخانه می‌سی‌سی‌پی و اوهایو قرار داشت . کشتی‌های حامل کالا از قاهره به سمت بالا یا پایین می‌سی‌سی‌پی راه می‌یابند و برخی از آن‌ها سفر را به سمت جنوب به سواحل خلیج و بندر نیواورلئان انجام می‌دهند . 40 مایلی این رودخانه در نظر گرفته شده‌است , از جمله ماهیان وحشی آسیایی که در نزدیکی مکان‌های قفل گردان دیده می‌شوند .
فرآیندی که ساعت‌ها و یا چند روز طول می‌کشد تا چند دقیقه به طول خواهد انجامید , و چند کشتی فقط مجبور به مهاجرت از طریق یک سری از قفل‌های فولادی هستند که به جای دو سری در دو سری زمانی در دو دسته قرار می‌گیرند. بیش از نیم میلیارد دلار هزینه صرف‌شده در این پروژه سود سهام شرکت‌ها را برای ارسال مقادیر جرمی کالا بدست خواهد آورد .
" ما پویایی را تغییر دادیم . "
ساخت این پروژه با نام " مصر کوچک " آغاز شد . در جنوبی‌ترین قسمت ایالت , شهر بندری شلوغ قاهره در محل تلاقی رودخانه‌های اوهایو و می‌سی‌سی‌پی قرار دارد .
سپاه اهمیت این مکان را می‌دانست که ترافیک را از پیتسبورگ به نیواورلئان ارتباط می‌دهد . لازم بود به اندازه کافی نزدیک به استخر قرار گیرد تا مخزن کنترل شود .
در طول ساخت‌وساز , پروژه نیازمند نگهداری زیر آب بود . پیمانکاران و غواصان ارتشی در مورد شیرجه زدن به آب‌های رودخانه اوهایو , تخلیه ذرات سیلت در دهانه آبگذر را کامل کردند .
ساخت طولانی‌مدت آن , چندین اشتباه را تحمل کرد . این پروژه واقعا ً کششی را به دست نیاورد تا اینکه نیروهای نظامی بودجه ثابت لازم برای حفظ مستمر برنامه‌های ساخت‌وساز را دریافت کردند .
اسباب‌بازی گفت : " اگر قرار بود بودجه‌ای برای شروع و توقف داشته باشید , از یک سال به بعد نمی‌دانستید . " " ساختن خانه‌ای را امتحان کنید … وقتی در حال ساخت خانه‌ای هستید که برای یک یا دو ماه کار می‌کنید , آن‌ها را به خانه می‌فرستید , و سپس آن‌ها را برگردانید و سپس دوباره شروع کنید .
" این مساله اساسا ً با قفل کردن سد و سد در تمام طول راه تا به امروز اتفاق افتاد . زمانی که بودجه ثابت را دریافت کردیم - - آنچه که ما " بودجه کارآمد " می‌نامیم , جایی که پول را در اختیار دارید … می‌توانید همه چیز را بسازید و به موقع و در بودجه به آن برسید . و این چیزی است که در اینجا اتفاق افتاد . این سپاه مدعی است : " در حالی که این پروژه به یک هزینه سنگین رسید , مزایای صنعت به سرعت در پی خواهد داشت . این نوآوری می‌تواند انقلابی در سرعت ترافیک کالا در اقتصاد کشور ایجاد کند .
زمانی که لنج در تابستان روی رودخانه حرکت می‌کند , نواحی معینی باید تا سطح قابل کشتیرانی برای عبور کشتی‌ها افزایش یابد. این زمانی است که قفل‌ها و سدها اهمیت حیاتی دارند . در ماه‌های زمستان , برف و باران عمق رودخانه را افزایش می‌دهند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.