چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

جانا

۲,۱۰۷ بازديد
داروسازی بالینی نکات مهم مراقبت پیشگیرانه
نوشته بود :
کیلی ایجن , یک فعال بالینی , در طی یک قرار ملاقات در دفتر کارش در کلینیک بهداشت ارتش , به بحث درباره تغذیه , ورزش و دیگر مسایل مربوط به حفظ سلامتی می‌پردازد .
برگزاری ماه ملی دیابت یک زمان ایده‌آل برای معرفی کلی است .
ذی‌نفع , یافتن او به عنوان یک منبع ارزشمند در نقش خود به عنوان یک آموزگار در مورد داروها , رژیم غذایی و مراقبت پیشگیرانه است .
او گفت : " وقتی با بیماران صحبت می‌کنم , می‌خواهم بفهمم چه داروهایی را مصرف می‌کنند و چه اتفاقی برایشان می‌افتد . " " قرار است قبل از اینکه فردی دفترم را ترک کند قرار بعدی را تعیین کنم . اگر آن‌ها نیاز به دیدن یا پیروی از مدیر مراقبت اولیه خود داشته باشند , به افراد ارجاع خواهم داد . من می‌فهمم که مردم آنقدر شلوغ می‌شوند که وقت ندارند دنبال کنند یا فراموش کنند . من می‌خواهم مطمئن شوم که وقتی جلسه مان تمام شد , شکل خوبی داشته باشند . "
درک داروها به ویژه برای بیماران دیابتی مهم است . با این دانش , آن‌ها می‌دانند که چگونه از هیپوگلیسمی پیش‌گیری کنند و به صورت روتین به اهداف قند خون خود برسند . شرکت کنندگان تمام داروها را بررسی خواهند کرد تا مطمئن شوند که هیچ تعاملاتی ناخواسته وجود ندارد که می‌توانند موجب عوارض جانبی و یا کاهش کارایی نسخه شوند .
روش کار : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . او پلی برای کمک به داروها است و می‌تواند اطمینان حاصل کند که فرد مطیع است و تمام آزمایشگاه‌های خود را کامل کرده‌است . خط پایین , او بسط مدیر مراقبت اولیه است .
او گفت : " وقتی مرا می‌بینید , من به همه چیز نگاه می‌کنم . " بخش بزرگی از کار من آموزش است . برای مثال , دیابت … من شاهد موارد بیشتری از این بیماری هستم . استدلال برای افزایش ممکن است با عادات غذایی فرد انجام شود و واقعیت این است که مردم عادت ندارند مانند آن‌ها عادت کنند .
" وقتی برای دیدن من اومدی , همه چیز رو درباره دیابت توضیح می‌دم , یعنی چی ? چگونه بر سیستم‌های مختلف تاثیر می‌گذارد ? به چشم‌ها و اندام‌ها چه می‌کند ? در امتحانات چه نظری داریم ? چرا تست قند خون فرد مهم است ? چرا ما در زمان‌های خاصی آزمایش می‌کنیم و به دنبال چه روندی هستیم ?
وی ادامه داد : " من همچنین به تنظیم رژیم غذایی و تامین اهداف قند خون کمک می‌کنم . " " من به بیماران اجازه می‌دهم بدانند اگر از این امر مراقبت نکنند , بعدا ً در طول جاده با مشکلات بدتری مواجه خواهند شد . به همین دلیل است که آن‌ها در این دارو هستند ; اگر کار نکند , این مرحله بعدی است . من یک معلم بیماری هستم . "
به طور کلی می ‌توان گفت که خوردن سیگار می‌تواند پرهزینه و گاهی نامناسب باشد . او برای مقابله با این عادت‌ها , قادر به دادن منابع بیشتر برای جعبه‌ابزار خود و افزایش چشم‌انداز آموزشی است که بر پاداش بهداشتی عادت‌های منظم تاکید می‌کند . او همچنین اطلاعاتی را که بیماران به راحتی می‌توانند درک کنند منتشر می‌کند . بیشتر انتصابات او می‌تواند تا یک ساعت گوش دادن , کمک کردن و توضیح آنچه که باید انجام شود , بردارد .
یکی از بیماران اخیر او با یک متر قند خون آمده بود و شکایت داشت که چطور می‌تواند انگشت خونی را برای خون بگیرد . او متوجه شد که فرد این کار را اشتباه انجام داده‌است . او وقت خود را صرف قدم زدن در این روش کرد که بیمار را ناراحت نمی‌کرد چون دیگر درد نمی‌کرد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.