پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

دیدار

۲,۱۳۲ بازديد
گفتگوی دولت‌های محلی ترکیه درباره بهداشت عید
نوشته g . ام .
فورت ناکس , کنتاکی
با این حال , آنگلا مرکل , متخصص رژیم درمانی ایرلند , اظهار داشت که نیازی به تسلیم کامل نیستیم .
او گفت : " محروم کردن خود [ از خوردن ] هر چیزی که در طول تعطیلات ناسالم است احتمالا ً ایده خوبی نیست . " آن‌هایی که کاملا ً خود را محدود می‌کنند سقوط می‌کنند . این طبیعت انسان است که آن را بیشتر می‌خواهد . بهتر است کمی از چیزهایی که می‌خواهید بخورید , بخورید . "
مک گری می‌گوید که یک طرح ساده برای سوزاندن کالری‌های اضافی , ترفند مدیریت برآمدگی است .
او گفت : " اگر بدانید که قصد دارید به یک رویداد یا مهمانی بروید , قبل از رفتن غذا بخورید تا بتوانید وسوسه شوید . " برای ورزش یا برنامه‌ریزی رویدادهایی برنامه‌ریزی کنید که بیشتر فیزیکی باشند تا بتوانید کالری بیشتری بسوزانید . گام‌های خود را وارد کنید ; از دفتر خود دورتر بروید و یا در آنجا خرید کنید تا بتوانید بیشتر راه بروید . "
علاوه بر این , ورزش فقط برای کاهش وزن خوب نیست , بلکه بر سبک تعطیلات نیز تاثیر می‌گذارد که منجر به پرخوری می‌شود .
او گفت : " در زمستان مردم می‌خواهند بیشتر و به خواب زمستانی بروند و به نور خورشید نیاز ندارند . " او گفت : " بسیاری از مردم افسردگی و افسردگی را تعطیل می‌کنند و به این دلیل استرس دارند که غذا خوردن باخود دارند .
" ورزش کردن اندورفین است که برای افسردگی و استرس بسیار مناسب است . " "
جباروف گفت که یک طرح ساده به حفظ وزن کمک خواهد کرد زیرا اگر به طور مداوم دنبال شود , تغییر سبک زندگی خواهد شد .
وی گفت : " دانستن اینکه شما بیشتر بخورید , باید رویداده‌ای فیزیکی بیشتری را در طول فصل تعطیلات برنامه‌ریزی کنید . " شما در زمستان کم‌تر فعال هستید , بنابراین به هر حال وزن بیشتری به دست می‌آورید , اما اضافه کردن به فعالیت بدنی شما بازیافت در بهار را آسان‌تر می‌کند . بهتر است هر روز بیشتر حرکت کنید . "
از آنجا که بسیاری از سنت‌های تعطیل در آشپزخانه شروع به کار می‌کنند , او گفت که حرکت به سمت چربی کم‌تر می‌تواند آغاز یک سنت جدید باشد .
او گفت : " اگر می‌توانید کربوهیدرات‌های ساده را مانند قند ساده و آرده‌ای تصفیه‌شده در جیره خود ببرید و جایگزین آن‌ها با آرد کامل گندم کنید . " " آشپزها می‌توانند از ترکیبات جایگزین استفاده کنند که چربی کمتری دارند . به جای شیر کامل , استفاده از شیر کم‌چرب و یا شیر بدون چربی , و تعداد زیادی مواد جایگزین یا دستور العمل‌های بالا در چربی و شکر که می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید , وجود دارد . اگر نمی‌توانید از جایگزین‌ها استفاده کنید, از شکر و یا کره کم استفاده کنید . "
او پیشنهاد می‌کند که غذا با غذای سالم کلاسیک , مانند میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک , تمام نان گندم , گوشت‌های بدون چربی و محصولات لبنی کم‌چرب و کم‌چرب طراحی شود .
او همچنین یک نصیحت درباره غذاهای خانگی پخته‌شده در مقابل فروشگاه ارائه می‌دهد .
" هر چه غذای شما بیشتر باشد , پردازش بیشتری انجام می‌شود . هر چیزی بسته‌بندی می‌شود که سدیم و چربی بیشتری داشته باشد چون آن‌هایی که ارزان هستند, نگه داشتن مواد نگهدارنده آسان هستند . " چربی‌های ترانس انسان‌ساخت و چربی‌های اشباع‌شده بسیاری از مشکلات قلبی و عروقی را ایجاد می‌کنند . این چربی‌های اشباع‌شده خیلی از شیرینی‌های [ پردازش‌شده ] شما , شیرینی‌های شما و آب‌نبات‌ها - - خواهند بود .
" در حالی که هر چیز دست‌ساز بیشتر آن را قطع خواهد کرد . "
با اینکه یکی از طرفداران ثبت شده‌است, او گفت که او طرفدار بزرگ رژیم غذایی نیست .
تمام جیره‌های غذایی . آن‌ها فقط زیاد دوام نمی‌آورند . " " همه آن‌ها کار می‌کنند و شما می‌خواهید وزن خود را از دست بدهید , اما از حالا چه شکلی است ? رژیم غذایی محدود و کالری شمردن ثابت که می‌خواهد مثل آن زندگی کند ? "
او گفت که این تغییرات اندک در عادات غذایی ما است که بیش‌ترین تاثیر را دارند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.