چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

زهیر

۲,۰۷۰ بازديد
تیم پزشکی و تیم انتقال , تجهیزات پزشکی را تجهیز می‌کند
نوشته ویلیام اس . ای .
اعضای " تیپ پزشکی " , " اردوگاه " , جمهوری کره , بر روی عنصر مرحله‌بندی برای تجهیز و تجهیز تجهیزات جدید " پا مربع نیو " " برین " , بیمارستان جامعه ارتش و مرکز مراقبت سیار خلاصه شده‌اند . برنامه درمان و انتقال درمانی مرکز این شهر, پشتیبانی کامل پروژه برای تجهیز و انتقال پرسنل و بیماران به این تاسیسات را ارائه می‌کند .
این برنامه در آلاباما , آلاباما - - برنامه مدیریت و پشتیبانی ارتش " تی اس تی " در حال کار با گروه مهندسین ارتش در منطقه خاور دور , آژانس برنامه‌ریزی تاسیسات بهداشت ارتش و پیمانکاران محلی است تا اطمینان حاصل کند که بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در جهان امکانات پزشکی کاملا ً مجهز دارد .
این سازمان در حال ارائه پشتیبانی کامل یک پروژه کلیدی برای تجهیز و انتقال کارکنان و بیماران به بیمارستان جامعه ارتش است . تاسیسات جدید فوت مربع در ماه نوامبر افتتاح شده‌است .
به عنوان عامل طراحی و ساخت‌وساز برای کره‌شمالی , منطقه خاور دور در خط مقدم فرآیندهای ساخت‌وساز قرار دارد .
برنامه این مرکز به این ترتیب از این فرآیند پشتیبانی می‌کند تا از طریق کسب اطمینان از این که جامعه پزشکی این کشور ابزار مناسبی برای انجام ماموریت خود دارد .
مدیر پروژه مدیریت, گفت چالش‌هایی در ارتباط با این پروژه وجود دارد .
او در طی سال‌ها گفت که io و t پروژه‌های بزرگ‌تر مانند یک میلیون فوت مربع را انجام داده‌اند . مرکز پزشکی ارتش در فورت هود , تگزاس . با این حال او گفت که این پروژه به دلیل چالش‌های فاصله جغرافیایی و زبان مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌است .
او گفت : " در طول بخش برنامه‌ریزی پروژه , ما الزامات را از طریق هماهنگی با اداره بهداشت ( فرماندهی پزشکی ارتش ) در آنجا جمع‌آوری کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات توسط پیمانکاران مستقر در کره بطور دقیق ترجمه شده‌است . "
او گفت : " همه - همه چیز خوب پیش می‌رود و همه در یک صفحه برای این مرحله از آماده‌سازی تسهیلات برای باز کردن زمان هستند . "
برای تیم مدیریت این سیستم , آماده‌سازی شامل خرید و نصب بیش از ۴۰۰ میلیون دلار ارزش مبلمان , فن‌آوری اطلاعات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای ارائه خدمات برای اعضای خانواده, خانواده و سایر افراد ذی‌نفع است که این کمپ را به خانه فرا می‌خوانند .
از این رو , مدیران پروژه و مدیران پروژه و طراحان داخلی به طور خستگی‌ناپذیر تلاش کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که هر الزام برآورده شده‌است .
" ما همه چیز را از تجهیزات چشم‌پزشکی , تخت‌های بیمارستانی , سیستم تصویربرداری رادیولوژی , به اتاق انتظار و حتی هنر روی دیوارها تهیه کرده‌ایم . این آماده‌سازی گسترده بوده‌است . "
مک گری گفت که این شیوه , حتی از اعضای تیم فن‌آوری اطلاعات مرکز فن‌آوری اطلاعات مرکز بخش فن‌آوری اطلاعات - پزشکی که امکانات مربوط به مدیریت پروژه فن‌آوری اطلاعات و خدمات دریافت را فراهم کرده‌است , در نظر گرفته شده‌است .
تیم برنامه m - m مرکز , نیازمندی‌های امنیتی شبکه را برای سیستم توزیع ربات‌ها و سپس سیستم‌های مناسب برای برآورده کردن تمام الزامات فنی جمع‌آوری کرد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.