شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آقای فراول

۲,۱۶۴ بازديد
آقای Fravel گفت : " اگر طرحی برای نحوه دستیابی به این کاهش تنظیم نشده باشد ، این اعلام نشان می‌دهد که اصلاحات قطعا ً در حال انجام هستند ، اما در کاهش گذشته برای ساده کردن لایه‌های فرماندهی و بوروکراسی در داخل Ground استفاده شده‌است .
این کاهش جدید از سال ۱۹۹۷ زمانی که منجر به کاهش ۵۰۰، ۰۰۰ تن از پرسنل نظامی شد ، بزرگ‌ترین کاهش خواهد بود .
آقای Xi از طریق حزب کمونیست به عنوان دستیار وزیر دفاع به مدت چند سال از ۱۹۷۹ آغاز شد ، زمانی که چین از جنگ کوتاه اما مصیبت‌بار با ویتنام خشمگین شد . از آنجا که او در نوامبر ۲۰۱۲ رئیس حزب کمونیست شد ، آقای Xi با ارتش ارتباط نزدیکی دارد ، در حالی که مبارزه علیه فساد را که به بالاترین رده فرماندهی P.L.A. رسیده‌است ، دنبال می‌کند .
آقای مون وکیل سابق حقوق بشر بود که از فعالان کار و مخالفان سیاسی دفاع می‌کرد در حالی که آقای ترامپ یک غول املاک و مستغلات سابق بود .
در حالی که آقای ترامپ ابتدا خواهان آمریکا شد ، آقای مون در طی کمپین خود گفت که در صورت لزوم به آمریکایی‌ها نخواهد گفت " در صورتی که لازم باشد ، در مقابل دولت محافظه‌کار سابق ، که او به عنوان گام در گام با ایالات‌متحده به تصویر کشیده بود .
اگر آقای ترامپ به عنوان یک تهدید هسته‌ای کره‌شمالی را به عنوان یک تهدید هسته‌ای ببیند ، آقای مون ، پسری از پناهندگان جنگ کره ، سعی می‌کند آن را در زمینه گسترده‌تر صلح ایجاد کند و در نهایت به وحدت شبه‌جزیره کره تقسیم شود .
در طی مبارزات انتخاباتی اش، آقای ماه به واشنگتن هشدار داد که توافقنامه سئول درباره استقرار سیستم دفاع موشکی آمریکا به نام Thaad را مورد بررسی قرار خواهد داد . این سیستم ، چین را عصبانی کرده‌است ، که می‌گوید که رادار قدرتمند آمریکایی روی در خانه امنیت خودش را تضعیف کرده‌است .
advertisement
او گفت : " آقای ماه از آن زمان خود را معکوس کرده‌است ، اما واشنگتن به توانایی او برای گفتن نه زمانی که یک ضربه به آقای ترامپ در یک سخنرانی در تلویزیون ملی در ماه گذشته خورد ، برخوردار بود . او گفت : " هیچ‌کس نباید اجازه تصمیم‌گیری در مورد یک اقدام نظامی در شبه‌جزیره کره بدون موافقت کره‌جنوبی را داشته باشد ."
کیم Keun - sik ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه مطالعات کره‌شمالی در سئول ، گفت : " مون فرمی - با نگرانی از واشنگتن شروع به کار کرد . ناراحتی باعث بالا رفتن ساختمان شد ."
شمال هرگز علاقه‌ای به گفتگوها نشان نداد و موقعیت آقای ماه را بیشتر خراب کرد .
لی Byong - ، یکی از اعضای ارشد موسسه صلح و هم‌کاری در سئول ، گفت : " آخرین آزمایش هسته‌ای یک درخواست بیدار برای افراد کره‌جنوبی است که هنوز بر این باورند که گفتگو با کره‌شمالی امکان پذیر است .
چالش کره‌جنوبی این است که چگونه با واقعیت یک شمال مسلح به سلاح هسته‌ای زندگی کند . کره‌جنوبی نگران است که زمانی که کره‌شمالی ICBMs را به دست آورد ، از آن‌ها برای ایجاد شکاف بین واشنگتن و سئول با پیشنهاد توقف برنامه هسته‌ای خود در مقابل عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از جنوب استفاده خواهد کرد .
در بدترین حالت ، آن‌ها می‌گویند کره‌شمالی ممکن است به جنوب حمله کند و از زرادخانه هسته‌ای خود برای جلوگیری از مداخله ایالات‌متحده استفاده کند .
آقای مون همچنین با فشار داخلی از سمت راست رو به رو است ، با محافظه‌کاران کره‌جنوبی خواستار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی ، و متهم کردن ماه به به خطر انداختن اتحاد با واشنگتن در حالی که " از کره‌شمالی برای گفتگو درخواست می‌کند " .
هنگ‌کنگ - pyo ، رهبر حزب محافظه‌کار اپوزیسیون کره ، روز دوشنبه گفت : " مون فرمی - در چهار ماه پیش رئیس‌جمهور شد و ۵۰ میلیون کره‌ای دیگر به سلاح‌های هسته‌ای کره‌شمالی تبدیل شدند . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.