جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

افراد خطرناک

۲,۱۳۱ بازديد
این بود که افراد "خطرناک " را دستگیر کنند تا نتوانند به خانه بروند .
آقای Khobat تحول زندان‌ها را تشریح کرد و بر تلاش‌ها برای ایجاد شرایط امن‌تر و انسانی‌تر " با منابع محدود ما تاکید کرد ." زندانیان یک ساعت در حیاط زندانی انباشته از تشک‌ها می‌خوابند . سلولی که به این هیات نشان داده شد دارای سیستم تهویه مطبوع و یک تلویزیون بود . او گفت که بازداشت شدگان مسابقات جام جهانی را تماشا کردند .
بازداشت شدگان دولت اسلامی یک ساعت در روز در این حیاط مجاز هستند .
اعتبار
چارلی سویج ، روزنامه نیویورک‌تایمز
تصویر
بازداشت شدگان دولت اسلامی یک ساعت در روز در این courtyard.Cred itCharlie Savage / نیویورک‌تایمز مجاز هستند .
نیروهای عملیات ویژه آمریکایی چندین بار در هفته از زندان‌ها بازدید می‌کنند تا متخصص در مورد نحوه امن کردن و اداره آن‌ها و کمک به پردازش اسیران جدید با استفاده از بیومتری و بازجویی به آن‌ها کمک کنند . اما سپهبد پل ه . فانکی دوم ، رهبر نیروهای ائتلاف در حال جنگ در عراق و سوریه ، بر محدودیت‌های آن‌ها تاکید کرد : " وظیفه ما بازداشت مردم نیست - ما این کار را انجام نمی‌دهیم ."
در نهایت ، ارتش آمریکا نیز به آموزش گاردهای زندان S.D.F. کمک می‌کند . در پاسخ به این پرسش که آیا اتهامات سواستفاده از زندانیان وجود داشته‌است یا خیر ، فرمانده برخی را تایید کرد . او جزئیات کمی را ارایه داد اما گفت که پاییز گذشته ، self - گزارش داد و یک حادثه را مورد بررسی قرار داد و یک نگهبان را زندانی کرد .
وی افزود : " وقتی ما فردی را داریم که بد است ، ما با او صحبت می‌کنیم و ما او را به مدت ۲۴ ساعت در یک سلول منزوی قرار می‌دهیم ."
این هیات یک سلول حبس انفرادی را نشان نداد و یک مقام نظامی آمریکا درخواست روزنامه تایمز برای صحبت با یک زندانی را رد کرد .
Alexanda آمون Kotey ، مرکز و آل Shafee Elsheikh ، راست ، اعتقاد دارند که در میان چهار جهادی‌های بریتانیایی هستند که یک گروه خشن اسلامی را به نام بیتلز تاسیس کرده‌اند . این افراد توسط یک افسر امنیتی کرد در طی یک مصاحبه با آسوشیتد پرس در زندان Kobane محافظت شدند .
زندانیان در برزخ
اولین مرد آمریکایی که توسط the دستگیر می‌شود در بازداشت نظامی آمریکایی در عراق است ، سرنوشت او نامعلوم است. این مرد که نامش فاش نشده است توسط دولت اسلامی ISIS به عنوان یک مبارز ثبت‌نام شده‌است ، اما متهم به جنگیدن نیست . بعد از تصمیم‌گیری در مورد اینکه مدارک قابل قبولی برای پی‌گرد او وجود ندارد ، دولت ترامپ پیشنهاد داد که او را به عربستان‌سعودی تحویل دهد، جایی که او یک شهروند دوگانه است و یا او را به داخل سوریه آزاد می‌کند .
advertisement
وکلای او با هر دو ایده مبارزه می‌کنند . نفرت واشنگتن از بازگشت به خانه تلاش‌های پیچیده‌ای برای تشویق ، شاید حتی شرم ، سایر کشورها برای برگرداندن شهروندان خود دارد . پنتاگون به دلیل تجارب جنگی افغانستان و عراق در بازداشت به سر می‌برد و مشکلاتی که این مرد را انتقال می‌دهد مقاومت مقامات را به مقاومت در برابر بازداشت شدگان غیر قانونی دیگر بدون برنامه‌های خروج - مانند indictments معلق نگه می‌دارد .
دو زندانی دیگر که توسط the دستگیر شده‌اند ، بر این معضل تاکید دارند . این مردان ، آل Shafee Elsheikh و Alexanda Kotey ، احتمالا ً نیمی از یک سلول ISIS هستند که گروگان‌های غربی را نگهداری و مورد آزار قرار داده و آن‌ها را " بیتلز " صدا زدند ؛ برخی از قربانیان ، از جمله آمریکایی‌ها ، در فیلم‌های تبلیغاتی مخوف به قتل رسیدند .
بریتانیا شهروندی خود را از دست داد و از بازداشت کردن خودداری کرد . دولت ترامپ در این مورد بحث می‌کند که آیا آمریکا باید آن‌ها را تحت پی‌گرد قانونی قرار دهد یا آن‌ها را به گوانتانامو ببرد .
متخصصان امنیت ملی دادگاه‌های غیرنظامی را ترجیح می‌دهند که تروریست‌های زیادی را به دادگاه ناکارآمد گوانتانامو محکوم کرده‌اند . همچنین در حدود ۱۰۰ برابر بیشتر از زندانی کردن یک زندانی در کوبا به جای زندانی کردن حداکثر امنیت در کوبا و بازداشت اعضای دولت اسلامی در عراق - که مخالف با القاعده است - - خطرات قانونی ایجاد خواهد کرد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.